zajc Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Tu fajny wybór ma louis - można małe, zgraben dobrać (np. leo vinci gp :buttrock: ). Oczywiście z db kilerem, bo z pustych głośnych wydechów już dawno wyrosłem :icon_razz: Mivv tez ma fajny wydech GP-malutki i kompaktowy, w podobnej cenie. Ja też jedynie ze względu na rozmiary oryginalnej puszki myslę o zmianie. Dzwięk oryginalnego tłumika mi się bardzo podoba. Jest dość agresywny i basowy-a z drugiej strony nienachalny, jak to wiele akcesoryjnych puszek potrafi byc. Niestety Akrap i Yoshi robi duże tlumiki. Wygladają fajnie-ale obawiam się że w głebokim złozeniu podzielą los oryginału ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 No właśnie po testach (jeszcze nie swojego - swojego może w niedzielę :biggrin: ) mam pomysł na trzy zmiany: Ja mam pomysł na czwartą zmianę...opony. Wydaje mi się, że nie będziesz zadowolony z seryjnych kapci D221. Ja założyłem już Roadsmarty, które trzymają o niebo lepiej. ... a dla szpanu, dolny pług i będzie wyglądać jak occulta (tylko lagi czarne :smile: ) Pług wynegocjowałem w cenie motocykla ponieważ oddzielnie straszy ceną (ca 350 EUR), dodatkowo dokupiłem z dużym rabatem crashpady i tankpad. Osobiście zastanawiam się jeszcze nad karbonowym przednim i tylnym błotnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Ja mam pomysł na czwartą zmianę...opony. Wydaje mi się, że nie będziesz zadowolony z seryjnych kapci D221. Ja założyłem już Roadsmarty, które trzymają o niebo lepiej. Pług wynegocjowałem w cenie motocykla ponieważ oddzielnie straszy ceną (ca 350 EUR), dodatkowo dokupiłem z dużym rabatem crashpady i tankpad. Osobiście zastanawiam się jeszcze nad karbonowym przednim i tylnym błotnikiem. Teraz D221 zakładają? Mój był na Pilot Road i po 1500 km je wymieniłem na Power Race. Różnica odczuwalna :icon_mrgreen: A teraz jeżdzę z tyłu na 180 i zajebiście fajnie wchodzi w zakręty na węższych oponach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Teraz D221 zakładają? Mój był na Pilot Road i po 1500 km je wymieniłem na Power Race. Różnica odczuwalna :icon_mrgreen: A teraz jeżdzę z tyłu na 180 i zajebiście fajnie wchodzi w zakręty na węższych oponach! No jak napisałeś;masz pilota z tyłu.W majtkaczh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 No jak napisałeś;masz pilota z tyłu.W majtkaczh Chyba ci sie fora pomyliły. To nie jest forum pokrzwydzonych przez rodziców. Zmykaj stąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peny Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 WItam! Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Fazera 1000 z 2003 roku, sprowadzony z Niemiec z przebiegiem 22 tys. km. Z mocykla jestem super zadowolony, zrobiłem nim 500 km. Nie mam porównania do innych, ponieważ jest to mój pierwszy motorek (nie licząc MZ 251 ;) ) Zastanawiałem się na Banditem 1200 i CBF 100, ale kolega, który testuje motocykle w czasopiśmie motoryzacyjnym, poradził mi Fazera i chyba dobrze zrobił. Banditem jechałem 5 km na jeździe próbnej, więc chyba nie można robić porównań, ale też jechało się fajnie. Bandit ma niżej max. moment obr, Fazer większa moc. Nie wiem czy u Was tez tak jest, ale ja jak jadę na 6 np od 140 to rozpędza mi się do 190 i potem już nie bardzo, żeby przekroczyć 200 km/h muszę piłować do czerwonego pola na niższych biegach, na razie pojechałem 210. Może to wina moich rozmiarów i masy, mam 196 cm i w ubraniach pewnie ze 120 kg. Napiszcie jak ciągną wasze Fazery. Ogólnie takie przyspieszenia mi