Skocz do zawartości

hmmm a moze 2 moto?


Rekomendowane odpowiedzi

jak jezdzi XRką to po przesiadce na CB 750 by umarł z nudów:)

 

Panowie, autor pytania podał wyraźnie kryteria. nudów w nich nie widzę... proponuję dyskusję merytoryczną :)

 

w temacie: supermoto i klekota/ versysa nie polecam z tego powodu, że Katsumoto napisał, że interesuje go golas albo sport. i słusznie, odmiana jest zabawniejsza. sport do takiej eksploatacji nie ma sensu, będzie niewygodny. po drugie rzadko kiedy sporty "wybaczają" gwałtowne obchodzenie się z manetką. zostaje dobranie odpowiedniego do przeznaczenia nakeda

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu tak sobie rozmyślałem, że ciekawe połączenie mógłby stanowić motocykl terenowy lub terenawy* służący do szeroko pojętej rekreacji oraz skuter (50-500 ccm**) wykorzystywany w celach użytkowych i służbowych.

Obawiam się jednak, że na skuter Założyciel wątku jest... jeszcze za młody.

 

 

*Szosowe enduro lub jak kto woli, funduro.

 

**W zależności od tego, czy ujeżdżany byłby w obrębie jednego miasta czy całego kraju (kontynentu?).

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się jednak, że na skuter Założyciel wątku jest... jeszcze za młody.

Albo juz za stary :)

 

Nie ma sensu się licytować.

To jest tylko i wyłącznie mój typ;

Już nawet nie dodam że to HONDA :lalag:

Zgodze sie, ze jest to dobry motocykl. Ale nie ma w nim niczego co podchodziloby pod ideal. No-moze jedynie jakosc wykonania detali wyzsza od Yamahy. No i zarowki sie nie przepalaja-w Fazerze po 8 tysiacach sie przepalila, w CB 750 wytrzymala jakos 30 tysiecy bez wymiany(bo pozniej ja sprzedalem :P )

Wiec plusy sa :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olsen:) co ty znowu z tym wiekiem i skuterami wylatujesz:)

 

 

moje typy:

Hornet

Fazer

Z750

GSR

w tych 2 ostatnich bedzie ciezko z kasą sie zmiescic zeby cos dobrego znalezc-chłopak juz jezdzi na moto wiec 100KM nie będzie mu straszne a brak owiewki(fazer wyjątek) skuteczne będzie odstraszac przed szybką jazdą-tak mi sie wydaje-choc przyznam ze mi to straszne nie było:)

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak:

chyba jednak wybiorę naked'a - jednak bardziej mi odpowiada. No wysoki jestem (185 cm) i to raczej może być problem?

Moc tak jak jeszua napisał: max 100 koni, wystarczające jak na asfalt.

 

komandosek napisał czy może SM? Moja odp brzmi nie, jeśli bym chciał SM to mam KTM'a EXC 450 Taty który jeździ już coraz zadziej na nim i tu tylko delikatna przeróbka by wystarczyła, ale to nie jest to :)

 

przeglądając motocykle które podaliście najbardziej mi sie podoba jak na razie:

 

Suzuki SV 650 np taki: http://allegro.pl/item434517508_suzuki_sv_...r_i_okazja.html

 

Potem

Cagiva Raptor 650 - fajnie wygląda ale Marka nie tak zacna jak 4 z Japonii

 

Honda CB 600 Hornet - wszystkie maja 100 kM?

 

Kawa Z750 - Wszystkie nowsze maja tak zabudowana przednia lampę? czy sa wersje z "goła" lampa?

 

Modele przeglądałem z grubsza tylko po allegro zobaczeń jak w ogóle podany motocykl wygląda, wiec jeśli coś przeoczyłem to proszę mnie poprawić, nie zaprzątałem sobie głowę cena bo na razie nie jestem na 101% zdecydowany ile bd mógł przeznaczyć na taki sprzęt.

 

A jak wygląda kwestia tuningu (nie przeróbka) nakeda? Tylko wydech i co najwyżej aerograf?

 

pozdrawiam Wszystkich

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błędy bardzo wybacza CBF600, ze sprzęgła tego kloca ciężko na koło postawić - trzeba mieć pasażera i odkęcić do końca, to wstaje (wtedy właśnie czaska się spontaniczne i niechciane gumy), do tego wiotka rama w szybkich długich winkach i słabiutkie zawieszenie (może za słabe do mojej jazdy). Bierz Fazera S2 albo SV650S po lifcie jeśli Vka Ci odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potem

Cagiva Raptor 650 - fajnie wygląda ale Marka nie tak zacna jak 4 z Japonii

 

Honda CB 600 Hornet - wszystkie maja 100 kM?

 

Kawa Z750 - Wszystkie nowsze maja tak zabudowana przednia lampę? czy sa wersje z "goła" lampa?

 

Modele przeglądałem z grubsza tylko po allegro zobaczeń jak w ogóle podany motocykl wygląda, wiec jeśli coś przeoczyłem to proszę mnie poprawić, nie zaprzątałem sobie głowę cena bo na razie nie jestem na 101% zdecydowany ile bd mógł przeznaczyć na taki sprzęt.

 

A jak wygląda kwestia tuningu (nie przeróbka) nakeda? Tylko wydech i co najwyżej aerograf?

 

pozdrawiam Wszystkich

 

Cagiva Raptor to ma ten sam silnik i kto wie co jeszcze z SV 650.

No Hornety maja po 100 koni, bo silnik z CBR 600. No chyba, ze zblokowane.

Z 750 nie wychodzily bez tej mini owiewki. Zrestza wcale brzydka nie jest.

Co do tunningu to jak w kazdym innym moto, wydechy, filtry dysze itd. Tylko nie wiem po co, bo wieje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...