chopin_123 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Witam Mam pytanie czy strzelanie w rury przy zchodzeniu z obrotow to wina nie zsynchronizowanych gaznikow czy czegos innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Czegoś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 to wina nie wyregulowanych gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Ale może też być to wina wydechów. Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 to jest z reguły wina braku (w starych maszynach) lub puszczania benzyny (w nowszych gaźnikach) przez zawór zwany cut-off. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) Nie napisałeś jaki to motocykl, niektóre po prostu tak mają np. R3 z Hinckley :) Edytowane 7 Lipca 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Jakie pytanie, takie odpowiedzi ... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 to jest z reguły wina braku A czasami braku wina. Jak strzela? Masz przelotowe? Jesli tak to normalne. Wiecej szczegolow. Sprecyzuj pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 A czasami braku wina. Proszę o wybaczenie, pisałem to na ciężkim kacu i umysł mój trochę błądził :flesje: chodziło mi to, że gaźniki starej konstrukcji nie mają zaworu cut-off i z założenia powoują strzały przy schodzeniu z obrotów. Jeżeli gaźnik ma taki zawór, to często membranka jest sparciała i przepuszcza powietrze, co w konsekwencji prowadzi do braku odcinania dopływu benzyny przy dużym podciśnieniu w kolektorze ssącym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 przyczyn moze byc wiele zalezy jaki to moto?! zapłon,gazniki(zła mieszanka) puste wydechy.itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 A moja strzela potwornie jak odpuszczam gazu, czy się popsuła. :icon_question: Od VTR nie można zbyt wiele oczekiwać, w końcu to fałka :icon_razz: :bigrazz: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Najczestsza przyczyna strzelania przy zejsciu z obrotow sa nieszczelnosci ukladu wydechowego przy glowicy i na zlaczce przed tlumikiem. Cala reszta powodow zdarza sie duzo zadziej tak ze najpierw sprawdz szczelnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.