Skocz do zawartości

Czy istnieje taki motocykl?


Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie, bo moim zdaniem nie istnieje, ale może ktoś będzie mieć bardziej otwarty umysł od mojego.

 

Wymagania:

- w miarę mocny (~100 Nm, >140 KM)

- w miarę lekki (powiedzmy ~200-210 kg na sucho)

- w miarę nowoczesny (wtrysk, może USD?)

- w miarę wygodny (dla 2-giej osoby też)

- w miarę nowy (do 5 lat)

- w miarę ładny

- umożliwiający szybką jazdę po winklach (zawieszenie, prześwit)

- umożliwiający zamontowanie chociaż podstawowego bagażu (tankbag na magnesy, topcase)

 

To chyba tyle na razie :-) Czekam na propozycje.

 

P.S. Zajc - nie, takim motocyklem nie jest FZ1 :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zejdziesz z tą mocą do 127KM to Triumph Sprint ST1050 spełnia te wymagania.

 

-moc: 127KM przy 9250 obr./min.

-moment: 104Nm przy 5000 obr./min.

-waga na sucho: 210kg

-nowoczesny?: chyba w miarę nowoczesny; wielopunktowy wtrysk, rozbudowany komputer pokładowy itp.

-wygląd: mi się podoba ale to kwestia gustu.

-winkle: latam po zakrętach i wydaje mi się że w miarę szybko :)

-komfort: Moim zdaniem jest bardzo wygodny (w 2 tyg. zrobiłem 2tys km i jestem zadowolony, pasażer też nie narzekał).

-bagaż: bagażu możesz zamontować całkiem sporo; tankbag, case z tyłu itp.

 

 

...czy ty przypadkiem nie szukasz wygodnego motocykla torowego :biggrin: ? Z większą mocą to masz; BMW K1200s/1300s, zzr1400, Hayabusa, Blackbird czyli ciężka kawaleria grubo powyżej 210kg :crossy: .

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem nie istnieje

 

Moim też. Bez nagięcia którejś kategorii ciężko będzie coś odpowiedniego znaleźć.

 

W przypadku poszerzenia widełek, wybór staje się o wiele łatwiejszy, ale że jesteś ogarnięty chłop, to sam to wiesz ; )

 

 

PS. Zakładam, że cena też gra rolę - or not ?

Edytowane przez pork
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- umożliwiający szybką jazdę po winklach (zawieszenie, prześwit)

P.S. Zajc - nie, takim motocyklem nie jest FZ1 :bigrazz:

No pewnie ze nie FZ1!

To FZ1 ze sportowymi setami i wyzej poprowadzonym tlumikiem :biggrin:

Kup se K1300R, a nie bedziesz zalowal :icon_twisted:

 

VTR ?

rowniez opis zblizony do X-11...

Ten to sie chyba z choinki urwał :icon_mrgreen:

 

Fat-czyzbys na weselu miał zamiar zbiórkę kasy na nowego motóra prowadzić? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również śmiem twierdzić, że sprint ST jest bliski tych oczekiwań. Ma nieco wyższy od zakładanego moment i nieco niższą moc. Za to ma bardzo dobry przebieg momentu. Komfort jazdy jest przyzwoity, dla plecaczka również. Tankbag niestety od rocznika 2008 na magnes, bo wcześniej bak był z tworzywa. Za to oryginalne kufry są. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może SV 1000S?

 

Trochę mniej mocy niż w wymaganiach, ale KM generowane przez 90* Vkę więc Nm nadrobią ten "brak".

Niezbyt wygodny dla plecaczka (to opinia wyczytana, bo ja tylko jako kierownik) - trochę zależy odplecaka, "niedostatki" rekompensuje 189kg na sucho. Minusem może być 17l zbiornik w "litrze" w turystyce (taknowanie min co 200km).

Zawiechy regulowane, silnik nowoczesny, UPSy możesz zaadoptować z giksa jak bardzo chcesz je mieć, razem z zaciskami radialnymi.

Jak chcesz plastika to montujesz akcesoryje owiewki, stelaże pod kufry dostępne - TB założysz na każdego sprzęta. Motocykl nie jest w PL bardzo polularny co ma wady (słaba dostępnośc uzywanych części), ale i zalety (atrakcyja cena zakupu uzywki). Jest jeszcze pewna zaleta - dźwięk Vki - motocykl niedoceniany i cudzuki, ale widzę że śmiagsza Kawą więc opiniami "znawców" się nie przejmujesz :icon_mrgreen:

 

To było tak z głębi serca, bo sam na małej SVce śmigam :icon_twisted: polecam zapodać odpowiednie filtry na alledrogo i zobaczyc co wypluje, później wybrać kilka marek/modeli i poszukać dedykowanych for (forów) i pocztać opinii użytkowników - tak padło u mnie pierwsze moto i na obecną SVkę - obydwa razy trafione w "10"

 

Powodzenia w wyborze i koniecznie napisz na co się zdecydowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako jedyny minus to gaźnik.

A czym się ten minus objawia?? Bo jak dla mnie to największy plus tego motocykla! Super precyzyjny w zakrętach, mało pali. Pod tym względem wtrysk w FZ1 to krok w tył... Czego chcieć więcej?

Zawieszenie do pełnej regulacji.

Co z tego, jak po załadowaniu pasażerem ,a nawet z cięższym kierowcą amor wymięka. Przód na konwencjonalnym widelcu to też typowy turysta, ze sportem ma niewiele wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

FJR1300? Nie spelnia tylko wymagan co do masy :P.

 

Pzdr

w sumie to żadnego z wymagań stawianych przez Fata nie spełnia, poza silnikiem. Ten motocykl to tak naprawdę potężny silnik z kopem jak parowóz-ale z gównianym zawieszeniem, bez prześwitu i z prowadzeniem jak czoper. Na autostradę idealny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...