Katsumoto Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 wg mnie 600 możne być nieodpowiednia, nie mam przekonania do tych dużych motocykli, a zaś motorki 50/80 beda za słabe na bagaż, możne iść na kompromis i wzionąć coś z 250 - 400, motocykle w odpowiednio lekkie, maja wystarczająco mocy jak na las bez szarżowania a i późniejszy serwis i utrzymanie nie odstrasza tak bardzo Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 mój typ to dt 125. Nada się idealnie. Banalna konstrukcja i wyjątkowa trwałość. Jak padnie to koszty remontu nie są jakieś bardzo wysokie (w 4T koszta są o wiele większe) Do tego motor ma być do spokojnej jazdy więc nie potrzeba jakiejś wielkiej mocy, też liczy się spalanie. Co do sakw, to odradzam. położysz się na bok i aparat, lornetkę, lunetę możesz uszkodzić, gdy przygniecie je motor. Lepiej już jakiś kufer na tył. może trochę szpeci, ale jeśli dobrze go w środku urządzisz, twoje sprzęty nie powinny w nim ucierpieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 jak masz kase to proponuje xr 400/600 , tts/r 600 , to nie exc ze wyrywa sie z lap , dosc lagodnie oddaja moc od niskich obrotow. Minus to zbiornik paliwa na 100 - 120 km Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 wg mnie 600 możne być nieodpowiednia, nie mam przekonania do tych dużych motocykli, a zaś motorki 50/80 beda za słabe na bagaż, możne iść na kompromis i wzionąć coś z 250 - 400, motocykle w odpowiednio lekkie, maja wystarczająco mocy jak na las bez szarżowania a i późniejszy serwis i utrzymanie nie odstrasza tak bardzo No na przykład taka XR 250 :biggrin: albo XLR... bardzo przyjemny motocykl a początkującemu 30 koni mało nie będzie ;) no i waga to duży + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Tak czytam i czytam bo na enduro się za bardzo nie wyznaję, ale widzę, że trochę odbiegamy od tematu :icon_idea: . Wszak kolega zaznaczył, że nie ma kat. A, a więc w grę powinny wchodzić tylko mniejsze sprzęty. Mocne i trwałe, ale 50ccm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Zaproponowałem XL 125 ponieważ uważam, że do dojazdów do pracy w lesie jest idealną maszyną: tani, ekonomiczny, trwały i części tańsze niż do większych maszyn, Nawet WP z nich korzysta, pogranicznicy ich używają. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Zaproponowałem XL 125 ponieważ uważam, że do dojazdów do pracy w lesie jest idealną maszyną: tani, ekonomiczny, trwały i części tańsze niż do większych maszyn, Nawet WP z nich korzysta, pogranicznicy ich używają. Dla początkującego w lesie napewno O.K. Ale nadal pozostaje pytanie, jak się nim poruszać bez uprawnień na motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Mocne i trwałe, ale 50ccm... wg mnie takich motocykli nie ma, zwłaszcza jeżeli chodzi o moc i przystosowanie do bagażu... Trzeba będzie iść na kompromis, woź albo przewoź jak to się mówi... Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Kumam :icon_idea: . Znaczy, że kolega Piorun23 nie ma co się strachać tylko dylać na prawko A i kupić normalnego pełnoprawnego motora :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Większość tutaj "zgromadzonych" pojeżdzających na sprzetach off-roadowych prawkiem się nie posługuje,a tablicą rejestracyjną tym bardziej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Niby tak, ale....... Zmieniać pieluchę na widok radiowozu......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Niby tak, ale....... Zmieniać pieluchę na widok radiowozu......... pampersy i można"przeżyc" akcję i jeszcze uciec ;) nic przez nogawkę nie wypadnie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Tak się tylko z ciekawości zapytam bo nie słyszałem żeby ktoś na tym forum polecał motocykle typu terenowego łazika czyli Yamaha TW 125 czy Suzuki Van Van 125. Motocykl niski wydaje się ideałem do użytkowej terenowej jazdy osoby niedoświadczonej. Jakie to ma wady dla osoby szukającej osiołka roboczego? (pomijając za długą jedynkę w TW) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 TW w teren ? bez jaj..... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Jeżeli rzeczywiście chcesz mieć sprzęt zarejstrowany na motorower to najlepiej szukać coś od 80 do 125 ccm. Co prawda nie są to motorowery ale można znaleźć takie sprzęty zarejstrowane na 50- ale wiadomo że to też jest kombinowane. A więc póki wolisz "motorower" to pozostają DT, KMX tego powinno być najwięcej. Niestety w twoim przypadku nie da się znaleźć złotego środka czyli sprzęta w miare mocnego, niezawodnego a zarazem legala- z czegoś trzeba zrezygnować a z czego to musisz zadecydować sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.