stasiu Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Sworzeń ma 22mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psioter5 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 widzę bliźniaczy temat, mam nadzieję ze sprawy w tym temacie idą sprawniej niż u mnie :banghead: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 22 sworzeń tłoka ? Spory;) Skoro tak to jednak czarna dupa ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 no wał prawdopodobnie pójdzie do regeneracji do Pawel Golota z DJ ale może to zająć parę tygodni a w miedzy czasie są już polerowane dekle zaworowe ale nie na lustro bo to by było za bardzo świecące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Maaatkoo, czytam i nadziwic sie nie moge, silnik janka do tuningu??umre ze smiechu, 7tys obrotów??przeciez w tych wibracjach to plomby wypadna z zebów juz na starcie, silnik janka to slepa ulica, kupa pracy i kasy a efektów zadnych, mysle ze jak chcesz szybkiego draga rodem z OCC to tylko silnik 4 gary duza pojemnosc najlepiej japonia, albo 2 ale tak 1000 conajmniej zadne garbusy bo to słabe i paliwozerne, a jesli chcesz fajnego draga to wcisnoł bym tak jakis 2twin ale dolnozaworowy, dolniaki maja fajny klang i niezłe kopyto, mozna pósc jeszcze w kierunku jakis samochodowych małych silniczków, pamietam miałem kiedys takie autko NSU 1200, miał sliczny 4cylindrowy górnozaworowy piecyk chłodzony powietrzem rzedowy oczywiscie, fajnie by to wygladalo, ale NSU princ miał taka sama rzedówke ale 900 pojemnosci, to jeszcze było by fajniejsze, wkładanie janka to nieporozumienie, i jak sie narobisz włozysz piec, i sie karniesz to zrozumiesz swój bład, a bedzie za pózno, sprzedaj silnik póki go nie skatowałes za bardzo i kup np, z hondy cx 500 bardzo wdzieczny piec bedziesz zadowolony, tylko w wersji mocniejszej, podejrzewam ze gdybys sprzedał janka to dostałbys w zamian piec z cx:-)moja rada, a ty rób jak chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 mozna pósc jeszcze w kierunku jakis samochodowych małych silniczków, pamietam miałem kiedys takie autko NSU 1200, (...) nie tylko tobie się podobało: muench mammut 1200 :icon_mrgreen: BTW co się komu podoba, zwłaszcza jeśli jest świadomy trudności. nie ma sensu gromić autora tematu za jego plany, ani kategorycznie odwodzić: chce, będzie robił. zwłaszcza jeśli zrobi dobrze, z tymi poradami jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 EEEEEEEEEEENO!!!! To dokładnie to samo:-)ale on fajnie mruczał:-)a co do odwodzenia, jesli jeden człowiek mówi ci ze jestes idiota to walisz go w ryj, ale jesli 10 powtarza to samo to warto sie nad tym zastanowic, ulepszanie czegokolwiek ma sens jesli wartosc włorzonych pieniedzy istotnie wpłynie na jego osiagi, a tu z gówna bata nie ukrecisz, znaczy piec janka to fajny wolnoobrotowy pykacz i koniec!!!Ma swoje wady i trzeba je polubic. Jesli chcesz poszalec zapomnij, jesli chcesz go ulepszyc i wyciagnac dodatkowe pare koni, zapomnij, odbije sie to albo na jego zywotnosci albo na jezdzie, to slepa ulica, właduje sie ogrom kasy a osiagi pozostana niewiele lepsze, mozna , wszystko mozna,Mozna pociagnac silnik 24-karatowym złotem, jak dowiedli ludzie z nasa, nawet na ksiezyc polecieli, wiec...tylko po co wyważac otwarte drzwi, skoro jest tyle innych wdziecznych do przeróbki silników, które potrafia sie odwdzieczyc za włozone serce, robic cos tylko dla tego ze akurat taki piec był pod reka???Dla zasady?Droogie hobby:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Maaatkoo, czytam i nadziwic sie nie moge, silnik janka do tuningu??umre ze smiechu, 7tys obrotów??przeciez w tych wibracjach to plomby wypadna z zebów juz na starcie, silnik janka to slepa ulica, kupa pracy i kasy a efektów zadnych, mysle ze jak chcesz szybkiego draga rodem z OCC (...) EEEEEEEEEEENO!!!! To dokładnie to samo:-)ale on fajnie mruczał:-)a co do odwodzenia, jesli jeden człowiek mówi ci ze jestes idiota to walisz go w ryj, ale jesli 10 powtarza to samo to warto sie nad tym zastanowic, ulepszanie czegokolwiek ma sens jesli wartosc włorzonych pieniedzy istotnie wpłynie na jego osiagi, a tu z gówna bata nie ukrecisz, znaczy piec janka to fajny wolnoobrotowy pykacz i koniec!!! (...) Po pierwsze to prosiłbym aby takie uwagi zwracać po przeczytaniu tematu od samego początku, wtedy by każdy wiedział że w OFFtopie innego użytkownika była mowa o dragu