Skocz do zawartości

zimowanie motocykli, przygotowanie do zimy (zima)


bronx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Zasrosowałem trochę inna taktykę. Nie wysłałem materiałów mailem do zainteresowanych, tylko poprosiłem w redakcji SM o danie tego na stronkę. Patrze dzisaj i mój tekścik jest :

 

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...23,2348002.html

 

POzdrawiam, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z 2t?? jak zostaiwe pelny zbiornik, to mi sie olej osadzi an dnie-bedzie trzeba telepac, a potem i natk nie bedzie na pcozatku dobrze wymieszany, co zaowocuje ze na pcozatku moze go byc za duzo a potem zbyt malo. do tego obilo mis ie gdzie o uszy cos w stylu zostawiania motocykla z zalanymi gaznikami (rzekomo aby na gazniku nie osadzaly sie syfy itd...

 

pozdrawiam i poki co planuje jeszcze pojezdzic :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam, niestety dzis dla mnie sezon sie zakonczyl :( korzystajac z wolnego dnia od pracy wyprowadzilem moj motor z platnego parkngu i przewiozlem do znajomego. okazalo sie, ze miejsce mojego zimowania to cos na ksztalt komorki :o jest tam sucho, ale nie jest cieplo. przy dachu komorka ta ma dosyc spore otwory wentylacyjne, wiec temperatura bedzie pewnie podobna jak na dworzu. zalalem bak do pelna, oproznilem gazniki, postawilem na centralnym i wyjalem akumulator... wrocilem do domu...

teraz zaczynam sie niepokoic jak moj kochany moto zniesie takie warunki.

prosilbym o rady czy mam sie czym przejmowac (i szukac lepszego miejsca, albo placic za ogrzewany garaz), czy moge spokojnie sobie czekac na wiosne, nie przejmujac sie niska temperatura (czy taka temp jest jakims zagrozeniem dla np plastikow, itp?)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlej do cylindrów małe ilości oleju silnikowego przez otwory świec, obróć kilka razy wałem, zatkaj szmatkami nawilżonymi olejem otwory tłumików, wlotów powietrza, opony możesz spryskać takim środkiem do konserwacji opon (chyba na bazie teflonu) wraz z innymi elementami gumowymi. To chyba tyle co mi teraz przychodzi do głowy...

A brakiem ogrzewania się nie przejmuj, grunt co by tam było w miarę sucho, a nic się mu nie stanie. Raz na miesiąc staraj się pojeździć nim i tyle. Nie wpadaj w skrajności, bez przesady..., buzi nie trzeba dawać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wpadaj w skrajności, bez przesady..., buzi nie trzeba dawać

 

za pozno :(

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura nie zaszkodzi bo nie ma czemu. (Katamarany jakoś stoją cały rok na polu i za wiele im sie nie dzieje). Gorsza sprawa jest z wilgocią ktora szczególnie dokucza w okresie wiosennym i jesiennym. Dobrze zabezpiecz tłumiki, lakier, chromy i wszystkei elementy narazone na korozje. W zimie jest dość sucho - to chyba oczywiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...