zajc Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Wszystko zleży od sytuacji, ale potrafi naprawdę sporo. Przez zimę zrobię mu remont albo kupie silnik z innego po glebie. Jakoś nie widzi mi się go tak sprzedawać bo sam nie chciałbym takiego kupić. Tak sie konczy daanie w palnik na zimnym silniku :P ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruha Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Ma ktoś serwisówkę? To może być exup, ponieważ wymieniałem kolektor i miałem kłopoty, urwała mi się linka. W serwisie Yamahy twierdzą, że exup jest bezobsługowy, jak chciałem go ustawić po wymianie linki. A może linki odwrotnie masz założone ? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid125 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Tak sie konczy daanie w palnik na zimnym silniku :P ;) Nie no takie coś to nie u mnie :cool: Moto zawsze sobie chodzi a ja się w tym czasie ubieram. Zajc a może przebieg zaczyna robić swoje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spili gonzales Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Ale po co? Skoro producent przewidzial wymiane co 10 kkm to wymiana co 6 kkm jest wyrzucaniem kasy w błoto. No chyba ze uzytkujesz moto w ekstremalnych warunkach(tor na przykład).Wedlug mnie lepiej trzymac sie interwałów zalecanych przez producenta,ale kupować najlepszy mozliwy olej i filtry-a nie jakies Motule 5100 i Fiflo ,jak to wiekszosc robi ;) nie jestem większością :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Nie no takie coś to nie u mnie :cool: Moto zawsze sobie chodzi a ja się w tym czasie ubieram. Nie chciałbym Ci czegoś zarzucać-ale robisz nieprawidłowo...bo przez to zwiększasz czas, w którym silnik chodzi na zimnym oleju. Tak naprawdę olej rozgrzany jest dopiero po ładnych kilku kilometrach spokojnejjazdy.Podczas postoju go nie zagrzejesz, tym bardziej że zaraz wiatrak się włącza ;) A przebieg już swoją drogą.Ile masz już? Pewnie pod 70 tysi się zbliża ?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid125 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) Nie chciałbym Ci czegoś zarzucać-ale robisz nieprawidłowo...bo przez to zwiększasz czas, w którym silnik chodzi na zimnym oleju. Tak naprawdę olej rozgrzany jest dopiero po ładnych kilku kilometrach spokojnejjazdy.Podczas postoju go nie zagrzejesz, tym bardziej że zaraz wiatrak się włącza ;) A przebieg już swoją drogą.Ile masz już? Pewnie pod 70 tysi się zbliża ?:) Z tym grzaniem przy ubieraniu się to przesadziłem. Moto nie chodzi odpalone nie wiadomo ile, tylko przez czas aż ubiorę kominiarkę kask i rękawiczki. Kurde może i masz z tym racje. A co do brania oleju, to fazer najwięcej bierze na autostradzie i ogólnie jak się zapier**la(czyli prawie zawsze). A przebieg trafiłeś, jest coś ok 67tys. Było by o wiele więcej ale kasa mnie trochę zblokowała bo się zwolniłem :icon_evil: Edytowane 24 Września 2009 przez Dawid125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spili gonzales Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 a według producenta czyli marki YAMAHA jaka jest dopuszczalna ilość zużycia oleju na 1000 km? bo pewnie jest taka wartość podana . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 od poczatku sezonu przejechalem 8 tys km i nie zauwazylem zadnego ubytku oleju! dzis wymienilem oryginalnego metzelera z4 z przodu na z6 roadtec. Fakt ze guma bardziej przypominala slicka niz opone szosowa ale przebieg prawie 20tys zasluguje na uwage:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 ale przebieg prawie 20tys zasluguje na uwage:) Na uwagę zasługuje raczej właściciel, który uprzykrzał sobie jazdę używając takich kartofli przez 20 kkm :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid125 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 dzis wymienilem oryginalnego metzelera z4 z przodu na z6 roadtec. Fakt ze guma bardziej przypominala slicka niz opone szosowa ale przebieg prawie 20tys zasluguje na uwage:) No to faktycznie. Ja w tym sezonie zajechałem już dwa nowe komplety :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 jezdze tylko po suchym wiec nie mialem kompletnie zadnych problemow. kontrole mialem taka sama kiedy opona miala przejechane 12tys i tuz przed zmiana. wywalilem ja raczej ze starosci bo trafila sie nowa z6 w dobrej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 kontrole mialem taka sama kiedy opona miala przejechane 12tys i tuz przed zmiana. Z tym się zgodzę-bo Z4 nawet nowe nadaje się tylko do jednego...do śmietnika ;) Ta opona zadowoli chyba tylko najbardziej zapalonych turystow(spokojnych), bo przebiegi faktycznie robi niesamowite. I to wszystko co ta opona potrafi ;) A Z6 to juz calkiem zacna opona-pozwala troszkę poszaleć:D No i piekne uslizgi mozna na niej robic wychodząc z ostrych winkli :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Mam do was pytanie. Ostatnio zwróciłem uwagę na to, że 3 i 4 bieg przy mniejszych prędkościach lekko wyje. Czy u Was róweniż jest tak samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayf Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Mi tam nic nie wyje na 3-4. Oleju też za wiele nie bierze - dolałem 0,3l na 3000km i nie jest wg mnie nic niepokojącego - mam 62kkm. W ogóle jestem ze sprzęta mega zadowolony. Zrobiłem w sierpniu Cro i Grossglockner - w sumie 4,2 kkm w tydzień. Max na auostradzie to 200 km/h ze względu na kufry, ale te 170-180 trzymałem cały czas. Owiewka dała radę, siedzenie gorzej ale pozycja za kierownicą, poręczność, dynamika, prowadzenie, hamulce, spalanie - wszystko na najwyższym poziomie. Pilot sport są super ale znikają w oczach - max zrobię 7000kkm Miałem zmieniać moto po sezonie ale odpuszczam sobie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alukow Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 (edytowane) U mnie nic nie wyje, ale przysłucham się jeszcze dokładniej, ja zauważyłem, że u mnie czasami szóstka wchodzi trochę opornie, tak jak gdyby z takim podwójnym kliknięciem - Wam też? Co do zużycia oleju, sprawdzałem i w okienku ubyło ok 2 mm po 6 tys od wymiany. Mam przejechane 26 kkm na swoim sprzęcie. Edytowane 26 Września 2009 przez alukow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.