cyborg78 Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Dawid1981, nie chce sie wcinac ale Skrzydlatego to ty chlopaku nie ucz napraw weteranow bo by cie nosem wciagnal.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granat Posted July 12, 2012 Share Posted July 12, 2012 Dawid, niestety nie masz racji, luz w rusku ustawiasz bierznia wewnetrzna i do tego musisz miec specjalny klucz(dlatego je...łem stożki o sciane po kilku godzinach regulacji i w 5 min, wstawiłem zwykle), rzeczywiście stożki przenosza wieksze obciążenie, ale regulacja jest uciązliwa i spieprzona przynosi więcej problemów niz korzyści, wstawiasz zwykłe łożysko kulkowe i daje spokojnie rade, zawsze możesz je wybic na rowie i wcisnac drugie za 5 zł i tu jest plus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawid1981 Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Widze ze zostalem zjechany haha:)))).Jak czegos nie wiem to nie pisze a jak nadal sadzisz ze luz w rusku sie ustawia czescia wewnetrzna lozyska to szkoda slow i wcale sie nie dziwie ze nie mogles ustawic tych lozysk jezeli ich nie obrociles o 180 stopni hahhaha .Mi to zajmuje 3 minuty a takich lozysk montowalem tysiacami i to nie tylko w rusku bo ten pojazd wciagam nosem od a do z :)))) hhahhaa.Bierznia wewnetrzna w kole opiera sie na tulejce a przesuwa sie bierznia zewnetrzna redukując luz bo nakretka regulacyjna przesuwa bierznie zewnetrzna.Zreszta wiecie lepiej a ja tylko jestem laikiem hahha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 "hahahha co za brednie piszesz....jak juz to lozysko stozkowe ktore mozna dociagnac jak sie zrobi luz a kulkowe to mozesz w komarku zakladac" Dawid spiesze cie poinformowac ze na tych kulkowych do komarka jezdzi cala reszta swiata w kolach motocyklowych i jakos daje rade.Ja tez uwazam lozyska stozkowe w kolach motocykla za dziwolag.Jezeli jednak dajesz sobie z nimi rade to swietnie, gratulacje.Nie ma jednak wg mnie powodu wysmiewania kolegow, ktorzy wymienili je na kulkowe, jako ze to wlasnie jest swiatowym standartem. Ciekawostka jest ze fma Velocette zastosowala te lozyska jako glowne na wale korbowym w swoich jednocylindrowkach z lat 50 - 70.i dodzisiaj dostarczaja one siwych wosow ludziom naprawiajacym i jezdzacym tymi motocyklami :). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawid1981 Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 "hahahha co za brednie piszesz....jak juz to lozysko stozkowe ktore mozna dociagnac jak sie zrobi luz a kulkowe to mozesz w komarku zakladac" Dawid spiesze cie poinformowac ze na tych kulkowych do komarka jezdzi cala reszta swiata w kolach motocyklowych i jakos daje rade.Ja tez uwazam lozyska stozkowe w kolach motocykla za dziwolag.Jezeli jednak dajesz sobie z nimi rade to swietnie, gratulacje.Nie ma jednak wg mnie powodu wysmiewania kolegow, ktorzy wymienili je na kulkowe, jako ze to wlasnie jest swiatowym standartem. Ciekawostka jest ze fma Velocette zastosowala te lozyska jako glowne na wale korbowym w swoich jednocylindrowkach z lat 50 - 70.i dodzisiaj dostarczaja one siwych wosow ludziom naprawiajacym i jezdzacym tymi motocyklami :). Niech wkladaja co tam im sie podoba ale jak ktos to ustawia kilka godzin i upiera sie ze reguluje sie bierzniami wewnetrznymi jak w fiacie 126p to troszke cos nie tak.Odnośnie kulek to ma to sens jak jest opór na obu bieżniach czego w rusku nie ma i trzeba to dokręcic z wyczuciem zakladając kulkowe.Zresztą temat bezsensowny i jezeli to kogoś zadowoli to ja sie nie znam wogole ijuz sie nie wypowiadam.Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.