body Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Co powiecie na ten egzemplarz? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M254864 Wedlug mnie cakliem ladny ;) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsiekHonda Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Być może sie myle... jeśli tak to niech ktoś mnie poprawi. Motorek jest bardzo dobrze przygotowany do sprzedazy, nawet siedzenie jest wypastowane. Opis: bezwypadkowy? ...wymienione kierunki, wymienione nóżki, pomalowany (nie dawno) tłumik. Jeśli dobrze widze to naklejka "cb500" jest nie orginalna, wiec z tym bezwypadkowy zdecydowanie sie nie zgadzam, ale cebulki mają stalową ramę wiec raczej nic jej sie nie stało, chciaz mnie to wku*** jak ktoś tak pisze. Ogólnie wygląda nie źle, musiałbyś ja obejrzeć i posłuchać. Przebieg (jeśli oryginalny) to moto nie powinno być WCALE zniszczone, siedzenie powinno być twarde i nie wytarty lakier w poblizu stacyjki. Cena: Jeżeli motor jest w takim stanie jak wygląda na zdjęciach to warto tyle zapłacić aha... wydaje mi sie że te plastiki pod siedzeniem są polakierowne, lub wypsikane płynem do tapicerki. Swiecą sie jak nie wiem, a przecież tam jest matowy lakier :biggrin: Leć zobacz... i daj znać co zobaczyłeś, moim zdaniem może być całkiem fajna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davgor Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 (edytowane) no prosze...co kraj to obyczaj. My tu dyskutujemy o za miękkim zawieszeniu w cb a przyszedł kolega i on ma za twardo :wink: Na amortyzatorach tylnych jest sprężyna, a spręzyna na dole trzyma sie na takich ząbkach, trzeba je przekręcić odpowiednim do tego kluczem, który zapewne masz, w etui pod siedzeniem ;) Rzeczywiście po bliższym przyjrzeniu się spojrzeniem uświadomionym stwierdziłem jak wyżej. Ale szukałem długo kluczyka pod kanapą i ni w ząb żadnego nie znalazłem. tym niemniej dzięki za info!, przy okazji czy uzywacie do łańcucha czegoś takiego jak "moto doktor"?jest to preparat do starych silników, uszczelniający i cośtam jeszcze, w każdym bądz razie jest bardzo gęsty i lepki, łańcucha powinien się trzymać świetnie. co o tym sądzicie :clap: :( Edytowane 31 Lipca 2006 przez davgor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsiekHonda Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Ja uzywam tylko spreju do łancuchów...nie eksperymentuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Mam takie pytanie. Znalazłem Hondę CB 500 z owiewkami Five Stars (pełna owiewka) i po kupnie chciałbym się ich od razu pozbyć ;) Czy jest taka możliwość? Liczniki są z tego co widziałem oryginalne. Kwestia założenia okrągłej lampy... Czy po tych owiewkach zostaną jakieś brzydkie uchwyty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 (edytowane) Po zdjęciu owiewek potrzebujesz: - lampy- małych boczków- pieniędzy na powyższe Co do zegarów to sie nie przejmój, są takie jakie powinny być, o ile to fivestars a nie oryginalna cb500s.Uchwyty są razem z owiewką, pozostaną dzióry na te małe boczki obok baku. Ps. Może bym co od ciebie kupił, bo mój fivestars popękany.. Edytowane 5 Września 2006 przez Tuzmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Jest jeszcze jeden problem. Do zamontowania oryginalnej lampy i kierunków potrzebne są uchwyty znajdujące się pod zegarami ;) Five Stars zamontowany jest na specjalnym stelażu. Tuzmen ile taka owiewka może być warta z lampą i stelażem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Co do ceny warto popatrzeć na allegro, sam nie sprzedaję więc sie nie orientuje. Sądze że i tak za dużo jak na moją kieszeń, zwłaszcza że moje pęknięcia nie są wielkie. Jedynie co na bank bym wzioł to szyba, bo moja jest nie oryginalna i troche przy