Fat Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 No właśnie, bo moim zdaniem nie istnieje, ale może ktoś będzie mieć bardziej otwarty umysł od mojego. Wymagania: - w miarę mocny (~100 Nm, >140 KM) - w miarę lekki (powiedzmy ~200-210 kg na sucho) - w miarę nowoczesny (wtrysk, może USD?) - w miarę wygodny (dla 2-giej osoby też) - w miarę nowy (do 5 lat) - w miarę ładny - umożliwiający szybką jazdę po winklach (zawieszenie, prześwit) - umożliwiający zamontowanie chociaż podstawowego bagażu (tankbag na magnesy, topcase) To chyba tyle na razie :-) Czekam na propozycje. P.S. Zajc - nie, takim motocyklem nie jest FZ1 :bigrazz: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 (edytowane) Jeśli zejdziesz z tą mocą do 127KM to Triumph Sprint ST1050 spełnia te wymagania. -moc: 127KM przy 9250 obr./min. -moment: 104Nm przy 5000 obr./min. -waga na sucho: 210kg -nowoczesny?: chyba w miarę nowoczesny; wielopunktowy wtrysk, rozbudowany komputer pokładowy itp. -wygląd: mi się podoba ale to kwestia gustu. -winkle: latam po zakrętach i wydaje mi się że w miarę szybko :) -komfort: Moim zdaniem jest bardzo wygodny (w 2 tyg. zrobiłem 2tys km i jestem zadowolony, pasażer też nie narzekał). -bagaż: bagażu możesz zamontować całkiem sporo; tankbag, case z tyłu itp. ...czy ty przypadkiem nie szukasz wygodnego motocykla torowego :biggrin: ? Z większą mocą to masz; BMW K1200s/1300s, zzr1400, Hayabusa, Blackbird czyli ciężka kawaleria grubo powyżej 210kg :crossy: . Edytowane 28 Lipca 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYSON Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 YZF R1 :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 VTR ? rowniez opis zblizony do X-11... Reszta mark motocykli jest mi obca :) Tylko Honda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 (edytowane) moim zdaniem nie istnieje Moim też. Bez nagięcia którejś kategorii ciężko będzie coś odpowiedniego znaleźć. W przypadku poszerzenia widełek, wybór staje się o wiele łatwiejszy, ale że jesteś ogarnięty chłop, to sam to wiesz ; ) PS. Zakładam, że cena też gra rolę - or not ? Edytowane 28 Lipca 2009 przez pork Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 - umożliwiający szybką jazdę po winklach (zawieszenie, prześwit) P.S. Zajc - nie, takim motocyklem nie jest FZ1 :bigrazz: No pewnie ze nie FZ1! To FZ1 ze sportowymi setami i wyzej poprowadzonym tlumikiem :biggrin: Kup se K1300R, a nie bedziesz zalowal :icon_twisted: VTR ? rowniez opis zblizony do X-11... Ten to sie chyba z choinki urwał :icon_mrgreen: Fat-czyzbys na weselu miał zamiar zbiórkę kasy na nowego motóra prowadzić? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Ja również śmiem twierdzić, że sprint ST jest bliski tych oczekiwań. Ma nieco wyższy od zakładanego moment i nieco niższą moc. Za to ma bardzo dobry przebieg momentu. Komfort jazdy jest przyzwoity, dla plecaczka również. Tankbag niestety od rocznika 2008 na magnes, bo wcześniej bak był z tworzywa. Za to oryginalne kufry są. ;) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Może SV 1000S? Trochę mniej mocy niż w wymaganiach, ale KM generowane przez 90* Vkę więc Nm nadrobią ten "brak". Niezbyt wygodny dla plecaczka (to opinia wyczytana, bo ja tylko jako kierownik) - trochę zależy odplecaka, "niedostatki" rekompensuje 189kg na sucho. Minusem może być 17l zbiornik w "litrze" w turystyce (taknowanie min co 200km). Zawiechy regulowane, silnik nowoczesny, UPSy możesz zaadoptować z giksa jak bardzo chcesz je mieć, razem z zaciskami radialnymi. Jak chcesz plastika to montujesz akcesoryje owiewki, stelaże pod kufry dostępne - TB założysz na każdego sprzęta. Motocykl nie jest w PL bardzo polularny co ma wady (słaba dostępnośc uzywanych części), ale i zalety (atrakcyja cena zakupu uzywki). Jest jeszcze pewna zaleta - dźwięk Vki - motocykl niedoceniany i cudzuki, ale widzę że śmiagsza Kawą więc opiniami "znawców" się nie przejmujesz :icon_mrgreen: To było tak z głębi serca, bo sam na małej SVce śmigam :icon_twisted: polecam zapodać odpowiednie filtry na alledrogo i zobaczyc co wypluje, później wybrać kilka marek/modeli i poszukać dedykowanych for (forów) i pocztać opinii użytkowników - tak padło u mnie pierwsze moto i na obecną SVkę - obydwa razy trafione w "10" Powodzenia w wyborze i koniecznie napisz na co się zdecydowałeś. Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 P.S. Zajc - nie, takim motocyklem nie jest FZ1 bo? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 jest jest jakbyś chciał się nim przejechać to do wrocławia zasuwaj w ten łykend http://auto-premium.com/?pid=66 pozdrawiam klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 bo? Bo silnik nie rzezi jak w Kawasaki, bo sie nie psuje, bo sie dobrze prowadzi, bo jest ładny, bo dobrze hamuje i nie telepie kierą :D ,bo zapie**ala no i nie jest zielony. Ogólnie nudny motór :biggrin: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_akros Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 FZS 1000 143KM ok 100Nm po przejechaniu 300km (da radę na baku) pasażer i kierowca chce więcej. Zawieszenie do pełnej regulacji. Ostatnie modele wyszły w 2005 roku Jako jedyny minus to gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Jako jedyny minus to gaźnik. A czym się ten minus objawia?? Bo jak dla mnie to największy plus tego motocykla! Super precyzyjny w zakrętach, mało pali. Pod tym względem wtrysk w FZ1 to krok w tył... Czego chcieć więcej? Zawieszenie do pełnej regulacji. Co z tego, jak po załadowaniu pasażerem ,a nawet z cięższym kierowcą amor wymięka. Przód na konwencjonalnym widelcu to też typowy turysta, ze sportem ma niewiele wspólnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Yo! FJR1300? Nie spelnia tylko wymagan co do masy :P. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Yo! FJR1300? Nie spelnia tylko wymagan co do masy :P. Pzdr w sumie to żadnego z wymagań stawianych przez Fata nie spełnia, poza silnikiem. Ten motocykl to tak naprawdę potężny silnik z kopem jak parowóz-ale z gównianym zawieszeniem, bez prześwitu i z prowadzeniem jak czoper. Na autostradę idealny ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.