odpowiadają, komfortowy sprzęt, chyba nawet dla pasażera - żonie się podobało ;) Pozdrawiam to dziwne, mój Fazer 200 przekracza na 3 biegu. A poleciałem nim 260 tyle widziałem na zegarach. Coś musi być z nim nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alukow Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Peny, sprawa już dawno załatwiona, poczytaj moje następne posty, był kłopot z EXUPem. Teraz wyciąga 250 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Teraz D221 zakładają? Mój był na Pilot Road i po 1500 km je wymieniłem na Power Race. Różnica odczuwalna :icon_mrgreen: A teraz jeżdzę z tyłu na 180 i zajebiście fajnie wchodzi w zakręty na węższych oponach! Podobno częśc miała D221, a cześć PR I. Ja trafiłem niestety na Dunlopy, ale już o nich zapomniałem :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 (edytowane) Maniek, jaki masz wydech? Czy haczysz nim na torze? Bo ja przez zimę chcę kupić jakiś sportowy tylko z jednego względu-bo go całego zjechałem(pomimo zdjęcia tej srebrnej ozdobnej blachy i tak drę o asfalt...)I tak patrzę za najmniejszym-żeby jak największy prześwit uzyskać. Cały czas poluję na jakieś sportowe sety, ale poniżej 400 ojro żadne nie chcą kosztować :icon_evil: Jak to jaki ,jedyny słuszny do Fz1 naśliczniejszy nabardziej fany z wszystkich fajnych Akrap Karbon http://www.bikepics.com/pictures/1589128/ Mimo przytartej dzwigni hamulca nie przycieram (ostatnio w poznaniu założyłem na niego takie obejmy wrazie gleby i nimi toże nie przytarłem, a mają grubośc ok 1,5 cm) Jezeli chodzi o sety jest pare propoxycji na ebay-u: 1.http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160361653247&ssPageName=STRK:MEWAX:IT 2.http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320430852667&ssPageName=STRK:MEWAX:IT 3.http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190314730794&ssPageName=STRK:MEWAX:IT 4.http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270397396472&ssPageName=STRK:MEWAX:IT 5.http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180342822009&ssPageName=STRK:MEWAX:IT Najbardziej podoba mi sie Rizoma, ale ta cena, gdyby tej jedynkinie było z przodu. Pozdrawiam Maniek BTW czy ktoś wie ile waży ta wielka oryginalna tuba...? Bochenek waży12,5 kg a Akrap karbon 1,7 kg Edytowane 9 Października 2009 przez Maniek10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Jak to jaki ,jedyny słuszny do Fz1 naśliczniejszy nabardziej fany z wszystkich fajnych Akrap Karbon http://www.bikepics.com/pictures/1589128/ Mimo przytartej dzwigni hamulca nie przycieram (ostatnio w poznaniu założyłem na niego takie obejmy wrazie gleby i nimi toże nie przytarłem, a mają grubośc ok 1,5 cm) Jezeli chodzi o sety jest pare propoxycji na ebay-u: 1.http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160361653247&ssPageName=STRK:MEWAX:IT 2.http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320430852667&ssPageName=STRK:MEWAX:IT 3.http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190314730794&ssPageName=STRK:MEWAX:IT 4.http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270397396472&ssPageName=STRK:MEWAX:IT 5.http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180342822009&ssPageName=STRK:MEWAX:IT Najbardziej podoba mi sie Rizoma, ale ta cena, gdyby tej jedynkinie było z przodu. Pozdrawiam Maniek Bochenek waży12,5 kg a Akrap karbon 1,7 kg A propo tłumika - mam pytanie - jak dziś się przyglądałem swojemu tłumikowi, to ... exup jest w tłumiku a nie w rurze dolotowej. Maniek10 - jak zakładałeś akrapa to wywaliłeś exap...? Co do opon, moja wersja jest USA i ma Dunlopu sportmaxy - za to ma światła na stałe oba świecące :) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 za to ma światła na stałe oba świecące :) Wszystkie mają :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 A propo tłumika - mam pytanie - jak dziś się przyglądałem swojemu tłumikowi, to ... exup jest w tłumiku a nie w rurze dolotowej. Maniek10 - jak zakładałeś akrapa to wywaliłeś exap...? Co do opon, moja wersja jest USA i ma Dunlopu sportmaxy - za to ma światła na stałe oba świecące :) Mariusz, Na stronie Akrapovica jest manual o zmiany tłumika i faktycznie przy zakładaniu akcesoryjnego komina trzeba zdemontować zawór od Exupa i liniki do serwa, które znajdują się pod siedzeniem. Sportmaxy? Wszystkie Dunlopy to Sportmaxy. Podejrzewam, że będą to D221... Jeżeli chodzi o światło mijania to wersje europejskie również mają na stałe dwa światła z przodu, Ty dodatkowo masz "marker lights" czyli świecące się kierunkowskazy, odblaski po bokach i tempereturkę w Fahrenheitach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Maniek10 - jak zakładałeś akrapa to wywaliłeś exap...? Tak, to jest naturalne że przy wstawieniu akcesoryjnego wydechu Exap idzie Out (w R1 też tak jest), tylko trzeba pamietac że odłacza sie tylko linki, sterownik musi zostac podłączony bo komp zwariuje. Podejrzewam, że będą to D221... Ja z trych gum byłem w miare zadowolony, zrobiłem na nich 9700 i nigdy mi koło nie uciekło, ale teraz założyłem Diablo Rosso i powiem że dużo łatwiej i pewniej się skręca. A teraz jeżdzę z tyłu na 180 i zajebiście fajnie wchodzi w zakręty na węższych oponach! To ciekawy patent, 180 mają wyższy profil (55) czyli teoretycznie powinien byc wiekszy prześwit w zakręcie, ale mniesza powierzchnia przylegania opony, czyli mniesza przyczepnośc przy wyjściu z winkla pełną łychą. muszę to wypróbowac, jest jeszcze opcja założenia 190/55 R1 na takich latają, jestem ciekaw jak to się spisze na naszych moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 , jest jeszcze opcja założenia 190/55 R1 na takich latają, jestem ciekaw jak to się spisze na naszych moto. Miałem w zeszłym roku załozone takie opony(Conti Race Attack) ale jakoś rewelacyjnie mi się nie jeździło. Tylko nie wiem czy to wina samych gum czy wyższego profilu. Co do powierzchni przylegania-wielu zawodników zakłada na tor 180 zamiast 190-żeby zyskać na poręczności. Coś w tym musi być ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 (edytowane) Miałem w zeszłym roku załozone takie opony(Conti Race Attack) ale jakoś rewelacyjnie mi się nie jeździło. Tylko nie wiem czy to wina samych gum czy wyższego profilu. Co do powierzchni przylegania-wielu zawodników zakłada na tor 180 zamiast 190-żeby zyskać na poręczności. Coś w tym musi być ;) W GSXR też miałem 180 zamiast 190 (poradził mi Bartek Wilczyński) i faktycznie łątwiej się składał - to było K2 które generalnie było średnio poręczne. Moje to rzeczywiście 221... jakość to przeboleje. Piotrek, nie mam świecących kierunków (obrysówek) za to mam światła awaryjne. Widocznie coś się i za wielką wodą zmienia. A co do farenheit'ów - czy jest patent żeby to zmienić na celsjusze? Bo mile na km to jeden przycisk :cool: Co do tłumika - to trochę słabo, bo exup poprawia dół... w GSXR exup był na końcówce od kolektora i można było sam kominek zmieniać... Edytowane 12 Października 2009 przez maniek_7 Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.