zbyszek_p Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Zbyszek, 240 wchodzi na seryjną felgę i miesci się bez przeróbek? Jeżeli chodzi o gumę przód to wolałem późniejszą "reakcję" w Warriorze. Tak, 240 doskonale pasuje do seryjnej felgi, nie wymaga żadnych przeróbek. Ze względu na to, że jest lekko "ściśnięta" na seryjnej feldze, bieżnik przybiera bardziej okrągły profil. Daje to dwie zalety - bardziej okrągła opona poprawia składanie się w zakrętach; jednocześnie wyższy profil zmniejsza przekłamania prędkościomierza, jego wskazania są prawie idealne. Jakie są twoje spostrzeżenia odnośnie charakterystyki silnika i przyspieszeń w Raiderze i Warriorze? Silnik w Raiderze pracuje bardzo dobrze, chyba lepiej niż w Warriorze. Trudno mi to porównać, bo Warriorem jeździłem ostatnio 1,5 roku temu, ale wydaje mi się, że w Raiderze mam mniej wibracji, silnik jakby łatwiej przyspieszał. Podobnie przy dużych prędkościach, powyżej 100 mph, silnik Raidera jest mniej wysilony. Jednak przy prędkościach maksymalnych, tak około 120+ mph na Warriorze czułem się pewniej, stabilniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafff Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Silnik w Raiderze pracuje bardzo dobrze, chyba lepiej niż w Warriorze. Trudno mi to porównać, bo Warriorem jeździłem ostatnio 1,5 roku temu, ale wydaje mi się, że w Raiderze mam mniej wibracji, silnik jakby łatwiej przyspieszał. Podobnie przy dużych prędkościach, powyżej 100 mph, silnik Raidera jest mniej wysilony. Jednak przy prędkościach maksymalnych, tak około 120+ mph na Warriorze czułem się pewniej, stabilniej. Rzeczywiscie wibracje są mniejsze w Raiderze. Po za tym Raider ma lepszy dół, jadąc np na 5b. 80 km/h odkręcam i można bez problemu wyprzedzać, natomiast Warrior dostaje nagłego kopa od ok 2700 o/min co odpowiada ok 115 km/h na 5b. Raider zdecydowanie bardziej liniowo oddaje moc. Nierówna charakterystyka momentu w Warriorze mogła być spowodowana modami, seria może zachowywać się trochę inaczej. Górny zakres obrotów trochę na korzyść Warriora. Ponadto w Raiderze wkurza mnie krótka 2 i 3 często zdarza mi się złapać rev limitera ok 106 km/h 2 i 144 km/h 3. Warrior kręci odpowiednio ok 118 2 i 156 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 [...] wiesz co green_rider_2007... chyba przestaje Cie lubiec ....chociaz wlasciwie to nie zacząlem chcesz zamienic Warrior'a na jakiegos pier**onego H-D ??? :lapad: myslalem ze Warrior'em jezdzisz bo chcesz Warrior'a ... ok zamieniaj...sprzedawaj ..duzo jest ludzi co marzą o Warrior'ze kup sobie tego fat boba moze bedziesz zadowolony ..aaa .i nie zapomnij sie zapisac do HOG-u nie zaglądałem do tego wątku od 2 lat no i zajrzałem teraz i już przypominam sobie do czego się przypieprzałeś ostatnio na wątku Warriora :) ale mam wrażenie, że już jest z Tobą lepiej ;) no więc lekko zmodyfikuję mój komentarz z 2008 roku, bo jak to z różnymi rzeczami bywa i w tych kwestiach gusta się zmieniają... lubie mojego Warriora i jeżdżę nim dlatego, że podoba mi się, odpowiada i nadal mnie na niego stać, jeszcze stać, a może kiedyś zmienię na Raidera? a może na HD VRoda Muscle, który teraz podoba mi się najbardziej, choć ma swoje wady jak każdy motocykl, a może kiedyś zmienię na Junaka 350 bo będzie mnie tylko na taki stać??? nie wiem... i mam nadzieję, że mnie nie zabijesz krytyką, że będę jeździł innym motocyklem niż Warrior??? ;) aż tak nienawidzisz Harley Davidsona???? :biggrin: zajrzałem tu dzisiaj, bo właśnie dowiedziałem się, że pojawia się nowy sprzęt w stajni Starmotorcycles, a mianowicie STRYKER.... na zdjęciu bardzo podobny do Raidera... i duuuużo tańszy, bo z mniejszym silnikiem chłodzonym cieczą.. ciekawe.. Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 (edytowane) nie zaglądałem do tego wątku od 2 lat no i zajrzałem teraz i już przypominam sobie do czego się przypieprzałeś ostatnio na wątku Warriora :) ale mam wrażenie, że już jest z Tobą lepiej ;) no więc lekko zmodyfikuję mój komentarz z 2008 roku, bo jak to z różnymi rzeczami bywa i w tych kwestiach gusta się zmieniają... lubie mojego Warriora i jeżdżę nim dlatego, że podoba mi się, odpowiada i nadal mnie na niego stać, jeszcze stać, a może kiedyś zmienię na Raidera? a może na HD VRoda Muscle, który teraz podoba mi się najbardziej, choć ma swoje wady jak każdy motocykl, a może kiedyś zmienię na Junaka 350 bo będzie mnie tylko na taki stać??? nie wiem... i mam nadzieję, że mnie nie zabijesz krytyką, że będę jeździł innym motocyklem niż Warrior??? ;) aż tak nienawidzisz Harley Davidsona???? :biggrin: zajrzałem tu dzisiaj, bo właśnie dowiedziałem się, że pojawia się nowy sprzęt w stajni Starmotorcycles, a mianowicie STRYKER.... na zdjęciu bardzo podobny do Raidera... i duuuużo tańszy, bo z mniejszym silnikiem chłodzonym cieczą.. ciekawe.. mysle green rider..ze bedzie Cie stac na motocykl i to wlasnie Rider'a kupisz gdyz ..mysle ze on bardziej bedzie pasowal Tobie i Twojej kobiecie a jak jeszcze bedzie koloru green ..nooo...to juz perfecto :wink: a jesli chodzi o H-D to motocykl jak motocykl, troche lepszy troche gorszy tylko drazni mnie jak omamiają ludzi ze ja kupisz H-D to juz jestes debesciak , chociaz nawet jak jestes ci*a, pozniej po sasiadach sie niesie ze on ma harleja no ma i tylko ma , bo wiekszosc czasu stoi w garazu i wyjezdza raz na ruski rok jak sloneczko swieci....tacy to są "metkowcy" maja zeby sie pochwalic ze maja oczywiscie mam kumpli co maja H-D i jezdza i jest ok..ale coz H-D to "metka"...mozna sie chwalic jakos nie dawno moj kumpel kupil Rider'a rocznik 2009..wersja "S" i tez mowi ze ma 140 konikow ..jakos mu nie wierze.. pokazywalem mu ten wykres co jest wyzej wstawiony to powiedzial ze ten wykres dotyczy Rider'ow starszych a on ma 2009 i ma 140 konikow cos mysle ze mu "kit" wcisneli ale powiedzial ze jak bedzie mozliwosc sprawdzenia na hamowni to podjedzie czy ktos ma jakies wiarygodne dane ? Edytowane 11 Października 2010 przez el Popi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafff Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Seryjny Raider bez względu na rocznik ma ten sam silnik co Roadliner/Stratoliner (USA). Moc na "silnku", która jest podawana w katalogach to 101 KM i 167 Nm. Moc na kole to ok. 84-88KM. Po modach (wydech, dolot, PC lub Fi2000) wychodzi na kole ok. 95-100 KM co daje na silnku ok. 115 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) Koledzy, Chwalcie się - jak sprawują się wasze Raidery? Co się tyczy parametrów ostatnio znalazłem na forach informację dotyczącą przyspieszenia, podano 3,83s do setki oraz 12,08 na 1/4 mili. Całkiem nieżle. Pozdrawiam Edytowane 7 Kwietnia 2011 przez ArturM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBOT Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Jeździ już ktoś na kapciu 240 bo przymierzam się do zmiany z 210 tylko chcę wiedzieć czy efekt jazdy jest lepszy czy gorszy bo wizualny napewno na plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espenriders Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 przyłaczm się do pytania powyżej. Niebawem czeka mnie wymiana obu kapci i mam dylemat czy na tył wciskać 240 czy seryjną 210 ? Cytuj Four wheels move the body, two wheels move the soul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtur Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Helou! Wrzucaj jak najszerszą się da, oczywiścieeee! Witajcie tak ogólnie. Dawno tu nie byłem i powiem szczerze od pewnego czasu szuakm jakiegoś forum dotyczącego Raidera. I nie znajduję, jedynie tutaj chyba coś sie zaczęło, ale jakby zamarło, a jeśli sprzedaż mojego Intrudera VZR dojdzie do skutku niebawem, to pewnie przesiądę się szybko na Raidera, no i gdzieś panowie trzeba by się było odnaleźć i zgrupować. A jeśli chodzi o Polskę, to nie bardzo umiem znaleźć jakieś porządne forum użytkowników tylko Yamahy Riader. Jest forum Intruderowców, a Raiderowców nie ma???? Przerażenie mnie