intruz Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 2005r - zastanawia mnie czy przypadkiem ta chromowana osłona osi coś nie blokuje. Z nakrętki osi wystaje mi raptem pół gwintu - muszę chyba podziałać wiekszym młotkiem.Ćwiczyłem większym młotkiem i ani drgnie , może ktoś z kolegów co mają softy zerknie czy dziura w osi orzylega do goleni czy jest luz. U mnie od krawędzi otworu w osi do goleni jest jakies 2-3 mm i też mam chromowane osłony goleni. Gwint osi jest praktycznie równo z nakrętka, dociągane momentem wg serwisówki. Jeżeli ci to dodatkowo pomorze, daj znać to wrzucę foty. Cytuj http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/173186-softail-deluxe/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 I wszystko jasne u mnie jest identycznie - luz od otworu osi i niewiele wystajacy gwint z pod nakretki. Dzieki Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Witam,panowie, mam prośbę o określenie z jakiego konkretnie modelu HaDeka jest przód widziany na zdjęciu poniżej. Chce zrobić wymiane uszczelnien a nie chce kupić nieodpowiednich. Lagi mają średnice fi 41mm. długoś mierzona od osi koła do dołu górnej półki to ok 665mm/26". Widelec z DWIEMA TARCZAMI HAMULCOWYMI 10", felga 16 ".Ponadto nosze sie z zamiarem SPRAWIENIA aby spowalniacze zamieniły się w hamulce. Jak widać, sa dwie tarcze 10", sztywno mocowane, zaciski pływające. Zaciski wyglądaja na starego typu, dwutłoczkowe (shovel??).mocowanie z przestawieniwm, nie w jednej lini. NIe wiem jeszcze czy bede szukał jakiś customowych czterotłoczkowych np. Harrison Billet ale to wydatek rzędu 500-600 E za komplet na lewa i prawą strone czy może uda mi się zaadoptować zaciski czterotłoczkowe z jakiegoś innego modelu a może nawet innego motocykla z zastosowaniem tzw. adaptorów (to tansza wersja). Nie ukrywam, że tu liczę na podpowiedz kogoś kto coś takiego robił i mógłby coś wnieść do tematu.dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam, stempel Edytowane 8 Listopada 2015 przez stempel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Niestety nie potrafię powiedzieć od jakiego modelu jest ten przód, ale skoro piszesz, że lagi mają 41 mm średnicy (czyli standard w HD), to zamiast bawić się w adaptery, customowe zaciski czy zaciski od innego moto, to można by założyć golenie wraz z zaciskami czterotłoczkowymi od nowszego modelu i po sprawie. Dojdzie jeszcze problem z osią, ale to już małe piwo ;-) Można się wtedy też pokusić o wymianę tarcz na pływające... Przynajmniej ja tak zrobiłem w swoim RK. Pierwotnie też planowałem iść w kierunku adapterów i customowych zacisków, ale koszty tych rozwiązań są nieporównywalne - wymiana goleni jest dużo tańsza i bezproblemowa :-) Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Niestety nie potrafię powiedzieć od jakiego modelu jest ten przód, ale .. ufff, pol wieczoru poszukiwań i przypasowałem przód do konkretnego modelu... Widelec jest od Wild Glade z rocznika 80-83, model z podwójnymi tarczami..Zastanawiam się czy do tych goleni (fi41 mm) mogę założyć dół (tuby) od jakiegokolwiek innego modelu z dwoma tarczami np z ROad KInga czy cos takiego. byle tarcze były 10".. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Czy ktoś z Was wie, czy mounting bracket do passing lamps, jest ten sam z rocznika 1991 i 2001 fat boy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Pólka górna oraz blachy dookólne - bez zmian od 1986 r.Dolna półka inna - zmieniona w 2000r, ale to pewnie w związku ze zmianą ramy.Jednak mocowania niezmienione do tej połki tych blach dookólnych - wnioskuje zatem ze powinno pasowac... ;)Mam i bracket i moto z 1990 i moto z 2006 - przypasowac Ci to dla pewnosci? :) Edytowane 23 Listopada 2015 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Jak mozesz przypasowac to bede zobowiazany. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heritage2003 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Witam jestem tu nowy. Proszę o sprawdzenie w sprawie mojego problemu - zapiepszyli mi licznik z heritage był to tylko prędkościomierz a ja kupilem z takim samym stanem mil ale dodatkowo z obrotomierzem i przy przekraczaniu stacyjki wskazówki chcą iść do tyłu a nie w przód. poza tym gdy go odpale działa tylko prędkościomierz jak jade a obrotomierz nie . na czym polega problem? Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Sprawa jest, polerował Ktoś golenie w Harym (FLSTC 2000)? One są chyba pokryte bezbarwnym. Robił Ktoś coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Odpuść... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Polerowalem w starym fat boy, roboty od pyty, bo są nierówne.Z grubego papieru na coraz drobniejszy, potem tym zestawem co felgi. Wyglądało tragicznie, są nierówne odlewy i w połysku wszystko widać, musiałem zrbic mat. Gra w niewarta świeczki, za 200 $ kupujesz w chromie. Z polerowaniem pier.... się cały dzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Ja polerowałem w FXR 39mm. Ogólnie wyszło super ale zdarcie tego lakieru to jakaś makabra. Nawet płyn hamulcowy go bardzo nie rusza. Teraz bym próbował preparatem do usuwania uszczelek. A potem papier ścierny, pasta polerska w różnych gradacjach i sporo czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Na takie srodki ten lakier jest uodporniony, a stosujac drastyczniejsze, mozesz narobic plam na aluminium, ktorych potem niczym nie usuniesz, zostana na stale. Pozostaje darcie papierem, schodzac na coraz drobniejszy. Chromu z tego nie zrobisz, a prawie robi wielka roznice, no ale...to twoje moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Mało jest środków bardziej agresywnych niż płyn hamulcowy albo spray do usuwania uszczelek. Zdarcie tego papierem to makabra. Aluminium z jakiego są zrobione golenie bardzo ładnie się poleruje. Felga tył tez była wypolerowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.