Skocz do zawartości

Opony offroadowe - Enduro / Cross / Quad


Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki za odpowiedz.

 

Czyli zadnych negatywnych skutkow nie powinno byc, nie?

Wole jednak zapyatc. A to czy to bedzie 80 czy 90 wysokosc nie odczuje rowniez roznicy, prawda?

 

Wybiore chyba Kende 775 na przod i k760 na tyl. Dobry wybor?

 

Tak jak napisalem ~80 procent las i laki a reszta powolne dojazdy do terenu. Ta kenda jest chyba wzmicniona i pozwala na jazde na asfalcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz.

 

Czyli zadnych negatywnych skutkow nie powinno byc, nie?

Wole jednak zapyatc. A to czy to bedzie 80 czy 90 wysokosc nie odczuje rowniez roznicy, prawda?

 

Wybiore chyba Kende 775 na przod i k760 na tyl. Dobry wybor?

 

Tak jak napisalem ~80 procent las i laki a reszta powolne dojazdy do terenu. Ta kenda jest chyba wzmicniona i pozwala na jazde na asfalcie.

Tak, jak najbardziej dobry wybór. Ja w sobote jade po nową oponke na tył:)

Zmiany wysokości niejesteś wstanie odczuć :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz kaske to bierz tą:

 

http://moto.allegro.pl/item795195199_pirel..._ktm_mitas.html

 

Nie wiem czy ten rozmiar będzie pasował do EXC oraz czy są inne, ale wydaje mi się, ze ta opona jest zakładana fabrycznie, a przynajmniej była w Twoim roczniku. Mam taką w moim kacie i spisuje się świetnie w każdym terenie.

Edytowane przez marcin1989

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dużo moim zdaniem jak za kostke. JA osobiście bym tyle niedał, ponieważ i tak się zedrze i tak, a czy trochę później czy wcześniej to już niema tak wielkiego znaczenia. A później i tak trzeba będzie kupić nową.

Jak nie kenda to już wolał bym poczciwego mitasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włochaty,to czy się zedrze później czy wcześniej może być zależne od ceny i co za tym idzie mieszanki z jakiej jest wykonana,taki tokiem myślenia nie kupuj rękawiczek na moto za 100zeta bo i tak się przetrą,kup sobie lepiej robotnicze vampirki,starczą na trochę krócej a jaka oszczędność pieniędzy. ...nie mając prostego porównania czyli nie latając na kendzie i pirelce i nie licząc kilometrów nie piernicz głupot,bo może ta pirelka wytrzyma więcej niż kenda :]]] bez jakiegoś porównania opon z prawdziwego zdarzenia można sobie gdybać nad ich wytrzymałością i albo sugerować się: jakość-cena albo cena-firma,ale to już zależy od każdego z osobna jaką opcję wybierze,poza tym zużycie jest zależne od bieżnika-konstrukcji-to wszystko jest związane z tym jak opona się oczyszcza i gdzie się z nią pakujesz..

 

w każdym poście przydało by się byś podkreślał i pogrubiał że to TY ;] bo jesteś wyjątkowym przypadkiem z wyjątkowym postrzeganiem świata ;]

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że coś jest drogie odrazu musi oznaczać że jest dobre? Koledzy jeździli na różnych laciach, niewiem czy akurat pirelli, ale były różne opony za różną kase, i każda zjechała się tak samo szybko, może zachowywały się trochę inaczej w panujących warunkach. Niewarto przełacac za coś, co i tak się zurzyje, chodzbypirreli wytzymała 500km dużej to moim zdaniem i tak się nie opłaca, ja i tak po sezonie zedrze opone i tak, i w więkrzości tutaj formułowiczów też.

A co do przykładu z rękawiczkami to oczywiscie że leprze się bardziej opłacają, ale niewymieniasz ich co sezon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie spokojnie :icon_mrgreen: napisałem o tej oponie bo mam taką w moim moto ( kupiłem ją razem z nim ) jest już dosyć zdarta ale trzyma bardzo dobrze i jak pisałem wcześniej dobrze mi się na niej jeździ. Nie mam pojęcia czy jest wytrzymalsza od Kendy, ale nie chodzi przecież tylko o to ile km na niej zrobimy ale o właściwości jezdne, poza tym osobiście nie udało mi się jeszcze zjechać opony w sezon jeżdżąc tylko w terenie.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włochaty......

w każdym poście przydało by się byś podkreślał i pogrubiał że to TY ;] bo jesteś wyjątkowym przypadkiem z wyjątkowym postrzeganiem świata ;]

 

:clap:

 

Włochaty kupuj kendę czy szitasa i też "bedzie Pan zadowolony". Ja latam na C02 sezon i jeszcze ma sporo mięsiwa. Nie marudzę. Porównywaliśmy ją z 2 innymi numerami szitka (qmple jeźdżą- nie pamiętam dokładnie) i moja wytrzymuje zdecydowanie dłużej. A czy jest dobra czy zła? Jak dla mnie do amatorskiego endurzenia wystarczy, każdy może mieć swoją ocene. A 280 zeta za "firmową" gumę (Pirelkę co Marcin 1989 zapodał )to nie majątek. Po pierwsze może jest lepsza w trudniejszy teren (tak jak Marcin powyżej pisze a to dla bardziej doświadczonych chłopaków na mocniejszych sprzętach ważniejsze od czasu zdzierania) czemu nie sprawdzić samemu? Po drugie może dłużej polata, bo szitasy o podobnym bieżniku co ta pirelka zdzierają się dość szybko bo widziałem - choć nie mam pojecia jak wytrzymała jest ta pirelka. Rozumiem Twoje argumenty - podejście ekonomiczne - jak w wielu przypadkach ale publicznie wyrażane te Twoje argumenty są naciągane jak baranie jaja. Kiedyś, gdy bedziesz zmieniał moto pamiętaj , że po co kupować EXC skoro też sie kiedyś może popsuć podobnie jak o wiele tańsze xiangxiung - czy inne chujumoto. I weź chujumoto :icon_biggrin:

 

Pozdr

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak zapytam..

 

Na jakim cisnieniu jezdzicie?

Mam Mitasa C02 na tyl i C17 na przod.

Chyba za mocno napompowane troche, bo przy jezdzie na mekkim motocykl caly czas lekko wezykuje.

U mnie 0,8-0,9 C02 tył i 1,0-1,1 przód (pirelka MT21). Jakoś tak.

Ale co znaczy na miękkim? Raczej "po linijce" w piachu czy błocie to ciężko moim zdaniem jechać. Wtedy to alleluja i do przodu na pełnej pi....bedzie prościej się prowadziła maszynka.

Jak nabiłem za dużo to ja bardziej na twardym szuterku to czułem , zwłaszcza na twardym bo oprócz takiej odczuwalnej twardości - to mi przód wtedy chętniej uciekał na zakręcie, no i środek gumy może szybciej zbierać na twardym. Ale to może subiektywne- może ty masz inaczej.

 

Qpa - musiałbym najpierw je pstryknąć a potem gdzieś powiesić. Nie ma sie czym ogólnie zbytnio zachwycać...ttr jak ttr ino że czarna ;-)

 

Pozdro

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Qpa - musiałbym najpierw je pstryknąć a potem gdzieś powiesić. Nie ma sie czym ogólnie zbytnio zachwycać...ttr jak ttr ino że czarna ;-)

 

Pozdro

 

tak sie domyślłem ;] porób i wrzuć gdzieś ciekaw jestem jak czarna wyglada ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...