i tuningu tegoż silnika (trochę zamieszania było w moim temacie :icon_rolleyes: :lapad: ). Ja mam zamiar robić jednoślad w stylu bobbera. Modyfikacje silnika są robione na miarę moich możliwości technicznych jak i finansowych (bez wielkich przeróbek nie z tej ziemi- zresztą opisane jest wszystko w którymś z wcześniejszych postów- zachęcam do przeczytania :wink: ), służyć one mają jedynie poprawie kultury działania silnika, a nie jego tzw. tuningowaniu. :cool: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Maaatkoo, czytam i nadziwic sie nie moge, silnik janka do tuningu??umre ze smiechu, 7tys obrotów??przeciez w tych wibracjach to plomby wypadna z zebów juz na starcie, silnik janka to slepa ulica, kupa pracy i kasy a efektów zadnych, Jednak miałem rację wyrażając opinię o Junaku w innym dziale? :biggrin: :lalag: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 dziś został zakończony następny mały etap prac czyli polerowanie dekli zaworowych a tu parę fotek, wiem że na fotkach nie wygląda to rewelacyjnie ale na żywo to już tak a w porównaniu z tym co było wcześniej to jak dzień i noc java script:emoticon(':biggrin:',%20'smid_2') http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8a14afb1a49d05f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b482f88092b1d793.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e1c2b5abdd20df3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e92651c684f8156.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1178cdaa37c5cdea.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a93249a607fb134.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 (edytowane) dziś został zakończony następny mały etap prac czyli polerowanie dekli zaworowych a tu parę fotek, wiem że na fotkach nie wygląda to rewelacyjnie ale na żywo to już tak a w porównaniu z tym co było wcześniej to jak dzień i noc No ładnie nawet. Nie jest to prawdziwa polerka na lustro ale nie warto robić lustra bo i tak zmatowieje. A taka jedwabista faktura jest ok. Widać rysy od papieru jeszcze. Na jakiej gradacji papieru skończyłeś? Edytowane 29 Listopada 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Jednak miałem rację wyrażając opinię o Junaku w innym dziale? :biggrin: :lalag: Ty się nigdy nie naumiesz... Pisałem Ci już o tym, aby traktować Junaka z perspektywy lat jego projektowania i produkcji. Mowa jest tu o współczesnym sprzęcie. Do tej przeróbki wątpliwie nadaje się silnik do Junaka tak samo jak np. silnik od NSU. Widzę, że widzisz co sam chcesz zobaczyć, czytasz co sam chcesz przeczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Skończyłem na papierze wodnym o gradacji 2000. Na fotkach przy użyciu lampy błyskowej tak to wygląda, ale "na żywo" w ogóle nie widać żadnych rys, tylko równomierną, gładką, zmatowiałą powierzchnię. Czyli efekt jest taki jaki chciałem osiągnąć :biggrin: aha... jeszcze mam pytanie, a mianowicie jak "przyciemnić" wyszlifowane części (np. głowicę) bo chodzi mi o to, że chcę aby silnik był ciemnej "karnacji" :wink: czyli tak jak to w bobberach. Co prawda silnik po tylu latach od produkcji naturalnie przybrał taką barwę, ale chciałbym właśnie pozbyć się zewnętrznych niedociągnięć po odlewie poprzez ich wyszlifowanie, ale nie wiem jak go doprowadzić znowu do "ciemniejszej barwy"... na razie szukam jakiegoś wyjścia poza malowaniem (o ile w ogóle głowice się maluje), bo nawet jakby było takie wyjście to nie chciałbym tego robić, a najwyżej zrezygnowałbym z prac zewnętrznych przy głowicy. Może zna ktoś jakieś sposoby jak to zrobić, jak przyspieszyć proces utleniania tych części, albo może jakiś trwały sposób "barwienia" odpornego na temperaturę i zmywanie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 (edytowane) Kwas fosforowy, główny składnik odrdzewiaczy typu fosol, nieodzowny również w płynach do mycia silników(w niedużym stężeniu). Nie polecam do znalu, bo w reakcji z cynkiem strasznie ciemnieje i wygląda to mizernie. Edytowane 29 Listopada 2008 przez stasiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Dokładnie ale trzeba posmarowac i szybko zmyc detergentami, bo moze zjesc:-)ale fajnie sciemnieje,naprawde nie chcesz wsadzic jakis inny piec??? Po sprzedarzy pieca z janka stac by cie było na fanie mruczacy piecyk jais twin abo inny fajnie by wygladał:-) Qurim-czadu!!!:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.