Skocz do zawartości

Yamaha Raider


Raptor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na zlocie w Łagowie były takie dwa. Świeżo sprowadzone do Polski ze Stanów. Facet z którym rozmawiałem bardzo go zachwalał. Zwłaszcza prowadzenie w zakrętach. W końcu tylna oponka to 210.

Jak go dosiadłem to pierwsze wrażenie jakie odniosłem, to lekkość maszyny. Pozycja wygodna. Niestety nie jechałem nim. I jeśli pamięć mnie nie myli to byli chłopcy z http://www.bigbikes.pl/indexa.htm

Cena to 50 tys. tak mnie poinformowano.

Linia motocykla bardzo ładnie się komponuje, ale za wiele to się do niego nie pozakłada, bo straci swój urok. Moim zdaniem to motocykl dla samotnego jeźdzca.

 

Kefas ..MYLISZ SIE !!

 

to ze ma oponke 210 to nie znaczy ze dobrze jezdzi po zakretach

szeroka opona ma wytrzymac moc i moment obrotowy jaki dysponuje Raider

a nie zakrety , im szersza opona tym bardziej trzeba ciagnac motocykl

ja w swoim Warrior'ze zalozylem kiedys 190 -tke sportową

i naprawde lepiej sie klad na zakretach ..tyle ze nie wytrzymała dlugo.

 

Ja tez "zakochalem" sie w Raiderze ale tymczasem dosiadlem Warriora. Na podroze jak najbardziej sie nadaje i Warrior i Raider. Wystarcza male tekstylne sakwy, chyba, ze potrzebujesz sie codziennie stroic. Chcialem sciagnac Raidera ale to rzeczywiscie wychodzi w granicach 45 - 50 tys. zl. Za taka kase mozna juz miec Harleya np. Fat Boba. Jezdzilem, prowadzi sie znacznie lepiej niz Warrior choc nie narzekam, tymczasem dostarcza mi sporo przyjemnosci. Na wiosne bede sie przymierzal do zmiany, czas pokaze czy wygra Harley czy Raider.

 

Pozdrawiam

Krzysiek

 

 

wiesz co green_rider_2007...

 

chyba przestaje Cie lubiec ....chociaz wlasciwie to nie zacząlem

 

chcesz zamienic Warrior'a na jakiegos pier**onego H-D ??? :lapad:

myslalem ze Warrior'em jezdzisz bo chcesz Warrior'a ...

 

ok zamieniaj...sprzedawaj ..duzo jest ludzi co marzą o Warrior'ze

 

kup sobie tego fat boba moze bedziesz zadowolony

 

..aaa .i nie zapomnij sie zapisac do HOG-u

Edytowane przez el Popi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego odpowiadasz na posty z przed dwóch lat. A z tego co widzę to Green rider dalej pomyka Warriorem .

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wersja S- silver, więcej chromów. Co się tyczy mocy to ok. 140 km. Miałem okazje sie przejechać , ma zaj...stego kopa. Aktualnie mam Warriora z PC i wydechami BUB, ale jest spora róznica w odejściu na korzyść Ridera

 

Witam,

 

Od roku jeżdżę Raiderem S, poprzednio Warriorem :-)

I ciągle nie mogę się zdecydować, który lepszy ;-)

 

Wygląd - Raider bardziej "ozdobny", zdecydowanie bardziej podoba się kobietom, ja wolałem jednak bardziej "surowego" warriora (oczywiście z wymienionym tłumikiem, kierownicą, kierunkowskazami).

 

Silnik - moc i moment obrotowy w Raiderze niedużo większe (moc to żadne 140KM, tylko ok. 90), ale jednak czuć to, praca silnika trochę płynniejsza, trochę mniej wibracji (zwłaszcza przy prędkościach > 150km/h)

 

Komfort jazdy - zdecydowanie wygodniejszy Raider

 

Zakręty - żadnych problemów, ale Warrior był lepszy, sam się składał. Raidera czasami trzeba "poprosić" przeciwskrętem o ostrzejsze złożenie się :-) Użytkownicy w USA twierdzą, że wbrew pozorom wymiana opony z 210 na 240 bardzo pomaga Raiderowi - nie tylko poprawia wygląd i dokładność wskazań prędkościomierza, ale też bardziej okrągły profil (bo felga pozostaje bez zmian) poprawia jego zachowanie w zakrętach. Sprawdzę to w następnym sezonie :-)

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Od roku jeżdżę Raiderem S, poprzednio Warriorem :-)

I ciągle nie mogę się zdecydować, który lepszy ;-)

 

Wygląd - Raider bardziej "ozdobny", zdecydowanie bardziej podoba się kobietom, ja wolałem jednak bardziej "surowego" warriora (oczywiście z wymienionym tłumikiem, kierownicą, kierunkowskazami).

