Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/10/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Istotą powstania modelu Dyna był walka z konkurencją firm angielskich. Wtedy to w 1971 czy 1972 (jakoś tak) roku powstała wstrętna Dyna - serii łódka - tak ją nazywam. Widziałem toto na zywo i jest brzydka jak nie wiem co. Połączyli ramę Touringa z przodem Sporta i powstała... szkarada... Później tez nie było lepiej. Dyna to normalny motocykl z fajnym silnikiem. I tylko silnikiem. Skrzynia krótka jak w Touringu, kapa jak w Touringu... amortyzatory jak w Intruderze... Dyna była moim pierwszym HD w zyciu. I do dziś pamietam jak na nia patrzyłem to wciąż mi czegoś brakowało. Nie miała kształtu, proporcji, urody, a "tego czegoś" to juz napewno. W sumie to... i o coś było też za duzo.... mianowicie - widac było amortyzatory... Mozna zapytać - a DWG? - no cóż fajny sprzet to DWG - tylko nadal te amortyzatory... Dyna to nie to. Podobnie jak Road King... Jedno i drugie siebie warte... FXR zaś - tu sprawa ma się troche inaczej. Z tego motocykla mozna zrobić coś. Fakt, nie każdemu wychodzi, ale sie da. W oryginale jest, napisze delikatnie, nieciekawa, ale odrobina fantazji i czasu i mozna zrobić fajny motor. Miałem kilka FXRów na warsztacie i po przeróbkach (wg inspiracji ich właścicieli) nawet mi sie podobały... Generalnie to ja do przeróbek reki nie przyłozyłem... tylko czasem odradzałem zbyt bujna fantazje... W jednym jednak przypadku właściciel wszystko robił odwrotnie niz mu proponowałem - i u tez wyszedł piekny motocykl - nazwał go potem Gandalf Szary... P.S. Jednak jakby porównać starą Dyne do nowych HD - to.... piekny motocykl... 😉
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...