bierze. Kogo się pytać o poradę, z kim pogadać na ciekawe tematy... Macie jakieś propozycje??Aha. I jestem zwolennikiem szerokich kapci jak najbardziej. Moim VZRem jeździłem na 260, choć ledwo wlazła na seryjną felgę i powiem szczerze byłem bardzo zadowolony. Jedyny minus - koleiny. Trzeba uważać na gibanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 To i ja się przywitam. Jeżdżę raiderem od kilku miesięcy. Jest to mój pierwszy tego typu motocykl. Wcześniej jeździłem motocyklami sportowo turystycznymi czyli hondą XX, suzuki hayabusą i ostatnio kawasaki zzr 1400. Raiderem jeździ mi się bardzo dobrze i chyba zostanie on u mnie na dłużej. Jeżdżę na opnie 240. Niby wszystko ok ale na koleiny trzeba uważać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtur Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Panowie, skoro jest tu paru Raiderowców, to pytanko. Potrzebuję oryginalnej kierownicy do Raidera. Chętnie zamienię się na moją akcesoryjną. Jest ona bardziej w stylu choppera, tzn siedzi się prosto, ręce blisko ciała. Taką juz kupiłem na sprzęcie, a ponieważ jeździłem do tej pory Intruderem VZR, to ta pozycja mi nie odpowiada, chętnie bym wrócił do oryginału w tym motocyklu, albo podajcie namiary na jakiegoś fahowca na Śląsku, który przerabia motocykle i dorobiłby taką kierę. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Therion Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 :dry: Obawiam się, że nie da się tego zrobić bez dużego przerabiania całości. Inna jest długość przewodów elektrycznych i hydraulicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parington Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 (edytowane) Witam Panowie. Kupiłem Raidera w zeszłym roku, ale dopiero teraz mogę powiedzieć że "poznaliśmy się". W sumie nie dokonywałem żadnych istotnych przeróbek..... aplikacja aerografem i siedzenia Corbina, to wszystko co w nim zmieniłem. Ktoś powiedział mi - nie kupuj zamienników, lepiej inwestuj w oryginalne akcesoria -....... i chyba się z nim zgodzę. Raider przekombinowany nie wygląda za dobrze, a przecież jest to na prawdę fajny sprzęt, aczkolwiek wciąż rzadki. Jeżdżę na oponie 210 , zastanawiałem się nad 240, ale w serwisie usłyszałem - nie ma co poprawiać fabryki bo wiedzą najlepiej jaka guma do niego pasuje. Może trochę namieszali mi w głowie, ale czytam na forum z uwagą jak zachowuje się Raider na 240-ce. Kupiłem go w wersji obniżonej, a na naszych nierównych drogach trudno prowadzi motocykl tak twardy. Podniosłem go parę cm wyżej i jest większy komfort jazdy po nierównościach, chociaż na koleinach trzeba uważać. Poza tym pasuje mi ....... nawet klang z oryginalnych wydechów. Dobrze jest zamontować szybę przednią ( ja mam owiewkę bo nie traci swojego sportowego wyglądu ). Dzisiaj odebrałem dedykowane do niego sakwy ze skóry, szyte w specjalizującej się tego typu rzeczami firmie. Jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę podać namiary na wytwórcę, ewentualnie zdjęcia sakw.... są na prawdę super...... Edytowane 26 Lipca 2012 przez Parington Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parington Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Od jakiegoś czasu nie daje mi spokoju stożkowy chromowy filtr powietrza, który zamontował sobie pewien gość w Raiderze. W Polsce chcą za niego 650PLN. Trochę sporo jak za taki element. Ciekawe jak zmieniają się parametry pracy silnika z takim cudeńkiem......Wygląda na prawdę super. Może ktoż ma informacje na ten temat...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtur Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Ja to bym chętnie się wziął za mój wydech. Najlepiej zamienił oryginał na Vance'a, ten gang jest po prostu boski. Chyba, że któryś z Was zmodywfikował oryginał, to pochwalcie się jak.... Ja póki co wywierciłem 4 otwory w tylnej ścianie. Jest głośniejszy i bardziej basowy, ale... to jeszcze nie szczyt marzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.