MarkIi Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Pisałem wcześniej że Hayabusa K8 na Angel ST wytrzymała 10 000 km. GT podobno są poprawione. W Kawie więcej momentu więc powinno wyjść na to samo. Dotmykanie opon sprzyja równomiernemu zużyciu. Królowie prostych zwykle wykańczają opony od pałowania i bicia rekordów speed. Tylko po co ? Pisałem też źe fabryczne S20 wykończyłem po 4500 km. Aniołki to po prostu mega źywotne gumy. Tapatalk HD z iPad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Co możesz powiedzieć o S20 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarkIi Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Szybko sie nagrzewają, bardzo dobrze trzymają tor w złożeniu, swietnie hamują bo naprawdę abs włącza się na maxa sprowokowany ale schodzą w oczach. Po każdym wyjeździe było ich mniej. Po 4500 zróżnicowanej jazdy 60% polskie drogi 40% czeskie winkle tył zużyty w 90% przód w 30%. Ja w sezonie robię oloło 8 tys km wiec to nie są gumy dla mnie. Myślałem żeby założyć na tył nową S20 i zjeździć komplet, ale zmieniłem obie na Pirelli. Wysłane z iPhone przez Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Macie jakieś doświadczenie z Dunlop Sportsmart 2 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 z tego co widze w usa Q3 robi furore, daja niezle rade na torze i cenowo przystepne , szybko sie grzeja i dobrze trzymaja , naprawde niezle czasy na tym idzie wykrecic Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk38a Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 jeżeli sprotsmarty 2 są tak dobre jak jedynki to tylko polecac,( trzeba je troche dogrzac przed ostrzejsza jazda) w gsxr1000 tył ma u mnie 7 tys i spokojnie jeszcze 1-2 tys zrobi do wymiany ( jazda normalna bez pałowania na pierwszych biegach i palenia gumy) a przód może dałby rade przetrzymac dwa tyły ale byłby juz praktycznie bez bieznika. W porównaniu z poprzednimi metzelerami racetec k3 które mialem to niebo a ziemia pod wzgledem zużycia( metzelery wytrzymały na tyle 2500km ale za to była bdb przyczepnośc po wcześniejszym nagrzaniu gum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 ktoś może coś powiedzieć o d214? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Ktoś coś o Conti Sport Attack? Szukam czegoś żeby dojeździć do końca sezonu, przeglądałem używki metzelerów m3/m5/z6/z8, ale komplet wyjdzie ok 600zł, a Conti w tym samym budżecie, tyle że nowe. Ktoś na tym jeździł? Jakieś opinie? http://allegro.pl/continental-sport-attack-120-70-17-180-55-17-i4385886063.html Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Szybko schodzą. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Szybko schodzą. Różnie można interpretować słowo "szybko" :D 3-4tys? 7-8tys? Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 No tak pomiędzy :D. Ale umówmy się, nawet 7-8 tys. to moim zdaniem szybko. Szukaj pirelek. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Masz na myśli Diablo Strada? W sumie bieżnik prawie jak w Z6... Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Czasami Diablo Rosso wypływają na Allegro w podobnej cenie, podobno lepsze. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Ktoś coś o Conti Sport Attack? Diabel, mam obecnie Sport Attack 2 szybko sie nagrzewa i ladnie trzyma na suchym, na mokrym daje rade. Gdybym mial porownac z M 3 to musialbym przejechac sie na nich ponownie. Tam gdzie Metzeler na moktym trzyna, Conti potrafi odpuscic i moze sie to nie ciekawie skonczyc. Zywotnosc ciezko mi ocenic, bo nie mam czym w tej chwili zmierzyc. PRZELATALEM W TEJ CHWILI JAKIES 1500 km i wydaje mi sie, ze jak wroce z Alp do domu, to trzeba bedzie kupic nowe, bo te po prostu beda zjechane. generalnie nastepne jakie wezme to wlasnie M3. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 (edytowane) Dzisiaj dopiero znalazlem czas na kilka pierdolek ktore mialem zrobic, miedzy innymi wymierzyc opony ( po Alpach ) i obliczyc ich zywotnosc. Troche matematyki Nowe maja Przod 4,8 mm Tyl 5,2 mm Twierdze, ze smiesznie malo, no ale wiadomo ni od dzis, ze guma warta zlota ( zwlaszcza z przygodna znajomoscia :icon_mrgreen: ) Po odliczeniu przepisowej wartosci 1,6 mm zostaje Przod 3,2 mm Tyl 3,6 mm Na tylnej oponie zrobilem 2633 km z rachunku wychidzi, ze starczy jeszcze na 2014 km. Calkowity przebieg tylnej opony wynosilby rachunkowo 4646 km Czy faktycznie na tyle spiknie okaze sie pod koniec sezonu, oczywiscie nie omieszkam zdac relacji. Generalnie jestem z tych gum zadowolony, tak jak pisalem, szybko sie nagrzewaja i naprawde dobrze trzymaja. Pozwalaja naprawde mocno sie zlozyc ( Przod zamkniety ) i nie odpuszczaja. Dwa czy trzy razy na suchym zdarzylo sie, ze na metalowych laczeniach drog opona dosc przewidywalnie lekko popuscila, w deszczu bylo troche czesciej i popuszczenie nieco wieksze. Na Metzeler'ach M3 w Alpach nie bylem, ale smiem twierdzic, ze trzymaja rownie dobrze. Jak sciagne przod SA2 i porownam z nowym Metzeler'em M3 to bede widzial jaka roznica jest w budowie i jakie katy przechyu mozna uzyskac na zamknieciu. Niemniej nalezy wspomniec. ze komplet Sport Attack 2 jest drozszy od Metzeler'a M3 o 50 € a trwalosc praktyczna M3 a SA 2 to 1 004 km. Moze te 1000 km to nie duzo ale jezeli przeliczyc to na %% - ty to okaze sie, e 25 % wcale nie jest malo. :crossy: Edytowane 3 Sierpnia 2014 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.