Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/06/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wystarczyłoby, ale gdybyś przynajmniej wyjął transponder ze starego kluczyka. Albo nawet wystarczy owinąć główkę tego kluczyka sreberkiem od czekolady
    2 punkty
  2. W poprzednim moto miałem Oxfordy v.7 (używałem przez 8 lat), w moto ojca mamy Daytony i potwierdzają się moje doświadczenia z czasu, gdy obie te marki sprzedawałem. Oxfordy przez większą liczbę stopni grzania łatwiej dopasować do warunków pogodowych. Daytony pozostawione w trybie Start (40W) grzeją super, aż za mocno i potrafią się przez to szybko przepalić (miałem parę reklamacji, mimo że instrukcja mówiła, by używać tego trybu możliwie krótko i przełączać na mniejszą moc). W Oxfordach nigdy takiej sytuacji nie napotkałem. Obie marki są nieźle wykonane, ale jednak pokrętło w Daytona jest mniej precyzyjne w obsłudze w ciepłych rękawicach, no i istnieje większe ryzyko zalania przełącznika.
    1 punkt
  3. Miałeś rację 🙂 Moto zapaliło. Dzięki wszystkim za pomoc 🙂
    1 punkt
  4. Dupohamownia podparta prostą aplikacją do mierzenia prędkości, jest dość dokładna jak na darmowe narzędzie. @kiler Faktycznie jest TPS, MAP i czujnik temperatury jest to zintegrowane w jeden czujnik stąd pomyślałem że to TPS ze względu na fizyczne połączenie z przepustnicą. To dobry znak, dlatego odczułem "dupohamownią" 🤣 oraz apką przyrost w postaci lepszego dołu silnika już tylko po wymianie filtra. Postaram się wykorzystać szerokopasmówkę z samochodu do sprawdzenia AFR przy różnych regulatorach ciśnienia paliwa. (więc ewentualnie dostanę warna za odkop tematu, poczekam aż zrobi się odrobinę cieplej)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...