Nitomen Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 (edytowane) a mozesz podac , te firmy co maja oryginalne didy ? ja kupowalem w Martin Motocykle - rozrzad , a balansowy u Seba - Motor - tez lipnej jakosci , dodatkowo lancuszki te na pudelkach mialy naklejke firmowa "Motor - Land" wydaje m isie ze 350 zl za lancuszek to sporo , w takim razie ile powinien kosztowac 100% pewny ? Sprzedawcy twierdza ze maja lancuszki od glownego dystrybutora MOTOR-LANDu , a Motor Land twierdzi ze ma oryginaly Japonskie , wiec kto tu klamie ? Edytowane 9 Stycznia 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Poszło na PW. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Ja mysle ze wszyscy mowia prawde, a caly wic jest w tym co napisal Piotrek - importer zakupil lancuchy maszynowe i sprzedaje je jako motocyklowe co niestety nie zadziala. Jak to w przedwojennej piosence spiewali o piwie : - "nie ma mowy w nim o pianie, ale za to bardzo tanie". Podobny numer robilismy kiedys kupujac do naszych weteranow tani lancuch maszynowy o tym samym rozmiarze co np junakowski 5/8`` - tez dalo dupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 A po czym to mozna poznac, ze jest to orignalny lancusze rozrzadu do motocykla np. firmy DID? Rozmawialem w motobocie z sprzedawca przez tel pytalem sie czym roznia lancuszki rozrzadu wzmocnione a zwykle, opowiedzial, lancuszki wzmocnione sa rozciagane na maszynach, a co Pan poleca? odpowiada, zwykly lancuszek, nich sobie silnik sam go rozciagnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 A ja zakuwam tylko MORSE właśnie od Olka bo z nim współpracuje i jest git bo MORSE - TOURMAX to pierwszy montaz do każdej japoni :wink: Jedyna uciążliwość przy zakuciu z powodu bardzo twardej spinki w porównaniu do plastelinowego DID-a. Oryginalną zakuwarką daido nie zakuje MORSE stąd mam trzy zakuwarki :biggrin: Tak czy owak każdy serwis montuje to co sprawdzone...czasem jednak klient sie upiera przy DID i nic pan nie zrobisz :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 ja tez będę wymieniał łańcuch bo sie skończył i kupie u dilera, w związku z tym bo do zamówienia jeszcze trochę czasu (brak kasy) czy u dilera kupie fabrycznie zakuty łańcuch? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Orginalnie kazdy lancuch jest zakuty, tak mi tlumaczyli w motobocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 (edytowane) Prosiłbym o poradę jeśli można Pewnie źle oceniłem sytuację, łańcuch dawał się minimalnie oderwać od koła (gdzieś na tym forum wyczytałem łańcuch z 1mm możliwością oderwania można założyć że przejedzie jeszcze jeden sezon) podczas poprzednich 6tys km łańcuch nic nie hałasował, po przeglądzie technicznym silnika łańcuch zaczął hałasować na zimnym rozruchu kilkanaście sekund ale z każdym kolejnym krócej podejrzewam że w końcu zniknie ale to teraz nie istotne to mój błąd że nie dokonałem wymiany, na czymś trzeba nabrać doświadczenia. Poprzedni łańcuch ma nabite "tm" na ogniwach Oryginalny łańcuch kosztuje 508.13zł podczas gdy inne od 180-252zł i do tego mogą się okazać podobnym do oryginału MOTOPASJA DID 219 KEMOT Tourmax 172 DID 244 MOTOCOMBO i OLEK MOTOCYKLE Tourmax 180 DID 245 LARSSON Tourmax 214,70 MOTOBOT Tourmax 239,26 MOTOBOY Tourmax 252,73 Skłaniałbym się na Tourmax-a z Larssona, wybór nie jest łatwy skoro można trafić na łańcuch który nigdy nie powinien być zakładany do motocykla Przeczytałem chyba wszystkie podobne tematy i każdej poleconej firmie ktoś inny musi w końcu zaprzeczyć... a zamawiać co 2 tygodnie każdy z tych łańcuchów i mierzyć a potem odsyłać bo się okazują złe to by pół sezonu zajęło łańcuch do jazdy turystycznej Edytowane 16 Stycznia 2009 przez teslasim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 czemu nie tourmax-a od Olka skoro tańszy ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 No właśnie i w tym rzecz żeby nie trafić na minę cziken929 polecasz Tourmaxa uważasz że z od Olka jest sprawdzony, Dziękuje za tą pozytywną opinię może ktoś potwierdzić? Musze się ich spytać czy wyślą zakuty łańcuch bo sam nie mam czym zakuć. Wybaczcie za te pytania no ale wychodzi że nie jest tak że kupuje nowe, zakładam i jeżdżę trzeba jeszcze wiedzieć gdzie kupić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Będziesz chciał to pod koniec tygodnia będe u siebie to skoczę do Kemotu i się zapytam czy ten łańcuszek jest zakuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 W pudełku zakuty na pewno nie jest, co najwyżej sklep może go zakuć albo nie. Ale dzięki za zainteresowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Ja wszystko biorę od Olka :bigrazz: Tourmax i Morse git łańcuchy i ja takie stosuję z powodzeniem w warsztacie..Olek powinien zakuć choć On zrezygnował z serwisów i trudni sie tylko handlem obecnie. Co prawda jacyś zdolni mechanicy robią pod banderą Olka ale jak z Nim rozmawiałem to oni robią to sami dla siebie i Olka to nie obchodzi. Olek bardzo przyjemny jest i z pewnością zakują łańcuch :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Mnie odpisali "Witam, zakute mamy tylko łańcuszki firmy DID pozdrawiam Anna Żebranowicz "Olek Motocykle"" czyli nie chce im się zakuwać. A z kolei DIDy od Olka są podobno do niczego :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Mnie odpisali "Witam, zakute mamy tylko łańcuszki firmy DID pozdrawiam Anna Żebranowicz "Olek Motocykle"" czyli nie chce im się zakuwać. A z kolei DIDy od Olka są podobno do niczego :lapad: A mnie się wydaje , że szukasz kwadratowych jajek i bezpodstawnie oczerniasz firmę. Zamów, zamontuj i sprawdź a dopiero potem pisz ile wytrzymał bo podobno Kopernik był niewiastą. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.