Skocz do zawartości

hmmm a moze 2 moto?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, to mój 1 post w tym dziale, myślałem ze prędko tu nie napisze ale jednak :icon_biggrin:. Chciałbym się Was poradzić co wybrać na 1 moto na szosę. Sam jeżdżę już parę lat ale na cross/enduro i tu jeżeli bym miał wybierać moto zdanie mam wyrobione jaki sprzęt jest ok a jaki nie, no ale w klasie szosówek jestem kompletnie zielony :-/ Wiem tylko tyle ze interesuje mnie jakiś Sport lub Naked (a to chyba 2 różne bieguny?).

Chciałbym mieć motocykl który umie wybaczać blady, szczególnie błąd odkręcenia manetki do końca :flesje:. Jeżeli chodzi o cenę to myślę ze do 12-13 tys pln można coś znaleźć, prawda?

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jesteś pierwszy z takim zapytaniem :icon_question:

jak znajdę czas, to poszukam wątku - chyba, że będziesz szybszy

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może ja.

Z racji tego, że jestem wielkim fanem hondy, mogę polecić dwa modele.

Naked- zdecydowanie cb 750 sevenfifty (komentarz zbędny, jak dla mnie ideał)

Sport turystyk- vfr 800

 

Faktycznie podałeś dwa przeciwne bieguny. Więc ja zacząłbym od decyzji: sport czy golas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie sam nie wiem, naked robi wrażenie spokojniejszego a sport fajnie wygląda "zabudowany" ale zaś w sporcie jest duża moc i wydaje mi się ze mógłbym się nie powstrzymać i odkręcać manetkę do końca, tak jak to robię w corossie xD a takie praktyki się rożnie kończą, tylko ze jak wydzwonie w terenie to wstanę, otrzepie się i pojadę dalej, na szosie tak różowo już nie jest...

 

aa no i moto będzie używanie raczej jako zastępstwo samochodu w słoneczne dni, czyli jakieś krótkie wycieczki max 150 km, żaden turystyk

Edytowane przez Katsumoto

Mika Ahola

1974 - 2012