Skocz do zawartości

Tomicb500

Forumowicze
  • Postów

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tomicb500

  • Urodziny 04/09/1979

Osobiste

  • Motocykl
    Hodna CBF500A
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Pabianice

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Tomicb500

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. http://www.belchatow.naszemiasto.pl/artykul/988525,nie-zyje-ksiadz-jaroslaw-burski,id,t.html#2b73a60aea879a90,1,3,4
  2. Otwory melioracyjne kurcze kojarzy mi się to z odwodnieniem, odprowadzeniem wody. Ale w głowicy co tam odprowadzać.
  3. Witam, mam pytanko odnośnie budowy głowicy w silnikach CB/CBF500. Dokładnie chciałbym się dowiedzieć do czego służą otwory, które znajdują się po bokach głowicy tak po środku. Być może ktoś rozbierał, mam ściągniętą jakąś serwisówkę ale nic na ten temat nie ma.
  4. Witam jeździłem 2 lata CB w wersji S nie miałem z tym moto żadnych problemów, zdarzało się dziennie po 400km i tylko tyłek trochę bolał. Teraz kupiłem CBF też 500 i różnica to hamulce, wygląd. W CB masz z przodu 2 tłoczki i 1 z tyłu, pod siedzeniem masz schowek do którego można sporo wrzucić, węższe opony a co za tym idzie niższe koszty zakupu ich. W CBF masz 3 tłoczki z przodu i oponę 120 i 2 z tyłu oraz oponę 160, pod siedzenie możesz włożyć U locka bo jest na to miejsce, i praktycznie nic więcej. Rama CBF jest taka sama jak w 600 i Hornecie. CB ma stopkę centralną w standardzie, CBF nie, ale można dokupić ( nowa ok. 560 zł ). Silniki są takie same. Odnośnie prowadzenia CB to był mój pierwszy motocykl i jeździło mi się super, CBF-em jeszcze nie pośmigałem na dłuższych trasach więc nie wypowiem się.
  5. Dzięki za info podjadę w czwartek to sprawdzę na miejscu co i jak. Na mieście nie widziałem żadnych plakatów.
  6. Tak wiem podgiąłem tylko tę która zamyka górną część wlewu, natomiast nie ruszałem tej która się podnosi przy wzroście ciśnienia.
  7. Witam z powodu awarii kompa odpisuję dopiero teraz. Po założeniu termostatu od tico jest wszystko ok i właśnie tym problemem okazał się sam korek. Popracowałem nad nim trochę tzn podgiąłem trochę blaszkę która zamyka górną część wlewu i po nagrzaniu nic nie wycieka. Zobaczymy jak będzie przy jeździe.
  8. Tylko pomiędzy górną częścią korka a dolną blaszką dociskaną przez sprężynę jest otwór i wężyk który ma za zadanie odprowadzić nadmiar płynu do zbiorniczka przy wahaczu tzw. wyrównawczego. Przewód nie jest zapchany.
  9. Witam potwierdzę że temperatura nabita na poprzednim termostacie i tym zakupionym jest ta sama czyli 82*C. Jak się będzie sprawdzał zobaczymy po montażu i próbnym nagrzaniu. O ile dobrze pamiętam to przewody przy nagrzanym i pracującym silniku dało się bez problemu nacisnąć. Ale to wszystko będzie sprawdzone dopiero po świętach.
  10. Witam zakupiłem dziś termostat który jest do Tico i jedyna różnica to że jest trochę niższy ale tak wygląda jakby był z Hondy. Pasuje do obudowy idealnie i nic nie trzeba przerabiać, tylko zobaczymy jak z działaniem. Cena no cóż całe 9zł 27gr.
  11. Dzięki za rade, spojrzę na ten z Tico jak wygląda.
  12. Witam, mam taki problemik z układem chłodzenia. Po dłuższej pracy silnika gdy wskazówka temperatury cieczy chłodzącej dojdzie do połowy skali przez korek od wlewu tego pod zbiornikiem wyrzuca mi płyn. Pierwsze co zrobiłem na próbę to zmieniłem płyn ale na samochodowy Total (czerwony), ale efekt był ten sam. Teraz mam zamiar kupić Motula do motocykli. Wyjąłem też termostat z obudowy i wrzuciłem do gotującej się wody na 10 min, ale otwarcie się go było ledwo dostrzegalne, może nawet nie 0,5 mm. Jeżeli to termostat jest uszkodzony to przyjemność wymiany na nowy wynosi 208zł (w Liberty ).
  13. Właśnie też u mnie jest podobnie po numerach VIN można to podobnież, mam numer zaczynający się od 04 co podobnież oznacza rok produkcji, a w dokumentach 2005, pewnie data rejestracji. I wszystko było by dobrze gdyby nie ta nieszczęsna przerabiana 8. Kolego pawelekmal od dawna masz cbf, bo mam kilka pytań.
  14. Tak tyko teraz inny diagnosta będzie miał powód do tego by nie podstęplować przegląd.
  15. Dzięki za wypowiedzi. Dla mnie nie ma to też dużego znaczenia, ale przy ewentualnej odsprzedaży może lekko odstraszać, bo może coś kombinowane. Jak się okazało po oględzinach znajomego który trochę lepiej się zna problem z inną nazwą modelu to pryszcz w porównaniu z tym co on znalazł. Na główce ramy jest nabity numer VIN i jest on przerabiany. Dokładnie jedna cyfra przerobiona na 8. No i teraz to jestem w d... (kropce).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...