edzio Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Moim zdaniem po wywaleniu kata nie będzie trzeba nic stroić bo masz wtryskowca z sondą lambda .Moim zdaniem ECU dostosuje wszystko do nowych warunków jakie panują w układzie wydechowym .A seryjne tłumiczki i tak przyhamowują spaliny. A ponad to działający exap pilnuje odpowiedniego ciśnienia w kolektorze wydechowym w dolnym i średnim zakresie obrotów .Katalizator to tylko ekologia i przydławienie sprzęta o kilka procent. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Czyli katalizator mogę wywalić bez większego problemu ale wygląda na to że nie ma to większego znaczenia dla mocy czy osiągów motocykla czyli nie warto sobie robić niepotrzebnej roboty. O.K. dzięki za informacje. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Ja kiedyś dorobiłem takiego db killera do swojego Xa,który ma przeloty.Nie było ciszej a jeszcze zaczął gwizdać :icon_biggrin: Więc zostało jak było i jest oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Czyli katalizator mogę wywalić bez większego problemu ale wygląda na to że nie ma to większego znaczenia dla mocy czy osiągów motocykla czyli nie warto sobie robić niepotrzebnej roboty. O.K. dzięki za informacje. :notworthy: Zawsze warto go wywalić. Wczoraj miałem człwieka który zamontował sobie w Hondzie Transalp eliminator katalizatora i stwierdził że na nim moto szybciej wkręca się na obroty czyli poprawiło sie przyspieszenie. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Zawsze warto go wywalić. Wczoraj miałem człwieka który zamontował sobie w Hondzie Transalp eliminator katalizatora i stwierdził że na nim moto szybciej wkręca się na obroty czyli poprawiło sie przyspieszenie. Dzięki za radę.w takim razie zimą usunę ustrojstwo i zobaczymy efekty. Myślę że nawet niewielki procentowo przyrost mocy powinien być zauważalny. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Ja chciałem troche poprawic dzwięk w moim Rockecie, rozprułem ten centralny tłumik pod motocyklem. Powycinalismy z niego wszystkie przegrody i inne dziadostwo, zaspawalismy i wsadziłem go do motoru. Generalnie zmiana niewielka. Na koncach tłumikow ponawiercałem jeszcze otwory ale to tez nie pomogło. Jest trochę głosniejszy niz seryjnie ale bez rewelacji. Moje pytanie to czy w ten sposob nie uszkodze sobie zaworów w silniku??? i co mogę jeszcze zrobic? Cały wydech jest z kwasówki twardej strasznie. Wycinanie tego i wiercenie wcale nie jest łatwe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Każda modyfikacja tłumika powinna kończyć się regulacją gażnika.Gdy to pominiesz to zawory mogą się wypalić.Jeśli masz wtrysk to nie jest to konieczne. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Mam wtrysk :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Ja chciałem troche poprawic dzwięk w moim Rockecie, rozprułem ten centralny tłumik pod motocyklem. Powycinalismy z niego wszystkie przegrody i inne dziadostwo, zaspawalismy i wsadziłem go do motoru. Generalnie zmiana niewielka. Na koncach tłumikow ponawiercałem jeszcze otwory ale to tez nie pomogło. Jest trochę głosniejszy niz seryjnie ale bez rewelacji. Moje pytanie to czy w ten sposob nie uszkodze sobie zaworów w silniku??? i co mogę jeszcze zrobic? Cały wydech jest z kwasówki twardej strasznie. Wycinanie tego i wiercenie wcale nie jest łatwe... Ja już robiłem jednego Rocketa ale to byłą wersja z 2 wielkimi kominami i wiem że chodzi nieźle.Wywalenie zawartości puszki to dobry krok w kierunku oddławienia sprzęta.Warto by jeszcze same tłumiki wypatroszyć ze wszystkiego i założyć bebechy takie jak w tłumikach akcesoryjnych np jak tu: http://edzio35.wrzuta.pl/wrzucone/katalogi Ale nie wiem czy czasem twoje tłumiki nie są tak zrobione że trzeba do ich wypatroszenia ciąć chromy w miejscach widocznych.Jeśli masz wtryskowca z sondą lambda to silnkowi nic nie będzie. