WojtekW Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Dzieki za odpowiedz. Czyli zadnych negatywnych skutkow nie powinno byc, nie? Wole jednak zapyatc. A to czy to bedzie 80 czy 90 wysokosc nie odczuje rowniez roznicy, prawda? Wybiore chyba Kende 775 na przod i k760 na tyl. Dobry wybor? Tak jak napisalem ~80 procent las i laki a reszta powolne dojazdy do terenu. Ta kenda jest chyba wzmicniona i pozwala na jazde na asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Dzieki za odpowiedz. Czyli zadnych negatywnych skutkow nie powinno byc, nie? Wole jednak zapyatc. A to czy to bedzie 80 czy 90 wysokosc nie odczuje rowniez roznicy, prawda? Wybiore chyba Kende 775 na przod i k760 na tyl. Dobry wybor? Tak jak napisalem ~80 procent las i laki a reszta powolne dojazdy do terenu. Ta kenda jest chyba wzmicniona i pozwala na jazde na asfalcie. Tak, jak najbardziej dobry wybór. Ja w sobote jade po nową oponke na tył:) Zmiany wysokości niejesteś wstanie odczuć :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 (edytowane) Witam.Co polecacie na mokry teren(mokre liscie,trawa,błotko) :buttrock:? Obecnie na topie :lalag: Edytowane 15 Listopada 2009 przez Pablo78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Kedne K 770 jest na mięki teren. Sam taką mam, ponieważ niebyło K 760 a tą kupiłem po okazyjnej cenie. Wiec zaryzykowałem i wziołem ten model:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 (edytowane) Jak masz kaske to bierz tą: http://moto.allegro.pl/item795195199_pirel..._ktm_mitas.html Nie wiem czy ten rozmiar będzie pasował do EXC oraz czy są inne, ale wydaje mi się, ze ta opona jest zakładana fabrycznie, a przynajmniej była w Twoim roczniku. Mam taką w moim kacie i spisuje się świetnie w każdym terenie. Edytowane 15 Listopada 2009 przez marcin1989 Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Trochę dużo moim zdaniem jak za kostke. JA osobiście bym tyle niedał, ponieważ i tak się zedrze i tak, a czy trochę później czy wcześniej to już niema tak wielkiego znaczenia. A później i tak trzeba będzie kupić nową. Jak nie kenda to już wolał bym poczciwego mitasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 włochaty,to czy się zedrze później czy wcześniej może być zależne od ceny i co za tym idzie mieszanki z jakiej jest wykonana,taki tokiem myślenia nie kupuj rękawiczek na moto za 100zeta bo i tak się przetrą,kup sobie lepiej robotnicze vampirki,starczą na trochę krócej a jaka oszczędność pieniędzy. ...nie mając prostego porównania czyli nie latając na kendzie i pirelce i nie licząc kilometrów nie piernicz głupot,bo może ta pirelka wytrzyma więcej niż kenda :]]] bez jakiegoś porównania opon z prawdziwego zdarzenia można sobie gdybać nad ich wytrzymałością i albo sugerować się: jakość-cena albo cena-firma,ale to już zależy od każdego z osobna jaką opcję wybierze,poza tym zużycie jest zależne od bieżnika-konstrukcji-to wszystko jest związane z tym jak opona się oczyszcza i gdzie się z nią pakujesz.. w każdym poście przydało by się byś podkreślał i pogrubiał że to TY ;] bo jesteś wyjątkowym przypadkiem z wyjątkowym postrzeganiem świata ;] Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 To że coś jest drogie odrazu musi oznaczać że jest dobre? Koledzy jeździli na różnych laciach, niewiem czy akurat pirelli, ale były różne opony za różną kase, i każda zjechała się tak samo szybko, może zachowywały się trochę inaczej w panujących warunkach. Niewarto przełacac za coś, co i tak się zurzyje, chodzbypirreli wytzymała 500km dużej to moim zdaniem i tak się nie opłaca, ja i tak po sezonie zedrze opone i tak, i w więkrzości tutaj formułowiczów też. A co do przykładu z rękawiczkami to oczywiscie że leprze się bardziej opłacają, ale niewymieniasz ich co sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Spokojnie spokojnie :icon_mrgreen: napisałem o tej oponie bo mam taką w moim moto ( kupiłem ją razem z nim ) jest już dosyć zdarta ale trzyma bardzo dobrze i jak pisałem wcześniej dobrze mi się na niej jeździ. Nie mam pojęcia czy jest wytrzymalsza od Kendy, ale nie chodzi przecież tylko o to ile km na niej zrobimy ale o właściwości jezdne, poza tym osobiście nie udało mi się jeszcze zjechać opony w sezon jeżdżąc tylko w terenie. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 (edytowane) włochaty...... w każdym poście przydało by się byś podkreślał i pogrubiał że to TY ;] bo jesteś wyjątkowym przypadkiem z wyjątkowym postrzeganiem świata ;] :clap: Włochaty kupuj kendę czy szitasa i też "bedzie Pan zadowolony". Ja latam na C02 sezon i jeszcze ma sporo mięsiwa. Nie marudzę. Porównywaliśmy ją z 2 innymi numerami szitka (qmple jeźdżą- nie pamiętam dokładnie) i moja wytrzymuje zdecydowanie dłużej. A czy jest dobra czy zła? Jak dla mnie do amatorskiego endurzenia wystarczy, każdy może mieć swoją ocene. A 280 zeta za "firmową" gumę (Pirelkę co Marcin 1989 zapodał )to nie majątek. Po pierwsze może jest lepsza w trudniejszy teren (tak jak Marcin powyżej pisze a to dla bardziej doświadczonych chłopaków na mocniejszych sprzętach ważniejsze od czasu zdzierania) czemu nie sprawdzić samemu? Po drugie może dłużej polata, bo szitasy o podobnym bieżniku co ta pirelka zdzierają się dość szybko bo widziałem - choć nie mam pojecia jak wytrzymała jest ta pirelka. Rozumiem Twoje argumenty - podejście ekonomiczne - jak w wielu przypadkach ale publicznie wyrażane te Twoje argumenty są naciągane jak baranie jaja. Kiedyś, gdy bedziesz zmieniał moto pamiętaj , że po co kupować EXC skoro też sie kiedyś może popsuć podobnie jak o wiele tańsze xiangxiung - czy inne chujumoto. I weź chujumoto :icon_biggrin: Pozdr Edytowane 16 Listopada 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 murdoch poka foty ttr Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekW Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 A tak zapytam.. Na jakim cisnieniu jezdzicie? Mam Mitasa C02 na tyl i C17 na przod. Chyba za mocno napompowane troche, bo przy jezdzie na mekkim motocykl caly czas lekko wezykuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 (edytowane) A tak zapytam.. Na jakim cisnieniu jezdzicie? Mam Mitasa C02 na tyl i C17 na przod. Chyba za mocno napompowane troche, bo przy jezdzie na mekkim motocykl caly czas lekko wezykuje. U mnie 0,8-0,9 C02 tył i 1,0-1,1 przód (pirelka MT21). Jakoś tak. Ale co znaczy na miękkim? Raczej "po linijce" w piachu czy błocie to ciężko moim zdaniem jechać. Wtedy to alleluja i do przodu na pełnej pi....bedzie prościej się prowadziła maszynka. Jak nabiłem za dużo to ja bardziej na twardym szuterku to czułem , zwłaszcza na twardym bo oprócz takiej odczuwalnej twardości - to mi przód wtedy chętniej uciekał na zakręcie, no i środek gumy może szybciej zbierać na twardym. Ale to może subiektywne- może ty masz inaczej. Qpa - musiałbym najpierw je pstryknąć a potem gdzieś powiesić. Nie ma sie czym ogólnie zbytnio zachwycać...ttr jak ttr ino że czarna ;-) Pozdro Edytowane 16 Listopada 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Qpa - musiałbym najpierw je pstryknąć a potem gdzieś powiesić. Nie ma sie czym ogólnie zbytnio zachwycać...ttr jak ttr ino że czarna ;-) Pozdro tak sie domyślłem ;] porób i wrzuć gdzieś ciekaw jestem jak czarna wyglada ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekW Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 U mnie 0,8-0,9 C02 tył i 1,0-1,1 przód (pirelka MT21). Jakoś tak. Nie za mało na tyle? Nie obróci opony? Szpanera nie mam. Mam 1,5 i tak czuje,ze za duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.