Skocz do zawartości

Okrop

Forumowicze
  • Postów

    330
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    B12 S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/okrop/

Osiągnięcia Okrop

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

1

Reputacja

  1. Okrop

    B12 N sprzedam

    Hej wszystkim! W krk jest B12 do sprzedania. Wyjezdzam za granice, w zwiazku z czym chyba latwiej byloby mi go sprzedac niz ciagnac za soba - chociaz jakos nie mam wielkiego zpalu do przygotowania ogloszenia ;) http://bikepics.com/...rop/03gsf1200s/ moto mialo owiecke ale juz nie ma (wymienione kolektory, lagi kolo i klepany bak przy okazji) osobiescie nie mam podejrzen co do ramy i jezdza nim w nowej wersji juz 3 sezon. Aktualnie przebieg kolo 50kkm (kupilme go jak mial rzekomo 18kkm, zegary orginalne nie uszkodzone w wypadku) Stelarz pod kufry, podgrzewane manetki, gniazdo zapalniczki. Uzywany turystycznie. Dysponuje tuningowymi dyszami do gaznikow (jesli je znajde - bo z niemiec przyjechal na tuningowych a orginalne dostalem w prezencie i zalozylem orginalne) filtr K&N zainteresowanych zapraszam na PW. Ogloszenie w serwisach ogloszeniaowych jeszcze nie powstalo.
  2. Ja tu jestesm, bandytem mam bez owiewki - wiec nie sprawdzam V-max, bo mi przednie kolo zaczyna lewitowac :P Wiec sie nie wyopwiadam. A z kilometrami u mnie tez beida w tym sezonie :/
  3. Januszm - jesli ma wtrysk to nic nie potrzebujesz modyfikowac - sam powinien sie dostroic.
  4. zalezy jak czesto trzeba naciagac. Jesli musisz naciagac co 100 200km to wymieniaj raz dwa, a jezeli ktos zalozyl o 1-2 gniwa za dlugi to moze sie przedzialka skonczyla a lancuch jeszcze pociagnie(albo zebatke zmieniona masz?)? ale w jednym i drugim przypadku - niebawem bedziesz kupowal nowy ;) wesolych i spokojnych!
  5. To naciagnij!! Lancuch sie normalnie naciaga w trakcie eksploatacji.... i zamiast wydac 5stow wydasz 50zl a jak uruchomisz google, lub podjedziesz do kolegi to nic nie wydasz.
  6. Pewnie ze da rade. pytanie jak dlugo! Firmowe lancuchy maja wytrzymalosc okreslona wzgledem mocy do ktorych sa zalecane. Kuipisz drozszy lancuch na wieksza moc niz masz - dluzej ci wytrzyma do nastepnej zmiany. Wiec jesli ledwo piszczysz z kasa to: 1)wymien sam, kup drozszy 2) kup w serwisie gdzie w cenie ci zaloza - kupisz na allegro, to ci dolicza 20zll na wymiane i G* zarobisz. 3) jesli jeszcze nie naciagasz lancucha co tankwoanie - to pojezdzij i dozbeiraj. osobiscie polecam kupno firmowego lancucha klase wyzej zez nasza moc, jesli jest kasa.
  7. naped tez warto dobrac do bandyty, wiadomo do 6 moze pojsc slabszy niz do 12, ale jesli wymieniasz dla siebie to warto zalozyc mocniejszy, dbac o niego i miec spokoj nic kupic tani lancuch i zmieniac znowu na koenic sezonu (no to jeszcze zalezy ile jezdzisz ale ja polecam mocniejsze) pozdr i wesolych swiat!
  8. Barwione? Nie wiem czemu wydaje mis ie ze fabrycznie ona oga byc zabarwione na jednorodny kolor, a nie przebarwione od zmian temperatory, no chyba ze suzuki wypussza takie gnioty teraz...to byloby fatalne :/ Kamil - gratulacje! wrzuc fote ;)
  9. Moim skromnym zdaniem, to nie ma nic wspolnego z przebiegiem, a z temperatora ktora wydech osiagal. Nie wime czy na tej podstawie mozna zgadywac ze byl katowany, czy ze wjchalw kaluze jak mail rozgrzany mocno wydech, ale dalej - mysle ze to nie ma zbyt wiele wspolnego z przebiegiem motocykla ;)
  10. orginalny naped ma zadziwiajaca wysoka trwalosc. Tak jak i klocki orginalne. Wiec jest calkiem prawdopodobne aby moto jezdzilo na orginalnym napedzie, i mozliwe zeby bylo tez na orginalnych oponach z sensownym bieznikiem. Ogladalem sporo moto na pierwszy moto w stylu CB500 GS500 ktore po 10 latach mialy orginalne kapcie.... Ponaddto bandit w niemczech moze byc zdlawiony - i to jest pierwsza rzecz ktora bym sprawdzil - jaka ma wpisana moc w orginalnym niemieckim dowodzie. Ponaddto - jak napisano - opony i lancuch nie swiadcza o stanie motocykla - a w tym przypadku swiadcza ze nalezal do kogos kto nie przesadzal z eksploatacja, a to wcale nie musis znaczyc ze byl pedantyczny jesli chodzi o przeglady - ale ponizej 25kkm bandzior powienien byc w dobrym stanie jesli nie byl mega katowany, bo to malutki przebieg jak dla niego. pozdr i powodzenia przy zakupie.
  11. bikepics.com - wejdz sobie i poogladaj na zdjeciach.
  12. Kwestia jest taka ze najpierw po diagnozie na ucho trzeba sie do niego dobrac - wtedy juz chyba organoleptycznie sprawdzasz czy i jak jest naciagniety. Piszcecie chlopaki o klopotach z dobijajacym tylem - z jakim obciazeniem?ile wazycie (sorki za niedyskretne pytanie :P) ale oprocz tego ze tyl jest zestrojony komfortowo - to u mnie raczej nie dobija nawet przy 2os z bagazem prawie sie to nie zdaza (coz polskie drogi kazdy amorek do tego zmusza...)
  13. Ja kupowalem lampe wrac z mocowaniami - ale ogolnie -liczy sie srednica lampy i bedzie pasowala. Nie, nie zakladalem lampy z gladkim szklem. Osobiscie uwazam ze orginalne lampy maja duzo lepsza jakosc od zamiennikow. Co potwierdza fakt ze wzmocnione zarowki w zr7 nie powodowaly matowienia szkla lampy, ani nie slyszalem o takich efektach w samochodach. Akurat wzmocnione zarowki posiadaja atest, wiec nie powinny przekraczac rowmiez norm cieplnych... Nie powinny jest kluczowym slowem ;)
  14. podpisuje sie pod pytanie. Ostatnio zalozylem jakas chinska za 150zl, bylo fajnie, ale w tym sezonie zalozylem wsmacniana zarowwke H4 i widze ze szklo sie z czasem chyba lekko zmatowilo od srodka... Komentarzy w stylu - po co zakladales mocniejsza zarowke - dziekuje, bo to pewnie od osob ktore nie jezdzily zbyt duzo ze zwykla H4 po nocy i nie maja porownania do tych drozszych.
  15. z tego co wiem to wtrysk sam sie reguluje (czujniki skladu meiszanki czy jakies inne pierdolki)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...