krótka. Co do lampy to tak, potrzebne są te stelazyki ale jak bedziesz kupował lampe od cb, to kupisz razem z nimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Witam. Poszukuję info na temat Hondy CB 500. Bardziej mi zalezy na konkretnych danych, szczególnie historia, zmiany modelowe w danych latach (również z uwzględnieniem poprzednika 450), usterki itp. Nie piszcie mi tylko komentarzy - "mam i jedtem zadowolony", albo "wolę gs`a". To wszystko już na tym forum przeczytałem :) (opcja szukaj działa). Ewentualnie jakieś linki, porównania itp. Pawel PS. Piiiiiilne, temat zniknie za tydzień, chyba ze będzie wartościowy i pomocny dla również dla innych forumowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 poszukaj mojego tematu, sam pytałem o cb 500 i tam było kilka informacji.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Witam. Poszukuję info na temat Hondy CB 500. Bardziej mi zalezy na konkretnych danych, szczególnie historia, zmiany modelowe w danych latach (również z uwzględnieniem poprzednika 450), usterki itp. Nie piszcie mi tylko komentarzy - "mam i jedtem zadowolony", albo "wolę gs`a". To wszystko już na tym forum przeczytałem :) (opcja szukaj działa). Ewentualnie jakieś linki, porównania itp. Pawel PS. Piiiiiilne, temat zniknie za tydzień, chyba ze będzie wartościowy i pomocny dla również dla innych forumowiczów. produkowany od 93-96 to PC26 97-2004 PC32 zmiany w stosunku do poprzednika - hamulec z przodu brembo- z tyłu tarcza zamiast bębna od 99 lub 2000 roku wychodzi jeszcze wersja z owiewką od 99 roku zmiany kosmetyczne w malowaniu. znaczek hondy na baku jest biały tak samo napis CB500 jest juz na osłonie bocznej pod zbiornikiem a nie na zadupku usterek nie znam jak narazie czytalem test 150 tyś km i wyszedł bardzo dobrze nastepca modelu CBF 500 a poprzednik to CB450S ? jesli tak to o tym troche napisac bo tego mam juz 3 sezon posiadam katalogi modelu z kazdego roku produkcji (EN) instrukcje uzytkownika i serwis do modeli co wyzej wymieniłem Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davgor Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Specifications:Manufacturer: Honda Italy(od 1994) Engine: Water-cooled, 8-valve, parallel-twin, 4-strokeBore x stroke: 73 x 59.6mmDisplacement: 498.9ccCarburetion: Two Keihin VP 34mmTransmission: 6-speedWheelbase: 56.3 in. (1430mm)Fuel Capacity: 4.6 gal. (18L)Claimed Dry Weight: 396 lbs. (180Kg) spalanie: od 4 do 5 litrówv-max: 180km/h(wersja zdławiona do 37KW) ps. występujące wersje jak chodzi o moc:34 HP49 HP57 HP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paffcio Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 (edytowane) Ameryki chyba nie odkryłem, ale może na tych stronach znajdziesz coś co cie interesuje. Gdybyś miał jakieś konkretne pytanie to wal na priv może będę mógł pomóc. Swoją hondzią jezdżę dopiero pierwszy sezon więc nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale kto wie może na coś się przydam. http://www.hondacb500.prv.pl/ http://www.cb500.de/ http://www.cb500.net/ http://groups.msn.com/CB500CLUB/abouttheclub.msnw http://xavier26.free.fr/ DANE TECHNICZNE: SILNIKTyp: czterosuwowy, chłodzony cieczšUkład: dwucylindrowy, rzędowyRozrzšd: DOHC, 4 zawory na cylinderPojemno?ć skokowa: 499 ccm?rednica x skok tłoka: 73 x 59,6 mmStopień sprężania: 10,5:1Moc maksymalna: 43 kW (58 KM) przy 9500 obr/min, 37 kW (50 KM) przy 9500 obr/min, 25 kW (34 KM) przy 8500 obr/minMaksymalny moment obrotowy: 47 Nm przy 8000 obr/min, 42 Nm przy 8000 obr/min, 38 Nm przy 4500 obr/minZasilanie: dwa ga?niki Keinin 34 mmSmarowanie: z mokrš miskš olejowšPojemno?