Skocz do zawartości

yamaha fazer 1000 - ilu nas jest


Rekomendowane odpowiedzi

Przed Fazerem miałem Bandita 1200 i uważam że to jednak troche inny motorek. Ale Fazi jednak troszke lepszy.

 

Ja np. miał jakis czas temu numer z odpalaniem. Lałem zwykłą 98 czasem 95. Potem zaczołem lać shella v-power racing i cyk, jak ręka odjął. Pali od strzała, nie szarpie. Polecam benzynkę.

 

Jak sie nas jeszcze trochę uzbiera to może byśmy Warszawscy i Okoliczni posiadacze spotkali na przejażdżkę i np. jedzenie rybkę w nad Zegrzem? :)

Edytowane przez Pablus Maximus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc kilofazerowcy ;)

 

mam pytanie i mysle ze mi tu pomorzecie.

 

Jezdze teraz cb750 i ostatnio po zrobieniu prawie 700 km w jeden dzien troche bolała szyja a i na stacje czesto trzeba było stawac (predkosci 150-160 cały czas, wypaliła 8 litrów z haczkiem/100 km).

 

szukam czegos wygodniejszego na trase, i generalnie ciut mocniejszego.

 

Fazer 1000 podoła ? w ciuchach waze kolo 130 kg, 191 cm wzrostu, te gabaryty + brak szybki powoduja ze cb750 na trasie srednio sobie radzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej :)

 

oj podoła :D

 

143 koniki naprawdę dają radę, ja mam 100 kg wagi i 190 cm wzrostu i przy 150 się sprzęt nie meczy i nie czuć pędu powietrza a mam małą szybę znajomy ma turystyczną szybę i do 200 luz :)

 

mój przy prędkościach 150 -180 też spala ok. trasa 6 l miasto 8 l :)

 

nawinąłem od lutego 2009 r. 3,5 tyś km i POLECAM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest w stanie przyczepę z wynglem pociagnac ;P Gorzej może być z tylną zawiechą-juz fabrycznie amorek nie jest przystosowana do takich obciazen. A po wiekszym przebiegu to w ogole bedzie problem...

Zawsze mozna zregenerowac,badz wymienic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest w stanie przyczepę z wynglem pociagnac ;P Gorzej może być z tylną zawiechą-juz fabrycznie amorek nie jest przystosowana do takich obciazen. A po wiekszym przebiegu to w ogole bedzie problem...

Zawsze mozna zregenerowac,badz wymienic ;)

 

 

ja mam prawie 53 tyś przejechane i narazie wszystko działa a jak przestanie to się zrobi :) i będzie dalej służyło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ma problem z kilofazerem wczoraj leciałem traska i cały czas około 160-170 i zapaliła mi się kontrolka smarowania gdy zmniejszyłem predkość do 120 zgasła. nie wiem co mam robić bo dziś trasa do lublina a jutro bieszczady.

 

Edytowane przez grzech81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam prawie 53 tyś przejechane i narazie wszystko działa a jak przestanie to się zrobi :)

U mnie też bez zarzutu! B12 miał zdecydowanie bardziej miękki tył przy sporo mniejszym przebiegu.

 

Koledzy ma problem z kilofazerem wczoraj leciałem traska i cały czas około 160-170 i zapaliła mi się kontrolka smarowania gdy zmniejszyłem predkość do 120 zgasła. nie wiem co mam robić bo dziś trasa do lublina a jutro bieszczady.

Było o tym kiedyś. To czujnik poziomu (nie ciśnienia). Zwykle wystarczy uzupełnienie oleju do stanu max bądź jego wymiana na świeży. Lecz mimo to potrafi się zapalać. Zdarzają się też przypadki przetarcia kabla czujnika, np. po niefachowo przeprowadzonej wymianie zestawu napędowego, jednak wówczas kontrolka świeci się non stop.

 

Osobiście odkąd zmieniłem olej i jeżdżę na Bardahl'u 10W40, problem znikł bezpowrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejne 350 km nawinięte z czego ponad 200 w deszczu i ulewie MAM JUŻ DOŚĆ DESZCZU !!! ale trzeba przyznać że opony michelin pilot power dobrze się sprawują na mokrym bo już w tym sezonie ponad 2,5 tyś km zrobione w deszczu i jest OK z przyczepnością :) natomiast buty nie nadążają schnąć ... moto REWELACJA :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne! Mój anioł stróż może szybciej, Fazer nie jest zablokowany, na pewno ma tysiąc i nie nalałem ropy zamiast benzyny ;)Otóż, nie wiem z jakiej przyczyny, jedno kolanko od linki EXUPu, było wykręcona na lewo zamiast na prawo, a potem linka wygięta mocno w prawo, pękł pancerz i linka uległa przetarciu, a druga linka ustawiła zawór w pozycji zamkniętej. Motorek chodził jak TIR na hamulcu górskim, dzisiaj wywaliłem linki, ustawiłem EXUP w pozycji otwartej i ... nie ta maszyna!!! 220 km/h to chwilunia i koło cały czas podrywa do góry. W poniedziałek zaniosę linki do gościa, który je dorabia i zobaczymy jak będzie śmigać ze sprawnie działającym EXUPem, ale pewnie lepiej :) I tak już jest dobrze. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne! Mój anioł stróż może szybciej, Fazer nie jest zablokowany, na pewno ma tysiąc i nie nalałem ropy zamiast benzyny ;)Otóż, nie wiem z jakiej przyczyny, jedno kolanko od linki EXUPu, było wykręcona na lewo zamiast na prawo, a potem linka wygięta mocno w prawo, pękł pancerz i linka uległa przetarciu, a druga linka ustawiła zawór w pozycji zamkniętej. Motorek chodził jak TIR na hamulcu górskim, dzisiaj wywaliłem linki, ustawiłem EXUP w pozycji otwartej i ... nie ta maszyna!!! 220 km/h to chwilunia i koło cały czas podrywa do góry. W poniedziałek zaniosę linki do gościa, który je dorabia i zobaczymy jak będzie śmigać ze sprawnie działającym EXUPem, ale pewnie lepiej :) I tak już jest dobrze. Pozdrawiam.

 

 

to Anioł Stróż ma silnik TDI :) i pewnie dlatego tak popierdziela ...

 

No i wszystko jasne! Mój anioł stróż może szybciej, Fazer nie jest zablokowany, na pewno ma tysiąc i nie nalałem ropy zamiast benzyny ;)Otóż, nie wiem z jakiej przyczyny, jedno kolanko od linki EXUPu, było wykręcona na lewo zamiast na prawo, a potem linka wygięta mocno w prawo, pękł pancerz i linka uległa przetarciu, a druga linka ustawiła zawór w pozycji zamkniętej. Motorek chodził jak TIR na hamulcu górskim, dzisiaj wywaliłem linki, ustawiłem EXUP w pozycji otwartej i ... nie ta maszyna!!! 220 km/h to chwilunia i koło cały czas podrywa do góry. W poniedziałek zaniosę linki do gościa, który je dorabia i zobaczymy jak będzie śmigać ze sprawnie działającym EXUPem, ale pewnie lepiej :) I tak już jest dobrze. Pozdrawiam.

 

 

to Anioł Stróż ma silnik TDI :) i pewnie dlatego tak popierdziela ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...