Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 11/19/25 uwzględniając wszystkie działy

  1. moje skromne zdanie: :icon_twisted: 2t: jeśli chodzi o zalety żeliwa to znam kilka... -niskie koszta produkcji -możliwość naprawy w postaci szlifu... (szlif=40zł, nowy nicasil=800zł... niezłe porównanie) oczywiście jeśli chodzi o możliwości w kwestii mocy max. aluminium górą... ale wszystko co daje kosmiczne efekty i dobrze się sprawdza musi kosztować... 4t: stawiam tylko na żeliwo... po co dawać alu+ nicasil, jeśli w dobrze smarowanym silniku 4t żywotność żeliwa i tak jest ogromna a osiągi nieznacznie gorsze...
    0 punktów
  2. nie no ja nie mówie że coć sie dzieje bo wbrew pozorom chłodzenie powietzrzem (dodajmy wymuszone) jest bardzo dobre choć powoduje niestety czasem niedogrzanie a to dlatego że nie bardzo da sie regulować intensywność chłodzenia. Oczywiście w gre mogą wejsc jakieś przysłony i inne historie ale skuter jest tego pozbawiony...
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...