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Nie rozpędzaj się za bardzo.Rób małymi kroczkami i rób próby bo przełoisz.Katalizatory wywalaj i się nie zastanawiaj.Napewno poprawią się parametry silnika a dźwięk nie koniecznie-zobaczysz.Powodzenia Dla następnych chętnych wybebeszyć tłumik wydech od V-Roda. Usunięcie tylko katalizatora ( rozwiercenie go wiertłem o długości 30 cm ) nie daje kompletnie nic jeżeli chodzi o brzmienie. Trzeba było pójść dalej. Wiertło 5 mm i nawiercenie otwór przy otworze tylnej ścianki tłumika 2 cm od brzegu otwiera cały tłumik od tyłu. Od przodu robimy to samo. Jak mamy już ruchomą częśc środkową to wysuwamy ją na zewnątrz obcinamy to co wystaje i od drugiej strony wyciągamy resztę - inaczej nie wyjdzie. Teraz o brzmieniu: Po prostu bajka - zaje..sty bas - nic dziwnego bo została nam dziura 7 cm wewnątrz której jest jeszcze wygłuszenie z wełny zakryte perforowaną blachą - to musiało dać basowe brzmienie. Dziwięk nie jest rykiem beznadziejności tylko fajnym basowym klangiem Aby całośc ładnie wyglądała dorobiłem wycięte na laserze z blachy kwasowej polerowanej zakrywki własnego projektu które zanitowałem na pozostawionym 2 cm rancie, tak że nie widać że było cos dłubane przy wydechu. Jak dokończę dam fotki. Powodzenia dla następnych Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Zebym gdzies dorwał fotki co jest w tych moich tłumikach i jak je rozbebeszyc to bym to zrobił. :dry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Zebym gdzies dorwał fotki co jest w tych moich tłumikach i jak je rozbebeszyc to bym to zrobił. :dry: Ja ryzykowałem - nie było nigdzie fotek - ale miałem plan awaryjny - drugi komplet :icon_mrgreen: Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 http://www.youtube.com/watch?v=6ZNlyH1WqXY&feature=player_embedded#! Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motogen Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 (edytowane) Jeżdżąc motocyklem, do którego zakup dedykowanego komina jest sztuką postanowiłem oddać wydech do przerobienia. Oczywiście decyzje poprzedziła wnikliwa analiza internetu, wybór padł na Edhaust. Jak oceniam współpracę?Kontakt: rewelacja - zarówno na gg, jak i telefonicznie: miło, rzeczowo, bez lania wody.Wykonanie: Przerosło moje oczekiwania. Chciałem, żeby było nisko, grubo, ale dość cicho. Dodatkowo zabezpieczyłem się prosząco wykonanie dbkillera. Okazało się to zbędnym kosztem, bo dźwięk bez niego jest wręcz idealny. Jakby Edek czytał w moich myślach. Na wolnych obrotach mruczy nisko, co w połączeniu z kultowym dźwiękiem pracy silnika suzuki (czyt. garść nakrętek sypniętych w wiadro) jak dla mnie jest super. Wkręca się bardzo dobrze niskim, raczej cichym (tak jak chciałem), grubym basem. Ogólnie - polecam, polecam, polecam. Film standardowo nie oddaje 10% rzeczywistości: P.s. Przepraszam moderatora, że zdublowałem temat - tu będzie chyba bardziej na miejscu. Edytowane 18 Grudnia 2011 przez Motogen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 (edytowane) A jak się wypali za 1000-1500km będzie tylko lepiej. http://www.youtube.com/watch?v=IGgZtUpX7us Edytowane 18 Grudnia 2011 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.