 

Silnik - moc i moment obrotowy w Raiderze niedużo większe (moc to żadne 140KM, tylko ok. 90), ale jednak czuć to, praca silnika trochę płynniejsza, trochę mniej wibracji (zwłaszcza przy prędkościach > 150km/h)

 

Komfort jazdy - zdecydowanie wygodniejszy Raider

 

Zakręty - żadnych problemów, ale Warrior był lepszy, sam się składał. Raidera czasami trzeba "poprosić" przeciwskrętem o ostrzejsze złożenie się :-) Użytkownicy w USA twierdzą, że wbrew pozorom wymiana opony z 210 na 240 bardzo pomaga Raiderowi - nie tylko poprawia wygląd i dokładność wskazań prędkościomierza, ale też bardziej okrągły profil (bo felga pozostaje bez zmian) poprawia jego zachowanie w zakrętach. Sprawdzę to w następnym sezonie :-)

 

Pozdrawiam

 

Cześć

Raider przy Warriorze wygląda na ładnego, grzecznego i delikatnego chłopca:)

Co do jazdy, to nie miałem jeszcze okazji.

Daj znać jak sprawdzi Ci się 240stka.

Pozdro

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem dla Ciebie, ale nie sądzę aby róznica pomiędzy silnikiem o pojemnośći 1700 a 1900 wynosiła tylko niecałe 4 KM, fakt, że ja przejechałem się egzemplarzem z PC oraz akcesoryjnymi wydechami. Być może inaczej odczuwa się efekt przyspieszania na dwóch podobnych maszynach o zbliżonych mocach (Warrior- Rider) pod warunkiem, że Rider ma 90 KM. Niestety nigdzie nie mogę zlokalizować wiarygodnych danych dotyczących mocy silnika umieszczonego w Riderze. Ponieważ mnie również podoba się ten motocykl i zamierzam zamienić Warriora na Ridera a ty już to zrobiłeś w związku z tym , czy po przesiadce nie żałujesz tej zamiany? Czytając Twoją opinię odnoszę wrażenie, że nie do końca jesteś zadowolony?

 

Pozdrawiam

Witam,

 

Od roku jeżdżę Raiderem S, poprzednio Warriorem :-)

I ciągle nie mogę się zdecydować, który lepszy ;-)

 

Wygląd - Raider bardziej "ozdobny", zdecydowanie bardziej podoba się kobietom, ja wolałem jednak bardziej "surowego" warriora (oczywiście z wymienionym tłumikiem, kierownicą, kierunkowskazami).

 

Silnik - moc i moment obrotowy w Raiderze niedużo większe (moc to żadne 140KM, tylko ok. 90), ale jednak czuć to, praca silnika trochę płynniejsza, trochę mniej wibracji (zwłaszcza przy prędkościach > 150km/h)

 

Komfort jazdy - zdecydowanie wygodniejszy Raider

 

Zakręty - żadnych problemów, ale Warrior był lepszy, sam się składał. Raidera czasami trzeba "poprosić" przeciwskrętem o ostrzejsze złożenie się :-) Użytkownicy w USA twierdzą, że wbrew pozorom wymiana opony z 210 na 240 bardzo pomaga Raiderowi - nie tylko poprawia wygląd i dokładność wskazań prędkościomierza, ale też bardziej okrągły profil (bo felga pozostaje bez zmian) poprawia jego zachowanie w zakrętach. Sprawdzę to w następnym sezonie :-)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez ArturM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem dla Ciebie, ale nie sądzę aby róznica pomiędzy silnikiem o pojemnośći 1700 a 1900 wynosiła tylko niecałe 4 KM, fakt, że ja przejechałem się egzemplarzem z PC oraz akcesoryjnymi wydechami. Być może inaczej odczuwa się efekt przyspieszania na dwóch podobnych maszynach o zbliżonych mocach (Warrior- Rider) pod warunkiem, że Rider ma 90 KM. Niestety nigdzie nie mogę zlokalizować wiarygodnych danych dotyczących mocy silnika umieszczonego w Riderze.

