Skocz do zawartości

budowa własnego motocykla


Rekomendowane odpowiedzi

spokojnie panowie na silniku nie wyrośnie żaden kalafior więc z zewnątrz będzie wyglądał jak oryginał dlatego z tym alternatorem pod deklem będą nie małe problemy ale wiem że się da zrobić bo już widziałem takie patenty, a co do rozwiercenia to raczej zmiana tłoka i cylindra na te od garbusa ale w tym momencie żywotność silnika spada o połowę ( wał tego nie wytrzymuje) więc odpada, ale silnik będzie, już jest robiony będą zmienione główne łożyska wału, wał pójdzie do regeneracji zawory z gniazdami będą docierane no i kanały dolotowy i wylotowy są już szlifowane ( a to fotka jak szlifowanie kanałów wykonuje mój bracik z którym budujemy to wechikum : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96647caea00ef786.html ) te zabiegi może nie zwiększą mocy silnika ale poprawią jego prace i żywotność, a tu parę fotek motoru z silnikiem i kołem szprychowym i przodem który będzie zamontowany

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79d0acddba6b1599.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6477cebe8b8f9631.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/498ff919f647e58f.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, no....mnie się prawie podoba. :wink: Bynajmniej mam już wizję jak bym to zrobił. :)

Nie żałuj czasu ani pracy na szczegóły bo to decyduje o końcowym efekcie. Np. linia błotników żeby cały czas była na tej samej odległości od opony.

 

Nie chcę marudzić ale mogłeś się postarać o przód z kołem od nowszej MZ z tarczowym hamulcem. Wyglądałby o niebo lepiej no i bezpieczniej. :)

pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co mu tarcza z przodu, w ogóle po ch*j przedni hamulec. Wystarczy tylni :D, wkońcu to nie będzie zapierdalacz tylko spokojny motór :P

 

Nawet spokojne motóry czasem hamują awaryjnie, a i na przeglądach ktoś może się czepić.

 

 

 

a co do poprzeczki to się jeszcze pomyśli bo rama jest dość stabilna a jak ktoś już zauważył silnik dość słaby wiec może nie będzie problemu ale to się jeszcze okaże,

 

 

Najbardziej bał bym się szybszych zakrętów - co by się rama nie wichrowała za bardzo :(. Może się okazać, że tylne koło będzie się składać pod mniejszym kątem (ze względu na rozmiar laczka) niż reszta motocykla.

 

 

a silnik taki został specjalnie wybrany ze względy na jego prostą budowę ...

 

No!

Żebyś się nieprzyjemnie nie zaskoczył. Dla mnie osobiście gorszym wyborem niż silnik Junaka może być co najwyżej mały dwusów. Pojazd tego typu musi mieć jaja, a założenie silnika o tych parametrach, to kastracja na samym wstępie. Ale to moje osobiste zdanie.

Jak to mówią: "Jeden woli ogórki, drugi ogrodnika córki".

 

Ale życzę powodzenia. :lalag:

Edytowane przez stasiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co mu tarcza z przodu, w ogóle po ch*j przedni hamulec. Wystarczy tylni :biggrin:, wkońcu to nie będzie zapierdalacz tylko spokojny motór ;)

 

 

Tarcza z przodu żeby lepiej wyglądało niż toporny bęben. A w Bobberach dopuszalny jest przód bez hebla w ogóle ale dla bezpieczeństwa bym coś tam włożył. Wiecie jak jest na polskich drogach. Tym bardziej jak jest sztywny tył który skacze na polskich dziurach, dodaj do tego syf czy deszcz na drodze i z hamowania wielki chój zostaje. Szkoda skasować moto które kosztowało tyle pracy. :banghead:

 

 

A tak w ogóle to od tych tematów o budowie tak się nagrzałem że wyciągnąłem puzzle z szafy, w postaci silnika GS500E o którymś kiedyś pisałem i sprawdzam już czego mi brakuje. :biggrin:

Widziałem kiedyś fajnego bobro-czopra na GS500. W ŚM chyba był opisany kilka lat temu, z Niemiec maszyna chyba.

 

Ale skoro silnik 2-cylindrowy trza by ramę z pojedyńczą rurą co by wydech nie przeszkadzał. Znając życie to jakiś bobber miałby z tego być. :biggrin: Obaczę ile skasują za budowę ramy pod silnik, jak zmieszczą się w 500GBP to coś zamówię, szroty z częściami są za każdym rogiem więc spoko. :buttrock:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam już w głowie pomysł - marzy mi się duży szeroki drag na rzędowej 4. Niestety nie mam warunków żeby urzeczywistnić projekt :buttrock:

 

Wybierz jakiś mniejszy silnik, wtedy zmieści się w pokoju. :)

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybierz jakiś mniejszy silnik, wtedy zmieści się w pokoju. :icon_twisted:

 

:biggrin: W mieszkaniu (klitka 27m) mam już dwa Junaki w częściach, wściekłą Połowicę i "Gówniarza" w drodze :icon_mrgreen: .

Więcej do "szczęścia" mi nie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połowicę i Gówniarza w drodze :clap:

 

Czyli "kobieta z niespodzianką". :cool: Spoko, najgorsze będzie pierwsze 1,5 roku. Później już luzik.

 

Buduj moto teraz bo kolejna okazja będzie dopiero za 18 lat. :icon_mrgreen:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam dzisiaj z racji wolnego szlifowanie kanałów w pełni wiec może do końca tygodnia się wyrobimy bo zostały jeszcze zakamarki w wylocie a dolot trzeba trochę znowu "zepsuć" bo tak żeśmy się rozpędzili że wyszło lustro a jest to niewskazane, później tylko jeszcze dotrzeć zawory i głowica będzie prawie gotowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bobber... No proszę widzę, że podobne pomysły się nam lęgną w głowie. Tyle, że ja na Dnieprze robię. I to taki ciut nietypowy, bo będzie dwuosobowy.

Prace widzę idą ładnie. Choć zgadzam się, że coś musisz zrobić z tym przednim kołem, bo Ci cały efekt zniszczy.

P.

Audaces Foruna Iuvat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...