Skocz do zawartości

MarkIi

Forumowicze
  • Postów

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    ZZR1400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    OP

Osiągnięcia MarkIi

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam wolne 3 miejsca na tor w Starym Kisielinie 19 maja 2016 w g. 8:00-16:00 Jeśli jest ktoś chętny zapraszam po informację na prv. Tor wynajęty na wyłączność dla grupy max 23 osobowej.
  2. Miałeś ?Jeśli nie to nie oceniaj. Ja miałem wymienione marki.
  3. Ja też sugeruje ukłon w stronę Revit. Kapitalne kombinezony. Jakościowo równe Spedi i lepsze od Dainese. Do tego akceptowalne cenowo.
  4. Informacje https://www.facebook.com/events/1780167665536116/ Wysłane z Tapatalk
  5. MarkIi

    nowe moto

    Gratulacja Honda z tych kat to Honda [emoji12] Wysłane z Tapatalk
  6. No właśnie po 3 miesiącach wreszcie jest. Pierwszy w PL. Zamówiony zaraz po tym jak go pokazali w Barcelonie 8 października 2015. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Lepiej bym tego nie ujął. A tak w temacie (nie biorąc pod uwagę szpanerskich cyferek na prostej) to Kawasaki technologicznie od 2008 roku jest daleko z przodu przed Hondą, która śpi.
  8. Po 10 k km na Angel GT przód wyglada na niewzruszony tym dystansem, tył po mału kwalifikuje sie do zmiany. Nadal jest okrągły ale do wskaźnika zużycia brakuje około 1.5 mm. Zmieniam na nowy komplet Angel GT. Ta opona to dla mnie nr 1.
  9. Tu chodzi bardziej o samo wypalanie się odbłyślników w lampach starego typu a nie w oszczędnośći paliwa. Mnie też wnerwia świecenie się deski rozdzielczej i przyciemnanie podświetlenia radia. Dla tego założyłem ledy. Niestety ich przetwornica zakłóca minoracę radia, pomimo, że mam homologowany zestaw Philipsa. Tapatalk HD z iPad
  10. Mój model to Stealer, mam 182 cm, 85 kg i rozmiar 50 Sugeruje kupić bardzo ciasny. Tapatalk HD z iPad
  11. Mam 2 częściowego ReVita sportowego nie pamietam nazwy ale najwyższy model. Kombinezon jest lepszy niż mój poprzedni flagowy Arlen i według mnie jest lepiej wykonany niż Dainese Stelar w którym tez miałem okazje jeździć. Wysłane z iPhone przez Tapatalk
  12. Czyli nie mniej niż 60 cm od siebie, nie dalej niż 45 cm od bocznego bobrysu samochodu i chyba nie mniej niź 50 cm od podłoża. A jak juź widzę te ledwie tlące się niebieskie lampki to mi ręce opadają. Tapatalk HD z iPad
  13. Szybko sie nagrzewają, bardzo dobrze trzymają tor w złożeniu, swietnie hamują bo naprawdę abs włącza się na maxa sprowokowany ale schodzą w oczach. Po każdym wyjeździe było ich mniej. Po 4500 zróżnicowanej jazdy 60% polskie drogi 40% czeskie winkle tył zużyty w 90% przód w 30%. Ja w sezonie robię oloło 8 tys km wiec to nie są gumy dla mnie. Myślałem żeby założyć na tył nową S20 i zjeździć komplet, ale zmieniłem obie na Pirelli. Wysłane z iPhone przez Tapatalk
  14. Pisałem wcześniej że Hayabusa K8 na Angel ST wytrzymała 10 000 km. GT podobno są poprawione. W Kawie więcej momentu więc powinno wyjść na to samo. Dotmykanie opon sprzyja równomiernemu zużyciu. Królowie prostych zwykle wykańczają opony od pałowania i bicia rekordów speed. Tylko po co ? Pisałem też źe fabryczne S20 wykończyłem po 4500 km. Aniołki to po prostu mega źywotne gumy. Tapatalk HD z iPad
×
×
  • Dodaj nową pozycję...