Skocz do zawartości

Yamaha Raider


Raptor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz wyciągnąć średnią i zalać Motula 5100 15W50 ,oczywiście półsyntetyk.

Ja w zeszłym sezonie zalałem Motula 10W40 5100 pół synt. w tym spróbuję MOtula 7100 10W40 full synt. zobaczę czy będzie różnica.

 

piter1600; nie rozumiem skąd ta oczywistość w zalewaniu pół synt.

Edytowane przez espenriders

Four wheels move the body, two wheels move the soul.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że dyskusja o olejach trwa. Tak słucham i się zastanawiam, co mam wlać w tym sezonie. Do tej pory nie wymieniałem jeszcze od zakupu moto, więc nie wiem, co w nim siedzi.

A tak by the way... To jak panowie?? Ładować się w tą 250 Dunlopa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że dyskusja o olejach trwa. Tak słucham i się zastanawiam, co mam wlać w tym sezonie. Do tej pory nie wymieniałem jeszcze od zakupu moto, więc nie wiem, co w nim siedzi.

A tak by the way... To jak panowie?? Ładować się w tą 250 Dunlopa??

najlepiej wsadz 300
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że dyskusja o olejach trwa. Tak słucham i się zastanawiam, co mam wlać w tym sezonie. Do tej pory nie wymieniałem jeszcze od zakupu moto, więc nie wiem, co w nim siedzi.

A tak by the way... To jak panowie?? Ładować się w tą 250 Dunlopa??

 

Poczytałem trochę opinii na forach amerykańskich i ubiegłej wiosny zdecydowałem się na taką:

 

http://farm3.static.flickr.com/2344/3748569852_cc001a73c0_o.jpg

 

Z tego, co już zauważyłem, właściwości trakcyjne porównywalne do fabrycznego metzeler'a, na plus dla avona należy zaliczyć to, iż nie zrywa tak przyczepności, jak dedykowany metzek. Jest trochę szersza i lepiej się klei do asfaltu :)

 

czy po wymianie wydechu np na cobry konieczny jest również montaż power commandera

 

Nie, nie jest wymagany, choć zalecają. Ale troszkę mi to pachnie chęcią dodatkowego drenażu kieszeni ;) No, chyba że komuś kucyków brakuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem trochę opinii na forach amerykańskich i ubiegłej wiosny zdecydowałem się na taką:

 

http://farm3.static....c001a73c0_o.jpg

 

Z tego, co już zauważyłem, właściwości trakcyjne porównywalne do fabrycznego metzeler'a, na plus dla avona należy zaliczyć to, iż nie zrywa tak przyczepności, jak dedykowany metzek. Jest trochę szersza i lepiej się klei do asfaltu :)

 

No ja mam teraz Avona 240, ale to maałooo, kolego, małooo... Co do trakcji - jeździłem wcześniej na Metzelerze moim Suzuki VZRem, tam była 260. Nie narzekałem. Mój Avon już jest wiekowy, dlatego w tym sezonie będzie podmianka. Tylko chcę się upewnić, że mi wejdzie na seryjną felgę rozmiar 250 i nie będzie tarł o pas napędowy i widelec. Z tego co tutaj piszą, to nie... :blink:

http://www.mybikeforums.com/forums/showthread.php?t=17991

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam teraz Avona 240, ale to maałooo, kolego, małooo... Co do trakcji - jeździłem wcześniej na Metzelerze moim Suzuki VZRem, tam była 260. Nie narzekałem. Mój Avon już jest wiekowy, dlatego w tym sezonie będzie podmianka. Tylko chcę się upewnić, że mi wejdzie na seryjną felgę rozmiar 250 i nie będzie tarł o pas napędowy i widelec. Z tego co tutaj piszą, to nie... :blink:

http://www.mybikefor...ead.php?t=17991

jak założysz to daj znać jakiej firmy i rozmiar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, tak krótko w kilku słowach, cioram rajdka od 2008r, z uwagi na prowadzenia profesji w branży serwisowej motocykli podpowiem zainteresowanym kilka spostrzeżeń, co do oleju to proponuje motula 20W50 full syntetyk fabrycznie jest 20W40 z uwagi na chłodzenie pieca tylko powietrzem, opony polecam metzelery może lekko szybciej się zużywają ale dają lepszą przyczepność w naszej strefie klimatycznej a na zadek śmiało można wepchnąć 260, jeśli były ktoś zainteresowany jakimiś nie fabrycznymi gadżetami to tego modelu to zapraszam tu https://www.facebook.com/pages/MOD-BIKE-CHOPPERS/150337395046537?ref=hl.

Pozdrawiam Mrówa

Serwis Motocyklowy & Custom

MOD BIKE CHOPPERS

www.modbikechoppers.pl

tel. 500-369-396 mroowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...