Bene Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Ema, Słuchajcie czy możliwe jest tak że, na bagnecie do sprawdzania poziomu oleju jest go więcej wtedy gdy na noc pozostawię moto na biegu jałowym, niż wtedy gdy jest wbita jedynka na noc? Mam nadzieję, że wyraziłem się jasno :) Sprawdzam regularnie poziom oleju i zauważyłem, że jak moto jest w nocy pozostawione na luzie, to na bagnecie jest wyższy poziom oleju, niż wtedy jak go zostawię na biegu. Czy jest to jakaś różnica? Poziom sprawdzam zgodnie z serwisówką. Pozdr, Bene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Ema, Słuchajcie czy możliwe jest tak że, na bagnecie do sprawdzania poziomu oleju jest go więcej wtedy gdy na noc pozostawię moto na biegu jałowym, niż wtedy gdy jest wbita jedynka na noc? Mam nadzieję, że wyraziłem się jasno :) Sprawdzam regularnie poziom oleju i zauważyłem, że jak moto jest w nocy pozostawione na luzie, to na bagnecie jest wyższy poziom oleju, niż wtedy jak go zostawię na biegu. Czy jest to jakaś różnica? Poziom sprawdzam zgodnie z serwisówką. Pozdr, Bene Nie ma żadnej różnicy czy sprawdzasz na 1ce czy na luzie. Jesteś przeczulony. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 i jak wyglada sprawa brania oleju ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 i jak wyglada sprawa brania oleju ?? jw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insekt Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Pozwole sobie odswiezyc...Konkretnie chodzi o cbr 1000 nowe roczniki - 13/14, czy problem z braniem oleju nadal tam wystepuje? Jesli wystepuje to branie oleju nie spowoduje "psucia" sie innych bebechow? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 branie oleju nie spowoduje "psucia" sie innych bebechow?Nie powoduje , pod warunkiem że nie weźmie go tyle że w silniku zrobi się sucho i na czas nie dolejesz .Kontroluj na bieżąco stan oleju i smigaj śmiało . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Nie powoduje , pod warunkiem że nie weźmie go tyle że w silniku zrobi się sucho i na czas nie dolejesz . A co ze wzrostem ciśnienia poprzez narastający nagar ???Spotkałeś się kiedyś z zbyt dużym ciśnieniem na tłoku ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insekt Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 No wlasnie o cos takiego mi chodzi, bo dokupowanie i dolanie samego oleju to bym przezyl pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Najczestszym skutkiem nadmiernego spalania oleju jest niemoznosc osiagniecia odiagow fabrycznych przez silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 A co ze wzrostem ciśnienia poprzez narastający nagar ???Spotkałeś się kiedyś z zbyt dużym ciśnieniem na tłoku ?Żarty robisz czy na poważnie ?Ile tego nagaru musi narosnąć aby zmniejszyć znacząco komorę spalania ?Spotkałeś się z przypadkiem aby w starych zużytych silnikach zwiększał się stopień sprężania ?A dwusuwy gdzie spala średnio 0,3 l oleju na 100 kilometrów , zwiększa się ciśnienie na tłoku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 A co ze wzrostem ciśnienia poprzez narastający nagar ???Spotkałeś się kiedyś z zbyt dużym ciśnieniem na tłoku ?Nie "mierzyłem " tematu ale zawsze jak w komorze zebrało się za dużo nagaru to solidny placek się odrywał no i uciekał jedyna możliwą drogą . Coś ala samooczyszczenie . Byleby nie podparł zaworu w złym momencie. Co do wzrostu spręzania - od tego jest sonda lambda i czujnik temperatury spalin (czy tam spalania stukowego) żeby pomimo "podwyższonego" sprężania utrzymać wszystko w normie.Co do proporcji - jeśli mamy 125cm3/garnek i spręzanie 1:14 to ze 125 zostaje się 9cm3 w GMP. Jak odejmiemy od tego 0,5cm3 nagaru to wyjdzie 8,5:125 ~ 1:14,7 . Czy to duża czy mała różnica to musiałby spec od podkręcania i uturbiania coś powiedzieć (baba , kivi ,, innych nie kojarzę ) Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Insekt Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zdecydowalem sie jednak na ta cbr, napisze za jakis czas jak wyglada sprawa z tym olejem - moze kogos zainteresuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Żarty robisz czy na poważnie ?Ile tego nagaru musi narosnąć aby zmniejszyć znacząco komorę spalania ?Spotkałeś się z przypadkiem aby w starych zużytych silnikach zwiększał się stopień sprężania ?A dwusuwy gdzie spala średnio 0,3 l oleju na 100 kilometrów , zwiększa się ciśnienie na tłoku ?1.Nie2.2 mm wystarczy ??? Moim zdaniem tak. Podobny efekt da planowanie głowicy...3.Spotkałem się z zapieczonymi pierścieniami i grubą warstwą nagaru-pomiar ciśnienia którego dokonałem był niemiarodajny ze względu na zapieczone pierścienie,ale daje garść kłaków spod pachy,że gdyby nie one,to ciśnienie byłoby większe.4. Wlej do paliwa oleju jakim jest smarowana skrzynia biegów w 2T,przejeździj 500 km i ściągnij czapkę i popatrz na tłok. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 kupiłem sc59 - regularnie sprawdzam stan oleju, osobiście i w serwisie - nic nie ubywa. Cytuj meble biurowefotele obrotowekrzesła obrotowekrzesła konferencyjnewww.alias.org.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 kupiłem sc59 - regularnie sprawdzam stan oleju, osobiście i w serwisie - nic nie ubywa.może ktoś Ci sprzedał podróbkę z alli.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.