DawidP Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Moim zdaniem najlepiej sprawdzić się na torze, choć dla zwiększenia poziomu adrenaliny można się wybrać w góry. Hunter kiedyś podczas jakiegoś wyścigu obiło mi się o uszy, że asfalt na torze niewiele różni się od tego jaki stosuje się na drogach publicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Torowy jest bardziej 'chropowaty' / uliczny 'gładki'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Moim zdaniem najlepiej sprawdzić się na torze, choć dla zwiększenia poziomu adrenaliny można się wybrać w góry. Hunter kiedyś podczas jakiegoś wyścigu obiło mi się o uszy, że asfalt na torze niewiele różni się od tego jaki stosuje się na drogach publicznych. To był komentatorski fake :bigrazz: Czytać: http://www.f1wm.pl/artykuly/?real_id=26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Nawierzchnia toru Poznań to ta sama nawierzchnia, którą wylewali budując autostradę w wielkopolsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 http://www.f1wm.pl/artykuly/?real_id=26 ...obiło mi się o uszy, że asfalt na torze niewiele różni się od tego jaki stosuje się na drogach publicznych. To troche zle Ci sie obilo. http://www.f1wm.pl/artykuly/?real_id=26 Nie jestem w temacie odnośnie składu nawierzchni bitumicznej na torze, ale to raczej też nie są takie same mieszanki. W tym artykule sporo napisano a w sumie to nie podano nic. Wystarczyla by prosta tabela z wartosciami mü ( symbolu nie mam na kompie wiec musi wystarczec tak ) Srednio zaklada sie ze beton ma 1 - 1,1 Asfalt 0,8 Asfalt na torze do 1,2 weic wiecej / lepiej niz beton To tak w skrocie :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 No i ciekawe kto sie czuje na tyle mocny żeby podyskutować z Hunterem :icon_mrgreen: :lalag: No co Ty, przecież ja sie nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 (edytowane) Polecam art w Motocyklu: http://www.motocykl-online.pl/artykuly/SZK...sportowym_stylu rysunek z tabelka cyt: "Wspolczynnik przyczepnosci (w nawiasie mozliwe pochylenie motocykla w stopniach): Porowaty asfalt (tor) - 1,2 (56 st) Zwykly asfalt - 0,9 (52 st) Gladki asfalt - 0,7 (44 st) Kostka brukowa - 0,5 (33 st) Asfalt z kurzem (na pocz. deszczu) - 0,3 (22 st) Lód - 0,08 (7)" Edytowane 16 Września 2009 przez oscar Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruha Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 trasa czaplinek-połczyn zdrój zakrętów od groma http://foto.recenzja.pl/Forum-album_showpa...c_id-18425.html np takie i ostrzejsze. Zajebista trasa . Nawet po 500km jazdy z bagażem i pasażerką, nie mogłem się powstrzymać . Nie wiem jaki miałem czas :biggrin: . Ale do dnia dzisiejszego sądzę, że właśnie tam dałem z siebie najwięcej :crossy: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 połczyn - czaplinek jak dla mnie przereklamowany zakrętasy faktycznie są fajne ale asfalt zostawia trochę do życzenia Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 połczyn - czaplinek jak dla mnie przereklamowany zakrętasy faktycznie są fajne ale asfalt zostawia trochę do życzenia Nie jechałem w Polsce (poza Bieszczadami) na fajniejszych winklach niz Polczyn-Czaplinek...Miejscami trzeba uwazac na uskoki w nawierzchni-ale winkle same w sobie są mega. A wracające/jadące nad morze samochody i autobusy stanowią dodatkową zabawę :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzka Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 (edytowane) Ja od siebie polecam Trasę Transfogaraską w Karpatach :bigrazz: Z nawierzchnią różnie, ale winkielków, serpentyn nie brakuje, a i wrażeń moc można z takiego przejazdu wynieść. Tu taki mały wycinek http://lh3.ggpht.com/_Ld753zAJSVs/SOR542gD...nia+2008-35.JPG Edytowane 16 Września 2009 przez marzka Cytuj <seryjna kolekcjonerka> Moja małpa wie jak naprawdę ze mną jestPatrzy w oczy tak, jakby znała mnie od latKiedy jest mi źle, opowiada różne dziwne historie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Ja od siebie polecam Trasę Transfogaraską w Karpatach :bigrazz: Z nawierzchnią różnie, ale winkielków, serpentyn nie brakuje, a i wrażeń moc można z takiego przejazdu wynieść. Z nawierzchnią jest tragicznie. Fragmentami robią. Zazwyczaj łatają dziurki. Co do serpentyn i winkielków to owszem nie brakuje ale brane są z minimalną prędkością więc fun raczej kiepski :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzka Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Z nawierzchnią jest tragicznie. Fragmentami robią. Zazwyczaj łatają dziurki. Co do serpentyn i winkielków to owszem nie brakuje ale brane są z minimalną prędkością więc fun raczej kiepski :D Bez przesady...na całym odcinku tragedii nie ma...bywają miejsca bardziej lub mniej zmęczone, ale chodzi o ćwiczenie, a nie o "more fun". :rolleyes: Cytuj <seryjna kolekcjonerka> Moja małpa wie jak naprawdę ze mną jestPatrzy w oczy tak, jakby znała mnie od latKiedy jest mi źle, opowiada różne dziwne historie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Bez przesady...na całym odcinku tragedii nie ma...bywają miejsca bardziej lub mniej zmęczone, ale chodzi o ćwiczenie, a nie o "more fun". :rolleyes: No cały odcinek jest dość długi i nie zawsze mocno podkręcony. Co do ćwiczeń to są lepsze miejsca znacznie bliżej :bigrazz: . Twoje moto dość dobrze znosi takie drogi i można by pokusić się o stwierdzenie że nawet je lubi :lalag: . Generalnie jednak warto tam pojechać i zobaczyc dzieło "Słońca Karpat". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 No i ciekawe kto sie czuje na tyle mocny żeby podyskutować z Hunterem :icon_mrgreen: :lalag: Może ja, za 5....ew. 7 lat :) Co do winkli, to droga na Jasenik w Bramborowni. Wymiękłem. Pewnie dlatego, że ogólnie mało jeszcze w życiu zajebistych winkli widzialem, ale i tak polecam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.