Maniek10 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Dzięki za radę - zrobione. Nie wiem, czy to efekt placebo, ale po wywaleniu kata jak by się szybciej teraz w obroty wkręcał... Zobaczymy w piątek w Poznaniu na SD - zmieniłem też podnóżki, więc nie będę wreszcie darł o asfalt :cool: Hej i jak tam latałeś po torze z nowymi setami, jak tam wrażenia itd.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodson77 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Siema, od kwietnia jestem posiadaczem Fazera 1000, sezon się kończy a wraz z nim kończą mi sie kapcie, i zastanawiam się w jakie buciki obić na następny sezon swojego Kilofazera. Teraz jeździłem na Bridgestone'ach Battlax BT014. Motocyklem jeżdżę na codzień głównie miasto i weekendowe wypady więc zależy mi bardziej na oponach użytkowych niż sportowych, bo na tor nie mam okazji wjechać. Na jaką markę najlepiej zwrócić uwagę, w rozmowach z niektórymi znajomymi często padają propozycje na Metzelery i Michelin'y. Ale chciąłbym tez znac opinie użytkowników tego moedlu motocykla. A może zostać przy Bridgestone'ach- bo nie ukrywam że nie maiłem większych zastrzeżeń, ale nie mam tez porównania z innymi. Wcześniej miałem Fazera 600 i dobrze mi sie na Michelinach Pilotach śmigało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Siema, od kwietnia jestem posiadaczem Fazera 1000, sezon się kończy a wraz z nim kończą mi sie kapcie, i zastanawiam się w jakie buciki obić na następny sezon swojego Kilofazera. Teraz jeździłem na Bridgestone'ach Battlax BT014. Motocyklem jeżdżę na codzień głównie miasto i weekendowe wypady więc zależy mi bardziej na oponach użytkowych niż sportowych, bo na tor nie mam okazji wjechać. Na jaką markę najlepiej zwrócić uwagę, w rozmowach z niektórymi znajomymi często padają propozycje na Metzelery i Michelin'y. Ale chciąłbym tez znac opinie użytkowników tego moedlu motocykla. A może zostać przy Bridgestone'ach- bo nie ukrywam że nie maiłem większych zastrzeżeń, ale nie mam tez porównania z innymi. Wcześniej miałem Fazera 600 i dobrze mi sie na Michelinach Pilotach śmigało. Pilot roady 2ct ma kuzyn w Fz6 i sa bardzo neutralne w prowadzeniu, moto nie wali sie w zakretach, nie trzeba uzywac duzej sily przy skrecaniu, ogolnie sprzet jest latwy w prowadzeniu i manewrowaniu wiec na miasto ok, poza tym ze wzgledu na budowe bieznika beda sie dobrze sprawdzac jesli jezdzisz w deszczu. Wytrzymaja tez skoro km. W winklach tez jakos tam daja rade choc trzeba wtedy pamietac ze nie sa to sportowe laczki. W swoim kilofazerze mam Met Z6 i tez nie narzekam, ale "stara" wersje! a to wazne bo podobno w nowych Z6 interactach dwuskladnikowych byly jakies niedociagniecia ale nie pamietam dokladnie o co chodzilo. Pewnie sie powtorzylem po Twoich kolegach, ale moim zdaniem to tylko potwierdza, ze to solidne opony, zdecydowanie wystarczajace przy Twoich wymaganiach. PS ciekaw jestem co prezentuja nowe Z8? mial ktos stycznosc? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Na jaką markę najlepiej zwrócić uwagę, w rozmowach z niektórymi znajomymi często padają propozycje na Metzelery i Michelin'y. Ale chciąłbym tez znac opinie użytkowników tego moedlu motocykla. A może zostać przy Bridgestone'ach- bo nie ukrywam że nie maiłem większych zastrzeżeń, ale nie mam tez porównania z innymi. Wcześniej miałem Fazera 600 i dobrze mi sie na Michelinach Pilotach śmigało. Popatrz jeszcze na Dunlopa RoadSmart. Jest to opona, która lekko przygrywa z PRII. Mam takie opony w moim FZ1 i mogę je zdecydowanie polecić. Opona bardzo dobrze chodzi na suchym i na mokrym, na pewno lepiej niż Z6, na których również jeździłem na FZS 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodson77 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Dzięki za szybkie odpowiedzi....chyba się zdecyduje na Metzelery Z6 no chyba że Dunlopy będą w lepszej cenie. A jak myślicie czy jesienią opony będą tańsze niż na wiosne czy sezon nie ma wpływu na cenę opon? Jeżdżę juz kilka lat ale nigdy na to nie zwracałem uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Mój Fazi jest obuty w Dunlopy D209 Sportmax i jestem z nich bardzo zadowolony, także polecam takie ogumienie. Nadają się do jazdy po mieście jak też po torowych winklach. Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alukow Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Mój Fazi jest obuty w Dunlopy D209 Sportmax i jestem z nich bardzo zadowolony, także polecam takie ogumienie. Nadają się do jazdy po mieście jak też po torowych winklach. Też stoję przed potrzebą obucia mojego sprzęta. Mam obecnie Miśki Pilot Road i dobrze się na nich jeździło, ale... nie jeździłem na żadnych innych! I tak po testach w 7/2010 numerze Motocykla najlepiej wypadły Pilot Roady 2 i Pirelli Angel i z tych dwóch par coś chciałbym wybrać, chyba dalej Micheliny, chociaż kuszą mnie te Angele bajeranckim bieżnikiem i w teście miały lepsze właściwości po częściowym zużyciu, ma ktoś doświadczenia z tymi oponami? No ale na razie czeka mnie wyremontowanie mojego Fazera :( Trafiło mi się wymuszenie przez kierowce samochodu, który oczywiście mnie nie widział :evil: Leżę po operacji z połamaną nogą, a Fazer czeka rozpieprzony na parkingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fcziom Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Panowie idzie wykręcić świece bez zdejmowania baku? Cytuj http://bikepics.com/members/fcziom/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Panowie idzie wykręcić świece bez zdejmowania baku? Idzie, ale pod warunkiem że masz usunięty ten system dopalania spalin. Jak nie - to go wywal. Niepotrzebne 1,5kg balastu.... No i koniecznie przedłużka z przegubem. I da się. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Panowie idzie wykręcić świece bez zdejmowania baku? Ściągnięcie zbiornika to jakieś 3 minuty roboty, a później masz już zdecydowanie lepszy dostęp. Bez ściągania to straszna męczarnia i raczej wewnętrznych nie wykręcisz, więc nie leniuchuj :flesje: Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Może ktoś potwierdzi. Czy kolektory w FZ1 są z kwasówki? U mnie zaczynają rdzewieć - przebieg 10500 :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alukow Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Zbiornik zdejmuje się 3 minuty, a dostęp masz łatwiejszy więc chyba nie ma po co kombinować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Witam. Jak wiadomo od niedawna jestem posiadaczem FZ1 Fazer z 2006 roku i mam pytanko. Jakie macie najmniejsze spalenie w trasie i w mieście(przedział prędkości i styl jazdy, do ilu obrotów kręcicie silnik). Pytam, bo mi na niedzielnej przejażdżce wyszło, że jak jechałem do 120km/h(do 5 tyś obr i rozpęznie do 6tyś obr) to spalanie wyszło 5,9L, a jak wracałem tą samą trasą i przedział był 150-230km/h to spalanie wyszło 6,6L. Po mieście jeszcze nie miałem okazji sprawdzić. Jak jest u Was(tylko model RN16, bo FZS 1000 to inna bajka). Dzięki Koczis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 jak jechałem do 120km/h(do 5 tyś obr i rozpęznie do 6tyś obr) to spalanie wyszło 5,9L, a jak wracałem tą samą trasą i przedział był 150-230km/h to spalanie wyszło 6,6L. Po mieście jeszcze nie miałem okazji sprawdzić. Jak jest u Was(tylko model RN16, bo FZS 1000 to inna bajka). Zdziwiony? Mam podobne spalanie, a mieście wychodzi ponad 7l\100 km. Tak naprawdę wszystko zależy od prawej ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Trochę tak, bo w R1 przy takiej samej jeździe i na tej samej drodze było, 5,2L i 6,2L, ale chyba większa masa i opory powietrza robią swoje, mam nadzieję że w mieście jednak nie będzie pow. 6,5L przy mojej "kapeluszowej" jeździe :) P.S. czy boczne osłony od wersji GT mogą powodować większe zużycie paliwa, czy mniejsze? Z jednej strony większa masa, ale z drugiej chyba mniejsze opory powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.