Skocz do zawartości

Insekt

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Insekt

  • Urodziny 03/21/1988

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Szczecin

Osiągnięcia Insekt

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Mam troche problem ze znalezieniem takiej sprezyny - na larssonie sa tylko do starszych cbrek, a nie mam pewnosci czy taka podpasuje. Wiec zastanawiam sie czy po prostu nie kupic nowego napinacza, wydatek 400 zl na 30k km to nie taka tragedia.
  2. Moto z salonu, jak bylem singlem to jeszcze kase mialem ;)
  3. Jest w ogole mozliwe zeby lancuch nie byl OK po 30000? Moto jezdzone normalnie, toru nie widzialo.
  4. Bardzo dziekuje za pomoc. Jesli jeszcze ktos by sie wypowiedzial to bede bardzo wdzieczny :)
  5. Wlasnie czytalem, ze rozrzad musi byc ustawiony w GMP, ale jezeli zrobilbym jak Pan z filmu powyzej to nie musze sie martwic? W serwisowce rowniez nic nie ma o tym napisane jest tylko instrukcja jak to zrobic. A sam napinacz mozna wykrecic po wymontowaniu baku - czyli tragedii nie ma. Czyli generalnie myslisz, ze warto sprobowac mocniej napiac sprezyne? "Przeczytalem" caly internet i kraza rozne opinie... Niektorzy nawet piszą ze nalezy wymienic od razu napinacz i lancuszek...
  6. Jesli dobrze rozumiem to "przesuwa srodek" napinacza do tylu, nastepnie "srodek" napinacza odskakuje po czym ponownie łapie kontakt z lancuchem dzieki czemu nie trzeszczy... Jak tutaj od 2:05 :
  7. Witam, Pacjent jak w temacie, przebieg 30000 i "cyka" napinacz (bo raczej za maly przebieg zeby lancuch sie odzywal?). Pytanie czy takie cos co robi ten gosciu ma sens - / czy uwazacie, ze nalezy go po prostu wymienic na nowy?Pozdrawiam
  8. Dzieki, Swoja droga - motocykl kupilem nowy. Laga zaczela mi ciec przy przebiegu 13000km - wymieniono olej i uszczelniacze na gwarancji. Teraz przebieg 25000 i cieknie znowu. Nie za czesto? Nie mialem zadnych stluczek, na gumie tez nie smigam.
  9. Witam, Motocykl cbr 1000rr 2014 Poszukuje zamiennika, dla wyzej wspomnianiego oleju do lag. Jak wiadomo oleje "10w" roznica sie od siebie, nie moge nigdzie znalezc jednak dokladnej specyfikacji oleju Hondy. Czy jednak Waszym zdaniem nie ma wiekszego znaczenia czy uzyje np Castrola czy Motula 10w? Pozdrawiam
  10. Witam, Orientujecie sie przy mniej wiecej jakim przebiegu nalezaloby sprawdzic luzy zaworowe? Zaznaczam, ze w instrukcji na ten temat nic nie ma. Pozdrawiam
  11. Dziekuje za pomoc i kolejne pytanie - gdzie to ustrojstwo kupic? Oryginalnego nigdzie nie znalazlem, "tuningowe" zawsze byly mniejsze. Tylko w ASO?
  12. aftys6 Czyli dokupie nakretke i wsio? To normalne, ze od dolu moge tam palce wsadzac? W sensie na dole nigdy nakretki zadnej nie ma tak?
  13. Witam, Nie mam zielonego pojecia jak to nazwac... Ale po wyjsciu z pracy zauwazylem, ze brakuje "tej sruby". Teraz moje pytanie czy tam powinna byc nakretka i to wszystko? Teraz jest taka pusta rura z 20 cm... Moze jakis smieszek w pracy mi odkrecil? Mozliwe zeby to samo odpadlo? Wiem, ze dla was moze to glupie, ale mechanik ze mnie zaden... Nazywa sie to prawdopodobnie "nakretka sztycy" ? Dolaczam zdjecie -
  14. Ze swiatlami. Troche dziwne zeby Yuasa sie skonczyla po 5000km nie sadzisz? Motocyklem jezdze codziennie do roboty, nie stal dluzej niejezdzony niz 2 dni... Zapytam jeszcze raz bo troche glowne pytanie sie schowalo : Teraz moje pytanie - odlaczylem bezpiecznik "Clock Turn 10a" pobieranie pradu spadlo z 0.14 na 0.04 (po odlaczeniu tego bezpiecznika alarm zaczal piszczec wiec zakladam, ze "pod" ten bezpiecznik podpiety jest alarm). Jezeli wyjalem ten bezpiecznik to moge uznac alarm za odlaczony? Czy moge odpalac i jezdzic bez tego bezpiecznika czy nie powinienem?
  15. Aku w spoczynku 12.5, jak odpale moto - 14.3. Dodam jeszcze, ze wczoraj sie przejechalem 40 minut i wszystko bylo okej. Dzisiaj ruszylem i po 100 metrach sytuacja jak wyzej... Troche rece mi opadaja, ze po 5000km mam juz jakies problemy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...