MarcMarc Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Crashpady są naprawdę tak kontrowersyjnym tematem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Nie chodzi tylko o olej ale też o asfalt. Jak go uszkodzisz przy glebie to niby sam masz płacić za naprawę, co dla mnie jest bzdurą, ale po co ryzykować a potem się kopać z koniem? Jimi11 wjechał z klatką "na własną odpowiedzialność". Parodia jakaś, widocznie nie mieli jeszcze prawnika na torze. Klatke musialem zdjac, bo wole zgruzowac motocykl niz ten ich asfalt :DTo ze wjechalem wogole bez niczego to tylko dobra wola pana wpuszczajacego - powinien mnie odeslac z kwitkiem, a tak zrobil wyjatek i mnie wpuscil zebym nie robil tyle kilometrow na marne.Teraz montuje slizgi do klatki zeby bylo wsjo ok. Nie ma co plakac nad tym tematem tylko zakladac crashpady. Nie bez powodu jest taki wymóg. Crashpady są naprawdę tak kontrowersyjnym tematem? No wlasnie nie wiem czemu... Jakbym ja jezdzil i ktos sie rozlal na tor to tez bym byl zly ze musze czekac az posprzataja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 w XX musialbym wiercic otwory w owiewkach, wiec jesli jest taka mozliwosc to wolalbym to rozwiazac nakladka na dekiel, nic nadzwyczajnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Jakbym nie miał klatki to bym założył crash pady, a tak to nie potrzebuję. Poza tym musiałbym przerabiać klatkę żeby dołożyć do niej pady. Szkoda zachodu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 A widzisz, ja mam i crashe i klatkę. Jeździć na torze z klatką to bym się bał, że się podeprę ;) I zmieniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 To aż takie pochyły ogarniasz? :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 To aż takie pochyły ogarniasz? :DW GPZcie przycieralem boczna stopke, z normalna klatka tez bym sie bal skladac :D Swoja zrobilem tak zeby na pewno nie przycierala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 (edytowane) Ej no nie wiem. Kładłem moto po zamontowaniu klatki i bałbym się z nią jeździć na torze. Mam klatkę od szwajcara. No właśnie, tak przy okazji, przycieram stopką i nie wiem, czy to wina stopki czy czego. Wygląda na fabryczną. Edytowane 11 Maja 2012 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Może luźno lata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 @Saul: no właśnie nie, zwróciłem uwagę, jest na sprężynie i ładnie odbija do wewnątrz. Będę następnym razem gdzieś na torze to ktoś to obejrzy. W sumie już się przyzwyczaiłem, ale w końcu się zetrze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Szul Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 No coz, nawet jakby mialo sie ocieplic to mnie jutro nie bedzie. Dzisiaj zaliczylem szlifa po ktorym musze oddac moto do przegladu - pekniete owiewki i zgiety crashpad :-( Mokre pasy to jest to :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Kurcze, to mam nadzieję, że nic poważnego. Dla pocieszenia Ci powiem, że mi kilka dni temu moto spadło z najazdu podczas wyjeżdżania z busa i też mam ogon do wymiany. Z tym, że nie wymieniam, bo pewnie znów zaraz się coś stanie i szkoda roboty, a pod kościół nim nie jeżdżę ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
organo Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Odnośnie klatki na tor to zły pomysł. Wiele gleb widziałem od zwykłych gumoli dobrych firm no GIVI gdzie byly fajnie po wywijane tak by min tylko wystawać za silnik. Przy dobrych złożeniach i brakach w technice bez problemu mozna przytrzeć a przytarcie sztwynym elementem to prawie napewno szlif...Szlifować seryjnym motocyklem stopką w ogóle się nie powinno , bo jest to pierwsza oznaka max złożenia mocniejsze może spowodować tarcie tłumikiem ... Tak czy siak nie powinno się trzeć podnóżkami bo to już niebezpieczne się robi. Jeśli się chce składać moto bardziej trzeba troszkie podrasować moto pod tor :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 co to są "gumole" ? to samo co gmole ? -,- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Ja mam taką klatkę, że nawet Rossi nie przytrze ale niestety tylko z jednej strony, z drugiej demontuje bo już raz się na niej podparłem na torze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.