Skocz do zawartości

Honda CB500 (cb500s)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Wlasnie szykuje sie do zakupu pierwszego motocykla i po konsultacjach (m.in. lekturze tego forum) wybor padl na Honde CB 500.

 

Teraz pozostaja 2 kwestie:

- wybor rocznika (przed czy po lifcie)

- wybor egzemplarza.

 

Dlatego wlasnie prosze o Wasze rady dotyczace wersji przed/po lifcie oraz ocene nastepujacych motocykli, ktore wydaly mi sie interesujace:

 

http://allegro.pl/item395209719_honda_cb_5...ie_er5_gs_.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M826293

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć i opisu lepiej by mi leżała ta z 95r.Obydwie mają gmole i obydwie to Japan.Brałbym tą z Niemiec mam podobny model właśnie z Niemiec i nie żałuję.Chodzi bezproblemowo.Lepiej dać więcej za rejestracje ale mieć motocykl nie katowany i nie wybity na polskich drogach.Niemcy mają bardziej rygorystyczne badania techn.Jeżeli ma papiery,a szczególnie ostatni przegląd (data,przebieg itp) to bierz,25tyś km. to dla Hondy rozgrzewka.Ja miałem 30 tyś. w tym sezonie zrobiłem już 8000 i tylko benzynki pilnuję.Niedawno też sciągnełem auto zgadnij jakie?Oczywiście Honda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez sie bardziej ta podoba (nie ma co prawda kufra, ale...). Ta pierwsza ma (podobno) przebieg 42 kkm, ale w zaden sposob nie jest udokumentowany :) Dodatkowo wlasciciel nie kwapi sie, zeby wyslac mi dodatkowe zdjecia.

 

Wczoraj znalazlem jeszcze cos takiego: http://moto.gratka.pl/tresc/honda-cb-500-5...552aae15cca&s=1

 

Cos tanio, jak na ten rocznik i przebieg. Troche porysowana i nieoryginalne podnozki kierowcy. Co Wy o tym myslicie?

 

 

Edit:

Czarna nieaktualna. Co Wy na to?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M880533

Edytowane przez kiler07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

 

Chciałbym się dowiedzieć od was czy w waszych egzemplarzach występowały male oznaki korozji na niekórych miejscach typu podnóżki, nóżki od zmiany biegów, tylniego hamulca? Z gory dzięki za odpowiedzi, Pozdroo :rolleyes:

 

 

Skąd tyś chłopie to cudo wykopał?

Moja cebula ma 14 wiosen, leżała na obydwu bokach i o żadnej korozji nie ma mowy!

Pewnie stała w niemcowni pod chmurką, jak wiele sprzętów "od starszego pana"

Radzę omijać takie egzemplarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Były oznaki korozji w rocznikach z końcówki lat 90-tych produkowanych w Itali (żle zabezpieczone fabrycznie) słyszałem o baku ewentualnie części ramy.O podnóżkach czy dżwigni nie słyszałem.Raczej ktoś trzymał ją w pobliżu elektrowni atomowej typu Czarnobyl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Chciałbym się dowiedzieć od was czy w waszych egzemplarzach występowały male oznaki korozji na niekórych miejscach typu podnóżki, nóżki od zmiany biegów, tylniego hamulca? Z gory dzięki za odpowiedzi, Pozdroo :icon_mrgreen:

 

w CB450 w modelu 23 letnim miałem korozję na centralnej nóżce oraz przy śrubach przy nóżce do zmiany biegów. korozja była powierzchowna na nóżce od biegów i cifem zlikwidowałem a centralna noga wymagała dokładnego czyszczenia i pomalowania farbą antykorozyjną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witajcie miłośnicy Cebulki!

 

Jestem jeszcze żółtodziobem i dopiero zaczęłam przygodę z motocyklem, ale myśli krążą wokół czegoś bardziej wypasionego od mojego Gienka 125. Ze względu na wzrost (zwykła miara krawiecka :icon_evil: ) oraz niechęć do motocykli bardzo rzadkich w kraju (np. Buell Blast), moje myśli skierowały się na popularną, solidną i niską ze swej natury Cebulkę, którą będę chciała jeszcze obniżyć. Plan jest taki, żeby zakupić coś w okolicach wakacji - liczę na to, że ktoś zapragnie zrobić to, co ja - przeskoczyć na "większe", "nowsze", "oryginalniejsze".

 

Mam pytanie - czy słyszeliście coś o obniżaniu Cebulek - i nie chodzi mi o "psią kostkę", bo ten temat znam i już by mnie zadowolił, chociaż nie ukrywam, że wolałabym zwyczajnie mieć jeszcze lepsze oparcie na glebie przy manewrowaniu motocyklem i ująć dodatkowe cm tam, gdzie się da.

 

Poza tym czy jest coś klasycznego w CB 500, na co powinnam uważać, gdy zacznę poszukiwania? Obecny motocykl kupowałam z koleżanką motocyklistką, która go przetestowała, a i tak sprzedającemu udało się w jakiś sposób ukryć wadę, która wyszła w przeglądzie (i cały gaźnik do wymiany :banghead: ). Wyobraźcie sobie moją frustrację - moto zakupione w lipcu dopiero było w stanie funkcjonować w październiku :icon_evil: Nie chciałabym znów się dać wpuścić na minę - szkoda czasu, nerwów i pieniędzy.

 

A może znacie kogoś w okolicach Warszawy, kto ma coś porządnego i będzie się przymierzać do sprzedaży w okolicach czerwca/lipca, a do tego nie zamierza zedrzeć skóry z kupca? :crossy:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

jesli upatrzysz sobie juz coś fajnego to podjedź do serwisu motocyklowego i popros mechanika by z Tobą sie przejechał za jakąs tam malą oplatą. pewnie sie zgodzi bo kobietom rzadziej sie odmawia a Ty bedziesz miala wiekszą pewnosc ze jest ok. ale generalnie gs500 jest troche niższe wiec mozliwe ze nie trzeba bedzie przerabiać, tańsze i lepiej sie prowadzi i nie wyglada za przeproszeniem jak kaczka, wiec upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu :icon_mrgreen:

pozdr

Edytowane przez komandosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...