 

W Raiderze jest przecież ten sam silnik co Midnigt Starze 1900

 

A oto link do pomiarów Raidera na hamowni (KM i HP to prawie to samo):

 

http://raiderperformance.com/Dynopage.htm

 

 

 

Ponieważ mnie również podoba się ten motocykl i zamierzam zamienić Warriora na Ridera a ty już to zrobiłeś w związku z tym , czy po przesiadce nie żałujesz tej zamiany? Czytając Twoją opinię odnoszę wrażenie, że nie do końca jesteś zadowolony?

 

 

Trudno mi odpowiedzieć jednoznacznie. Warrior to było oczarowanie, pierwsza miłość. Żaden, nawet lepszy nie dostarczy mi już tylu emocji :-) Raider jest od niego większy, silniejszy, szybszy, doskonalszy. Ale... Chyba jednak jak dla mnie zbyt chopperowaty, za grzeczny ;-) Jednak nie żałuję zmiany. W Raiderze też mam wymienione wydechy i kierunkowskazy, dołożoną małą akcesoryjną szybkę, dodatkowe lampy ze zintegrowanymi LEDowymi kierunkowskazami, obrotomierz. No i pięknie jest...

 

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

nabyłem Raidera 2008r w USA ,motor piękny,będzie u mnie dopiero za 1,5 mesiąca

kolor niebieski,wydech chyba Cobra ,gmol itp

przesiadam sie z xv 1900 stratol.....

zobaczymy czy to dobry wybór

 

jakby co mam do sprzedania XV 1900 STRATOLINERA Z 2006R na pełnym wypasie

chyba ze w miedzy czasie żona wybije mi RAIDERA (solówka) z głowy to jego sprzedam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Raiderze też mam wymienione wydechy i kierunkowskazy, dołożoną małą akcesoryjną szybkę, dodatkowe lampy ze zintegrowanymi LEDowymi kierunkowskazami, obrotomierz. No i pięknie jest...

 

Pozdrawiam

Zbyszek jaki masz obrotomierz? może Cobra?. Przy jakich obrotach odcina? 5200? A przy okazji tak się składa, że od 4 lat mam Warriora (V&H bigShots, Baron's Vbak, PCIII), a od 2 miesięcy seryjnego Raidera, jak znajdę trochę czasu to napiszę kilka słów.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyszek jaki masz obrotomierz? może Cobra?. Przy jakich obrotach odcina? 5200? A przy okazji tak się składa, że od 4 lat mam Warriora (V&H bigShots, Baron's Vbak, PCIII), a od 2 miesięcy seryjnego Raidera, jak znajdę trochę czasu to napiszę kilka słów.

Pozdrawiam.

 

Kupiłem przez internet obrotomierz Barona z czarną tarczą, podświetlany, ze strony:

 

"http://www.cruisercustomizing.com/detail.cfm?Category_ID=65&manufacturer_ID=167&product_ID=6786&sblid_name=Baron_Custom_Accessories_Baron_s_Bullet_Tachometer____inch_Bar__Black_Face"

 

Sterownik silnika odcina mi przy ok. 5200

 

Zastanawiam się nad zakupem PC3 i zastosowaniem BAK zamiast fabrycznego filtra powietrza. Szkoda mi jednak kasy, jakoś nie mam przekonania, że warto w to inwestować.

 

Pozdrawiam, czekam na opis wrażeń z jazdy Raiderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem przez internet obrotomierz Barona z czarną tarczą, podświetlany, ze strony:

 

"http://www.cruisercustomizing.com/detail.cfm?Category_ID=65&manufacturer_ID=167&product_ID=6786&sblid_name=Baron_Custom_Accessories_Baron_s_Bullet_Tachometer____inch_Bar__Black_Face"

 

Sterownik silnika odcina mi przy ok. 5200

 

Zastanawiam się nad zakupem PC3 i zastosowaniem BAK zamiast fabrycznego filtra powietrza. Szkoda mi jednak kasy, jakoś nie mam przekonania, że warto w to inwestować.

 

Pozdrawiam, czekam na opis wrażeń z jazdy Raiderem.

 

OK, dzięki. A jak oceniasz seryjne Metzelery? Zauważyłem, że w porównaniu do Warriora (Dunlop Sportmax) przy użyciu hamulca przedniego guma zaczyna stosunkowo szybko piszczeć, (tak jak przy poślizgu) chociaż jako takiego uślizgu nie wyczuwam. Podejrzewam jednak, że do zerwania przyczepności niewiele brakuje . W Warriorze siła hamowania była znacznie większa zanim koło dostawało poślizgu z tym, że uślizg następował stosunkowo nagle i praktycznie bezdźwięcznie. Zastanawiam się nawet nad wymianą przedniej gumy.

