>ENDUROS*600< Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 WitamMam pytanie, regulując gaźnik dolna śrubą od składu mieszanki jak ta śruba działa czyli kiedy robie mieszanke bardziej obfitą a kiedy bardziej ubogą, odkręcając śrubę czy też ją wkręcając ???? I to samo z iglicami jeśli iglice podniosę o ząbek wyżej to jak to sie zmienia z paliwem ??Z gory dzieki za odp ;) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Wkręcasz śrubę - mieszanka bogatsza (dla małych otwarć przepustnicy).Podnosisz iglicę - mieszanka bogatsza (dla średnich otwarć przepustnicy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Dzieki serdeczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Wkręcasz śrubę - mieszanka bogatsza (dla małych otwarć przepustnicy). W moim gaźniku jest zupełnie odwrotnie pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 w moim tez ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Czyli jak w końcu ???Jeżeli jest tak jak mowi Qpa to w moim musi być tak samo bo przecież to te same gaźniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Jak dzwignie iglice to dostaje wiecej paliwa przy tej samej ilosci powietrza. Wykrecając srube pod gaźnikiem zmniejsza sie ilosc powietrza w mieszance. Pare dni temu to robilem.A w TTR jest własnie chyba taki sam gaźnik...chyba silnii sa nawet te same całe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Nie do końca TTR ma inną głowicę, z pozoru taka sama, ale ma zawory większej średnicy. I gaźnik minimalnie ale tez się różni :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Nie ogladałem nigdy TTR tab bardzo z bliska zeby zaworki jej obejrzeć :PAle to dobrze wiedziec, ze jedna sie roznią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Ustaw skład mieszanki na zalecany przez producenta moto +- 1/2 obrotu.Wkręcasz na max (do oporu - oczywiście z wyczuciem) i wykręcasz odpowiednią ilość obrotów (zalecaną przez producenta do tego gaźnika), wykręcanie - mieszanka bogatszawkręcanie - mieszanka uboższaSkład mieszanki odgrywa rolę przy wolnych obrotach i w momencie otwierania przepustnicy (tzw urządzenie przejściowe) zanim membrana podniesie tłok i przez iglice wyleci większa dawka paliwa.Iglica im wyżej tym mieszanka bogatsza im niżej tym uboższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 A tak przy okazji jeśli moto przy średnim odkręceniu manetki tak około 2 tys obrotów przerywa i nie jedzie płynnie , dopiero przy wyższych obrotach wkręca sie normalnie i zaczyna jechać bez przerywania to bedzie miało za ubogą czy za bogatą mieszanke ???Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Daj ssanie w tym zakresie obrotow i to ci powie czy gaznik jest za ubogi czy odwrotnie.Zeby krecic sruba skladu mieszanki trzeba najpierw wiedziec czy sruba ta reguluje ilosc mieszanki czy ilosc powietrza w mieszance na wolnych obrotach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.