Skocz do zawartości

maciek79

Forumowicze
  • Postów

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maciek79

  • Urodziny 05/01/1979

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha TT600S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2492

Informacje profilowe

  • Skąd
    Nowa Ruda

Osiągnięcia maciek79

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Zacznij od sprawdzenia zaworów na zimno. Ssące 0,07-0,12 wydech 0,12-0,17.
  2. Litowy jest odporny na działanie wody. Mam parę serwisówek do yamahy i we wszystkich producent zaleca smarować większość elementów które tego wymagają smarem litowym. W serwisówce do TT zalecają litowy w zasadzie do wszystkiego oprócz kilku śrubek od wydechu gdzie właśnie zalecają molibdenowy.
  3. Prolinka potraktuj smarem litowym. A z amorem to może lepiej poszukać oryginalnej używki do sabre (tam jest poducha pneumatyczna) niż regenerować to co masz.
  4. Trudno mi stwierdzić czy go słychać. Odgłosy pracy silnika są prawidłowe. Nic nie dzwoni, stuka itp. Czy było go słychać będę wiedział po wymianie :)
  5. Kończy mi się rozrząd w mojej Jamaszce . Zostały tylko 2 ząbki na napinaczu i w związku ze zbliżającą się wymianą mam pytanie. Czy ktoś z forumowiczów miał doświadczenie z łańcuszkami rozrządu firmy YBN. Pojawiły się na allegro takie za 100zł, gdzie za DID trzeba dać 230zł. Motorem robię w sezonie z 5kkm głównie w terenie więc może na trochę wystarczy.
  6. Zawias ten sam co w TT od 93r :). Zamawiałem z Acerbisa właśnie osłony lag od YZ chyba 93-95. Są identyczne(tylko bez prowadnicy na linke prędkościomierza) po 60zł. A oryginał yamahy prawie 200.
  7. Spawarka do plastiku to nic innego jak stacja lutownicza na gorące powietrze. Dodatkowa jest tylko dysza umożliwiająca podawanie dodatkowego plastiku z zewn. Zwykłą lutownicą z grotem też możesz próbować pod warunkiem że masz regulację temp. Jeżeli nie możesz ustawić temp. to marnie to widzę. Spalisz plastik i zamiast go złączyć zrobisz tylko skorupę która nie dość że nie będzie się trzymać to jeszcze będzie bardzo krucha.
  8. Ja jeżdżę w swojej TT na 120/90 i nie mam żadnych problemów. Co do wyboru oponki - C02 na bagna i błota to całkowita pomyłka. Bierz C-12 w rozmiarze 120/90/18 - sam mam teraz taką i naprawdę w błocie radzi sobie super. Wcześniej miałem C04 i w dobrym błocie już się zaklejała, a C02 jest jeszcze gorsza.
  9. widziałem w necie artykuł z fotkami przed i po. Spawarka nie była potrzebna. Tłumik nie był zalewany w całości i zatykany, tylko powiedzmy w połowie i ustawiany tak aby wgniot był na samym dole.
  10. zalej go wodą i jak dobrze przymrozi to wystaw na noc za okno. Rano będzie jak nowy :D
  11. Daj maila na priv czy gg. Mam na kompie w pracy serwisówkę tylko do zegarów sabry to mogę Ci ją jutro podesłać
  12. a ja uważam że to kolejny wymysł marketoidowców - zaraz po sprayach do łańcuchów. W serwisówce do mojej Yamahy mam napisane żeby gąbkę nasączać olejem silnikowym chyba10W40. I tak też robie :clap: A do łańcucha używam przekładniowy 80W90 - zgodnie z zaleceniami producenta i motocykla i łańcucha.
  13. Mnie ostatnio poniosło i kupiłem do TT na tył Ferodo. Dałem prawie 100zł i po 2000 km (co prawda w terenie) zdarły się do blachy. Przednich w tym czasie prawie w ogóle nie ubyło. W tygodniu założyłem Schiffery za 45zł i hamuja tak samo jak te ferodo. Nie piszczą itd. itp. A na ile wystarczą to nie wiem.. czas pokaże.
  14. jak już wyprostujesz to zalej kolanko wodą i wstaw do zamrażarki. Po zamarznięciu powinno ładnie wyprostować te zewn. zagięcia.
  15. Do filtra zaglądam często i jest on czysty. Zresztą wytłumacz mi którędy syf z filtra może przedostać się do komory pływakowej i zatkać główną dysze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...