Tutaj możesz sobie popatrzeć na efekty róznych modów:

http://www.raiderperformance.com/Dynopage.htm

Średnio zyskasz ok 15 Nm i 8 KM

W Warriorze mam BAK, PCIII i V&H ale niestety nie mam porównania do serii, bo kupiłem już zrobionego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego odpowiadasz na posty z przed dwóch lat. A z tego co widzę to Green rider dalej pomyka Warriorem .

Kolego jak nie miałeś co napisać to napisałeś że odpowiadam na posty z przed dwóch lat, no i co cie to , nie piszesz nic w temacie raidera to nie pisz po co się wysilasz :eek: . Po to forum jest żeby pisać o motocyklach i pytać ich posiadaczy o wrażenia z jazdy bo oni to wiedzą najlepiej, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki. A jak oceniasz seryjne Metzelery? Zauważyłem, że w porównaniu do Warriora (Dunlop Sportmax) przy użyciu hamulca przedniego guma zaczyna stosunkowo szybko piszczeć, (tak jak przy poślizgu) chociaż jako takiego uślizgu nie wyczuwam. Podejrzewam jednak, że do zerwania przyczepności niewiele brakuje . W Warriorze siła hamowania była znacznie większa zanim koło dostawało poślizgu z tym, że uślizg następował stosunkowo nagle i praktycznie bezdźwięcznie. Zastanawiam się nawet nad wymianą przedniej gumy.

 

 

Zauważyłem to samo! Przednia guma bardzo często piszczy, choć też nie czułem uślizgu. Tyłem bardzo rzadko hamuję (raczej tylko w deszczu lub dohamowuję w ekstremalnych sytuacjach), tył czasami lekko mi popłynął, ale bez pisku. Już zacząłem myśleć, że zacząłem zbyt nerwowo jeździć :smile: Czytałem dużo pozytywnych opinii o Avonach. W Warriorze miałem Avony, były OK. Wiosną planuję wymienić oryginalnego tylnego Metza na szerszego Avona (240 ponoć sprawuje się lepiej od fabrycznych 210), pomimo że jeszcze bieżnik jest niezły (przebieg do dzisiaj ok. 5,5 tys. mil). Kusi mnie też wymiana przodu, oczywiście na Avona :smile: Z przodem jednak zaczekam, może nawet lepiej że piszczy zamiast nagle odjeżdżać na bok :wink:

Kupowałem wcześniej opony do Warriora w sklepie: http://www.mynetmoto.com/ Cena i jakość była OK, dostawa bez zastrzeżeń.

 

 

Tutaj możesz sobie popatrzeć na efekty róznych modów:

http://www.raiderperformance.com/Dynopage.htm

Średnio zyskasz ok 15 Nm i 8 KM

W Warriorze mam BAK, PCIII i V&H ale niestety nie mam porównania do serii, bo kupiłem już zrobionego.

 

No właśnie, maksymalnie kilka procent momentu i mocy za kupę kasy. Chyba mi się to nie kalkuluje, jakoś daję sobie radę na trasie, jeszcze nie czułem nigdy braku mocy przy wyprzedzaniu :biggrin:

W Warriorze miałem też V&H oraz filtry KN (bez BAK i PC3), też nie miałem porównania do oryginału. Moc jak moc, ale dźwięk był przewspaniały! Kumplom też się podobał, ale nie wiem dlaczego, ale kazali mi zawsze jeździć na końcu grupy :biggrin:

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak nie miałeś co napisać to napisałeś że odpowiadam na posty z przed dwóch lat, no i co cie to , nie piszesz nic w temacie raidera to nie pisz po co się wysilasz :eek: . Po to forum jest żeby pisać o motocyklach i pytać ich posiadaczy o wrażenia z jazdy bo oni to wiedzą najlepiej, pozdrawiam

Coś ci się powaliło ,przeczytaj jeszcze raz temat a potem zabieraj głos.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyszek, 240 wchodzi na seryjną felgę i miesci się bez przeróbek? Jeżeli chodzi o gumę przód to wolałem późniejszą "reakcję" w Warriorze.

Jakie są twoje spostrzeżenia odnośnie charakterystyki silnika i przyspieszeń w Raiderze i Warriorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...