bully Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 zszokowało mnie trochę dzisiaj bo zauważyłem że zębatka z przodu przesuwa sie prawo lewo o 5mm. Zcina mi śruby od zabezpieczenia simerringa jak i przicina mi już scianke silnika. O co tu chodzi? :icon_eek: zębatka ma grubość 8mm na wieloklinie. ZĘBATKA ten luz to od zębatki aż do tego wcięcia gdzie jest mocowane zabezbieczenie zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Jak przykrócisz zabezpieczenie to przecież nie moze sie przesuną do tyłu chyba ze masz jakies rozwalone zabezpieczenie Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Jak przykrócisz zabezpieczenie to przecież nie moze sie przesuną do tyłu chyba ze masz jakies rozwalone zabezpieczenie otuż to już pojąłem że zębatka trzyma sietylko na tym zabezpieczeniu. Tylko że w moim przypadku powyginało sie i pękło do tego już było wyrobione. naprawiłem to spawarką pogrubiłem troszku :smile: Ale do dupy rozwiązanie że zebatka trzyma sie tylko na takiej cienkiej blaszce :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek89 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 kolego nie tylko w twoim moto zebatka tak jest mocowana a czy jest to dobre rozwiazanie to powinien sie wypowiedziec jakis mechanik z forum. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 otuż to już pojąłem że zębatka trzyma sietylko na tym zabezpieczeniu. Tylko że w moim przypadku powyginało sie i pękło do tego już było wyrobione. naprawiłem to spawarką pogrubiłem troszku :smile: Ale do dupy rozwiązanie że zebatka trzyma sie tylko na takiej cienkiej blaszce :icon_eek: Takiego zabezpieczenia się nie naprawia tylko po prostu wyrzuca i kupuje nowe za kilka zeta w serwisie. Zrobione jest z dosyć twardej stali a Ty tam nasmarkałeś kilka glutów zwykłą spawarką i miało wiecznie podtrzymywać zębatkę? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Przy tego typu konstrukcji zabezpieczenia zebatki pewien luz jest normalny, jednak jak Piotrek napisal w pewnym momencie trzeba to abezpieczenie wymienic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 podłacze sie pod temat - dokręcając zębatke zdawczą wystarczy dociągnąć ją odpowiednim momentem czy trzeba też jakiegoś kleju użyć ??? Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 6 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Takiego zabezpieczenia się nie naprawia tylko po prostu wyrzuca i kupuje nowe za kilka zeta w serwisie. Zrobione jest z dosyć twardej stali a Ty tam nasmarkałeś kilka glutów zwykłą spawarką i miało wiecznie podtrzymywać zębatkę? ja dopiero teraz nasmarkałem, zobacze zaraz wyjeżdzam w trase. Jak dostane takie zabezpieczenie to bardzo chętnie wymienie, ale czy dostane .. :icon_rolleyes: Poza tym ta zebatka chyba już do wymiany co myslicie? lańcuch i tylnia jest dobra. Długo nie pojeździła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 podłacze sie pod temat - dokręcając zębatke zdawczą wystarczy dociągnąć ją odpowiednim momentem czy trzeba też jakiegoś kleju użyć ??? Pozdro Możesz nie musisz uzywac kleju, najważniejsze żebyś zagiął podkładke zabezpieczającą pod ta srubą. Ja tej sruby nigdy nie przyklejałem, pare razy natomiast odkrecałem przyklejoną i bez pneumata było by ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Da się i bez pneumata - hamulec tył, długa rura i idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Klej powinien byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 no to czeka mnie rozbiórka :)- bo przy demontazu sugerowałem sie tym iż śruba na wałku zwawczym nie była niczym smarowana :) Dziekuje i pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Ta nakretka jest jednorazowego uzytku i nowa ma od razu klej na gwincie. Oczywiscie nikt tego nie wymienia po jednorazowym odkreceniu, ale dla porzadku warto skleic. Kiepska sprawa jak sie odkreci :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 no właśnie tylko u mnie nie ma nakrętki :)- jest sruba- którą wkręca się w wałek zdawczy :) i posiada taką grubą podkładke grubosci około 2mm :). Dobrze że nie ma przy tym dużo roboty :) Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.