Skocz do zawartości

rafff

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rafff

  • Urodziny 10/30/1970

Osobiste

  • Motocykl
    Warrior, Raider
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia rafff

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. rafff

    Yamaha Raider

    Seryjny Raider bez względu na rocznik ma ten sam silnik co Roadliner/Stratoliner (USA). Moc na "silnku", która jest podawana w katalogach to 101 KM i 167 Nm. Moc na kole to ok. 84-88KM. Po modach (wydech, dolot, PC lub Fi2000) wychodzi na kole ok. 95-100 KM co daje na silnku ok. 115 KM.
  2. rafff

    Yamaha Raider

    Rzeczywiscie wibracje są mniejsze w Raiderze. Po za tym Raider ma lepszy dół, jadąc np na 5b. 80 km/h odkręcam i można bez problemu wyprzedzać, natomiast Warrior dostaje nagłego kopa od ok 2700 o/min co odpowiada ok 115 km/h na 5b. Raider zdecydowanie bardziej liniowo oddaje moc. Nierówna charakterystyka momentu w Warriorze mogła być spowodowana modami, seria może zachowywać się trochę inaczej. Górny zakres obrotów trochę na korzyść Warriora. Ponadto w Raiderze wkurza mnie krótka 2 i 3 często zdarza mi się złapać rev limitera ok 106 km/h 2 i 144 km/h 3. Warrior kręci odpowiednio ok 118 2 i 156 3.
  3. rafff

    Yamaha Raider

    Zbyszek, 240 wchodzi na seryjną felgę i miesci się bez przeróbek? Jeżeli chodzi o gumę przód to wolałem późniejszą "reakcję" w Warriorze. Jakie są twoje spostrzeżenia odnośnie charakterystyki silnika i przyspieszeń w Raiderze i Warriorze?
  4. rafff

    Yamaha Raider

    OK, dzięki. A jak oceniasz seryjne Metzelery? Zauważyłem, że w porównaniu do Warriora (Dunlop Sportmax) przy użyciu hamulca przedniego guma zaczyna stosunkowo szybko piszczeć, (tak jak przy poślizgu) chociaż jako takiego uślizgu nie wyczuwam. Podejrzewam jednak, że do zerwania przyczepności niewiele brakuje . W Warriorze siła hamowania była znacznie większa zanim koło dostawało poślizgu z tym, że uślizg następował stosunkowo nagle i praktycznie bezdźwięcznie. Zastanawiam się nawet nad wymianą przedniej gumy. Tutaj możesz sobie popatrzeć na efekty róznych modów: http://www.raiderperformance.com/Dynopage.htm Średnio zyskasz ok 15 Nm i 8 KM W Warriorze mam BAK, PCIII i V&H ale niestety nie mam porównania do serii, bo kupiłem już zrobionego.
  5. rafff

    Yamaha Raider

    Zbyszek jaki masz obrotomierz? może Cobra?. Przy jakich obrotach odcina? 5200? A przy okazji tak się składa, że od 4 lat mam Warriora (V&H bigShots, Baron's Vbak, PCIII), a od 2 miesięcy seryjnego Raidera, jak znajdę trochę czasu to napiszę kilka słów. Pozdrawiam.
  6. rafff

    Yamaha Warrior

    Zgodnie z instrukcją (wer. USA): zimny silnik należy odpalić, na wolnych obrotach ma osiągnąć właściwą temperaturę, popracować jeszcze kilka minut, zgasić, odczekać kilka minut wykręcić bagnet, wytrzeć i sprawdzić bez wkręcania. A tak przy okazji sprawdziłem maks. prędkości na poszczególnych biegach (licznik) i podaję jako ciekawostkę przyrodniczą: II - 120 km/h /5700obr/min., III - 156 km/h/5200, IV - 190 km/h/5200, V - 221 km/h/5200 - jest to też vmax (wg GPS było 209 km/h).
  7. rafff

    Yamaha Warrior

    50 Nm? hmm... wg hamowni ( motorcycle.com) na tylnym kole wersje US, seria: Warrior ok. 128 Nm/3700 i 75HP/4500, Midnight ok. 143 Nm/2550 i 84HP/4600. Z tym, że wg danych tech. wersja EU ma na silniku 90 KM a US 100 KM. Jeździłem Midnightem i muszę przyznać, że ma rewelacyjny ciąg od samego dołu. Praktycznie od niecałych 2000 obr. nieźle daje i ciągnie liniowo, Warrior dopiero powyżej 2700 obr. dostaje kopa i wtedy jest naprawdę ostro, aż do odcięcia. Tak jest przynajmniej u mnie (PCIII + V&H Big Shots + VBAK air kit). Nie wiem jak ma seria...
  8. rafff

    Yamaha Warrior

    Green rider 2007, mapy możesz pobrać ze strony rswarrior http://rswarrior.com/files/folders/pciii_maps/default.aspx oraz http://www.powercommander.com/powercommand...ds/Default.aspx Wydechy są puste http://www.vanceandhines.com/products/yama...sstaggered.html
  9. rafff

    Yamaha Warrior

    Witam wszystkich. Jeżdżę Warriorem od trzech lat, moto ściągnięte z USA wyposażone w VBAK Baron's kit, V&H Big Shots i PCIII. PCIII było z moto, ale nie zainstalowane. Dałem do serwisu Yamaha, zainstalowali PC. Po montażu wolne obroty skakały w zakresie ok. 800-1200. Pytam machera dlaczego tak jest on mi na to, że wolny wydech i tak może byc. Pogmerałem w internecie i zrobiłem sam tzw "perfect install". Od tej pory obroty trzyma równo (ok.900) nie gaśnie, żadnych problemów. Mam około 10 map, którymi czasami się bawię i stwierdzam, że generalnie dużych róznic nie ma. Wyselekcjonowałem 2 na których najczęściej jeżdżę. Mam takie pytanie czy ktoś rozeznawał temat "big bore kit"? np: http://www.patrickracingbillet.com/merchan...s_Big_Bore_Kits A tak przy okazji jest ktoś z Krakowa lub okolic ujeżdzający Warriora? Pozdrawiam
  10. Witam wszystkich. Jeżdzę Yamahą Warrior, ale ostatnio zaczęło mnie brac na M1800R i mam pytanie, czy ktoś ma porównanie tych dwóch moto i może napisac kilka zdań na temat własnych doświadczeń (przyspiesznie, prowadzenie, hamulce, fun z jazdy)? Jeszcze prośba czy jest ktoś z Krakowa lub okolic kto jeździ tym moto i mógłby się ze mną spotkac celem bliższego zapoznania się ze sprzętem? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...