ć miski olejowej: 3,11Rozruch: elektrycznyAlternator: 309 WAkumulator: 12 V 9 AhZapłon: bezstykowy, tranzystorowy PRZENIESIENIE NAPĘDUSilnik-skrzynia biegów: koła zębate, 1,95Sprzęgło: wielotarczowe, mokreSkrzynia biegów: sze?ciostopniowaPrzełożenia: I-3,46; II-2,24; III-1,75; IV- 1,48;V-1,28;VI-1,13Napęd tylnego koła: łańcuchem typu o-ring PODWOZIERama: zamknięta, podwójna, stalowaZawieszenie przednie: teleskopowe, 37 mm, skok 130 mmZawieszenie tylne: dwa elementy resorujšco-ttumišce, skok 117 mmHamulec przedni: tarczowy, 296 mm, zacisk pływajšcy, dwuttoczkowyHamulec tylny: bębnowy, 160 mmOpony przód/tył: 110/80 H17 /130/80 H17 WYMIARY I MASYDługo?ć: 2180 mmWysoko?ć siedzenia: 780 mmRozstaw osi: 1430 mmKšt pochylenia główki ramy: 63°Masa bez płynów: 170 kgMasa pojazdu gotowego do jazdy: 193 kgDopuszczalna masa całkowita: 374 kgZbiornik paliwa: 181 OSIĽGIPrędko?ć maksymalna: 180 km/hZużycie paliwa: 4,31/100 kmPrzy?pieszenia: 0-100 km/h 4,8 s DANE OBSŁUGOWE l EKSPLOATACYJNEPrzeglšd techniczny: co 6000 kmWymiana oleju: co 12 000 kmOlej silnikowy: SAE15 W 50 (3,11) w innym miejscu znalazłem takie dane: Dane serwisowe:przeglądy co 12 000 kmwymiana oleju i filtra co 12 000 kmolej silnikowy SAE 15W40Ilość oleju z filtrem / bez 3,1 / 2,9 lświece zapłonowe NGK CR 8EH-9Olej do widelca ATF po 320cm3 na goleńLuz zaworowy na zimno Ssanie 0,16 mm wydech 0,25 mm rególacja zaworów co 24 000km P.S. Niektóre dane są sprzeczne ale brałem je z różnych źródeł. Zman nie było zbyt dużo, model PC26 produkowany w Japonii do końca 1996 roku potem produkcję przeniesiono do Włoch (ale nie tych pod Warszawą :) hehe) i zmieniono oznaczenie na PC32 zmieniono hamulce z Nissin na Brembo i zastąpili tylny bemben na tarczę, w 1998 roku pojawiła sie wersja Cb 500S z owiewką. Podobno pierwsze PC 32 (te z rocznika 97) lubią korodować dlatego nalezy szukac śladów rdzy również wewnatrz zbiornika paliwa W teście na 50 000 km które maszyna nawinęła w 1,5 roku przydażył sie defekt napinacza łańcucha, zużyło łożysko główki ramy i spaliła para żarówek. Innych usterek nie stwierdzono. Silnik przetrwał test w doskonałekj kondycji. cylindry i tłoki były jak nowe. Z drobiazgów zasługujących na krytykę nalezy wymienić podatne na uszkodzenia łożyska główki ramy, i podobno wibracje szkodzą żarówkom (mi po 3 500 km jeszcze żadna sie nie przepaliła). Edytowane 9 Września 2006 przez Paffcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrian Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 produkowany od 93-96 to PC26 troche inaczej to wygląda, CB 500 to PC 26 oraz PC 32. 1. 1993-1995 - to model PC 26 produkowany w japonii, model z 93 miał na początku produkcji wadę w postaci zacinającego się napinacza łańcucha rozrządu a także krytykowano tylne amorki które dobijały. 2. od 1996 - to model PC 32 produkcję przeniesiono do włoch i już przy pierwszych PC 32 jak to włosi dali "dupy" za sprawą dwóch mankamentów a) zbiorniki paliwa rdzewiały od środkab) gorsza jakość montażu na taśmach produkcyjnychpo inspekcji z kraju kwitnacej wiśni poprawiono jakość. Użytkownicy CB krytykowali przedni hamulec i w 97 wprowadzono na tył tarczę zamiast bębna ale już jako BREMBO, w PC 32 poprawiono również charakterystykę ustawień w tylnych amorkach, powstała również wersja S, oraz wersja na złotych felgach. Na rynku niemieckim można spotkać wersje silnikowe o mocy 34, 50, (57-58) oraz mało spotykaną wersję 27 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a.kowalski74 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 To ja może się podepnę pod pytanie. Chciałbym się zapytać o szczegół dotyczący kierownicy, mocowania reflektora i okolic. Co się zmieniło między CB 500 a CBF 500? Innymi słowy: czy jeśli chcę kupić szybę, to czy taka szyba pasująca do CB 500 będzie też pasowała do CBF 500? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.