Skocz do zawartości

Opony po raz setny...


Rekomendowane odpowiedzi

Pisałem wcześniej że Hayabusa K8 na Angel ST wytrzymała 10 000 km. GT podobno są poprawione. W Kawie więcej momentu więc powinno wyjść na to samo. Dotmykanie opon sprzyja równomiernemu zużyciu. Królowie prostych zwykle wykańczają opony od pałowania i bicia rekordów speed. Tylko po co ? Pisałem też źe fabryczne S20 wykończyłem po 4500 km. Aniołki to po prostu mega źywotne gumy.

 

 

Tapatalk HD z iPad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybko sie nagrzewają, bardzo dobrze trzymają tor w złożeniu, swietnie hamują bo naprawdę abs włącza się na maxa sprowokowany ale schodzą w oczach. Po każdym wyjeździe było ich mniej. Po 4500 zróżnicowanej jazdy 60% polskie drogi 40% czeskie winkle tył zużyty w 90% przód w 30%. Ja w sezonie robię oloło 8 tys km wiec to nie są gumy dla mnie. Myślałem żeby założyć na tył nową S20 i zjeździć komplet, ale zmieniłem obie na Pirelli.

 

 

Wysłane z iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

jeżeli sprotsmarty 2 są tak dobre jak jedynki to tylko polecac,( trzeba je troche dogrzac przed ostrzejsza jazda) w gsxr1000 tył ma u mnie 7 tys i spokojnie jeszcze 1-2 tys zrobi do wymiany ( jazda normalna bez pałowania na pierwszych biegach i palenia gumy) a przód może dałby rade przetrzymac dwa tyły ale byłby juz praktycznie bez bieznika. W porównaniu z poprzednimi metzelerami racetec k3 które mialem to niebo a ziemia pod wzgledem zużycia( metzelery wytrzymały na tyle 2500km ale za to była bdb przyczepnośc po wcześniejszym nagrzaniu gum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ktoś coś o Conti Sport Attack?

 

 

Szukam czegoś żeby dojeździć do końca sezonu, przeglądałem używki metzelerów m3/m5/z6/z8, ale komplet wyjdzie ok 600zł, a Conti w tym samym budżecie, tyle że nowe. Ktoś na tym jeździł? Jakieś opinie?

 

 

http://allegro.pl/continental-sport-attack-120-70-17-180-55-17-i4385886063.html

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybko schodzą.

 

Różnie można interpretować słowo "szybko" :D 3-4tys? 7-8tys?

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli Diablo Strada? W sumie bieżnik prawie jak w Z6...

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś coś o Conti Sport Attack?

 

Diabel,

 

mam obecnie Sport Attack 2

 

szybko sie nagrzewa i ladnie trzyma na suchym, na mokrym daje rade. Gdybym mial porownac z M 3 to musialbym przejechac sie na nich ponownie.

 

Tam gdzie Metzeler na moktym trzyna, Conti potrafi odpuscic i moze sie to nie ciekawie skonczyc. Zywotnosc ciezko mi ocenic, bo nie mam czym w tej chwili zmierzyc. PRZELATALEM W TEJ CHWILI JAKIES 1500 km i wydaje mi sie, ze jak wroce z Alp do domu, to trzeba bedzie kupic nowe, bo te po prostu beda zjechane.

 

generalnie nastepne jakie wezme to wlasnie M3.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzisiaj dopiero znalazlem czas na kilka pierdolek ktore mialem zrobic, miedzy innymi wymierzyc opony ( po Alpach ) i obliczyc ich zywotnosc.

 

Troche matematyki

 

Nowe maja

 

Przod 4,8 mm

 

Tyl 5,2 mm

 

Twierdze, ze smiesznie malo, no ale wiadomo ni od dzis, ze guma warta zlota ( zwlaszcza z przygodna znajomoscia :icon_mrgreen: )

 

Po odliczeniu przepisowej wartosci 1,6 mm zostaje

 

Przod 3,2 mm

 

Tyl 3,6 mm

 

Na tylnej oponie zrobilem 2633 km z rachunku wychidzi, ze starczy jeszcze na 2014 km. Calkowity przebieg tylnej opony wynosilby rachunkowo 4646 km

 

Czy faktycznie na tyle spiknie okaze sie pod koniec sezonu, oczywiscie nie omieszkam zdac relacji.

 

Generalnie jestem z tych gum zadowolony, tak jak pisalem, szybko sie nagrzewaja i naprawde dobrze trzymaja. Pozwalaja naprawde mocno sie zlozyc ( Przod zamkniety ) i nie odpuszczaja. Dwa czy trzy razy na suchym zdarzylo sie, ze na metalowych laczeniach drog opona dosc przewidywalnie lekko popuscila, w deszczu bylo troche czesciej i popuszczenie nieco wieksze.

 

 

Na Metzeler'ach M3 w Alpach nie bylem, ale smiem twierdzic, ze trzymaja rownie dobrze. Jak sciagne przod SA2 i porownam z nowym Metzeler'em M3 to bede widzial jaka roznica jest w budowie i jakie katy przechyu mozna uzyskac na zamknieciu.

 

Niemniej nalezy wspomniec. ze komplet Sport Attack 2 jest drozszy od Metzeler'a M3 o 50 € a trwalosc praktyczna M3 a SA 2 to 1 004 km.

 

Moze te 1000 km to nie duzo ale jezeli przeliczyc to na %% - ty to okaze sie, e 25 % wcale nie jest malo.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...