Boleś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Witam, problem jest błahy, ale chciałbym go rozwiązać prawidłowo. Klamka przedniego hamulca po naciśnięciu nie odbija do końca tylko zatrzymuje się kilka mm przed prawidłowym położeniem, co skutkuje ciągłym paleniem się światła stop. Wczoraj jechałem na przegląd, więc doraźnie zalatwiłem sprawę wetknięciem dwóch biletów zkm pod klamkę (pełen profesjonalizm :wink: ). Z oględzin wynika, że zużyciu uległa guma, na której opiera się klamka w położeniu "wciśniętym". Pytanie, czy można zakupić tę gumę, czy wyciąć jakiś kawałek i podłożyć, czy jest jakiś inny sposób (ew. czy zamontować nową klamkę). Nie chcę robic prowizorki, bo zwykle mści się to w najmniej oczekiwanym momencie. Zaznaczam, że działanie hamulców jest w pełni prawidłowe, samo cięgno przesuwa się idealnie w pancerzu, problem tkwi w tej nieszczęsnej klamie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 A masz tam jakąs regulacje na tej klamce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 (edytowane) Lepszą prowizorką jest złapanie końcówki klamki (tej przy zawiasie) na recepturkę :) Ja mam tak w GS500 podejrzewam jednak, że jest jakiś syf w pompie. Same hamulce działają oczywście bez zarzutu, ale właśnie cały czas pali się ten nieszczęsny "STOP". No teraz się nie pali, bo jest recepturka :D pozdr Edytowane 24 Kwietnia 2009 przez jurjuszi Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 samo cięgno przesuwa się idealnie w pancerzu, problem tkwi w tej nieszczęsnej klamie. W seven fifty hamulec bebnowy na linke (ciegno)?? Cos mi tu nie pasuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 No wlasnie, przecież w CB sa hydrauliczne hamulce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Jezeli ktos tam zalozyl linke to rzeczywiscie ciekawa sprawa. Jezeli nie to podejrzewam trwale zgniecenie sprezyny pompy, lub jej pekniecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 zgadzam sie z Panem Adamem, sam tez to niedawno przerabialem. zaczalem od wymiany plynu niepomoglo, nastepnie przeczyszczenie wszystkich tloczków w zaciskach. troche sie poprawilo, jednak sęk był w pompie po jej przeczyszczeniu i troche rozcagnalem sprezyne. Jednak jest juz troche zużyta i wraca do poprzedniego stanu, najlepiej ja wymienic. mi pomoglo bez wymiany. ale mozesz tez sprobowac na noc zacisnac czyms klamke do konca np kablem samozaciskowym. i rano powinno byc lepiej tylko podejrzewam ze po niedlugim czasie wroci do poprzedniego stanu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boleś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Z tą linką to oczywiście mój błąd, chodziło mi o to, że nie jest to wina przewodu, a samej klamki (przynajmniej wg mnie). Istotą problemu jest luz na klamce,który powoduje zapalanie światła "stop". Luz czyli klamka jest na odcinku końcowych 3-4mm totalnie luźna. Darujcie mi mało fachowe opisy problemu ale poznaję budowę swojego motocykla od niedawna a staram się ją zgłębić możliwie dokładnie :wink: Czy nadal stawiacie na zużycie pompy, czy raczej na defekt samej klamki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Witam, problem jest błahy, ale chciałbym go rozwiązać prawidłowo. Klamka przedniego hamulca po naciśnięciu nie odbija do końca tylko zatrzymuje się kilka mm przed prawidłowym położeniem, co skutkuje ciągłym paleniem się światła stop. Wczoraj jechałem na przegląd, więc doraźnie zalatwiłem sprawę wetknięciem dwóch biletów zkm pod klamkę (pełen profesjonalizm :wink: ). Z oględzin wynika, że zużyciu uległa guma, na której opiera się klamka w położeniu "wciśniętym". Pytanie, czy można zakupić tę gumę, czy wyciąć jakiś kawałek i podłożyć, czy jest jakiś inny sposób (ew. czy zamontować nową klamkę). Nie chcę robic prowizorki, bo zwykle mści się to w najmniej oczekiwanym momencie. Zaznaczam, że działanie hamulców jest w pełni prawidłowe, samo cięgno przesuwa się idealnie w pancerzu, problem tkwi w tej nieszczęsnej klamie. Twój problem tkwi w temacie przyklejonym: http://forum.motocyklistow.pl/W-TEMACIE-PO...KLA-t21059.html Poczytaj dokładnie i napisz jeszcze raz bo ŻADNA Honda CB750 nie miała hamulca sterowanego linką. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boleś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Linki oczywiście nie ma, starałem się to zasygnalizować w mojej poprzedniej wypowiedzi. Mea maxima culpa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 ja mam/miałem podobny problem a AT RD04 klamka była luźna bo trzpień pompy, na który działa klamka nie odbijał światło stopu świeciło się cały czas (odłączyłem na jakiś czas przewody) ale wszystko samo wróciło do normy więc jak na razie jest git Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Konrad, to pierwszy mi znany przypadek samonaprawienia sie czegos :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 To ja poczekam az mi sie same zregeneruja łozyska na korbowodzie i przestaną stukac :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.