Paweł_87 Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Witam!Czy słyszał ktos o motocyklach marki VOR? Na allegro jest kusząca oferta: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=80038433Cena przystępna, motocykl stary nie jest, lwygląd też ok...Ale czy w PL są improterzy części do motocykli VOR? Czy opłaca się to kupić (chodzi mi o jazdę w terenie [amator]) czy lepiej nie pchac się w takie mało znane motocykle?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Nie wiem nic o tym motocyklu ale powiem ci ze tnt mozna taki wypozyczac :(http://www.tnt-motocykle.pl/klub/article.php?aid=37wiec jezeli tutaj sie niczego nie dowiesz to sprobuj u nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memfis Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 http://www.off-road.com/dirtbike/feb2000/r...k/vor/400E.html wloska maszyna. hm, boli mnie cena na allegro, powinna byc 2x wyzsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 3 Stycznia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Mieloch Motocykle był kiedyś importerem włoskiego VORa. Zaimportował 2 motocykle w swojej błyskotliwej karierze. Żadnego nie sprzedał. Na jednym z tych dwóch Jurek Mieloch, właściciel Mieloch Motocykle, startował ze mną w jakiś zawodach. Startowaliśmy tuż po sobie. Mój KTM zapalił, VOR niestety nie zapalił. Z tego co słyszałem potem, gdy oddawałem moto do parku maszyn, Jerzy przepchał VORa za linię, żeby nie spalić startu, ale Vor i tak nie zapalił i nie pojechał. Tak się skończyła era Vora w Polsce. Generalnie motocykle przepiękne wizualnie, jednak zbyt delikatne, ze zbyt wieloma chorobami wieku dziecięcego. A że producent olewa sprawę, motocykle nie mogą z tych dziecięcych chorób wyrosnąć. Zresztą w ogóle nie wiem czy jeszcze ta firma istnieje (w sensie produkcyjnym)... VOR podziela moim zdaniem los pięknych amerykańskich Cannondale'ów i podobnych przypadków. Jedynie w tym wszystkim jakoś Husqvarna i GasGas jeszcze się bronią, ale jak nie przyśpieszą teraz naprawdę, to za kilka lat nie będzie po nich śladu, tak jak po wielu producentach. No może GasGas ma szanse, dzięki trialowi, ale Huska musi iść do przodu bo zniknie raczej. Takie mam odczucia obserwując rynek motocykli enduro od wielu lat. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Byl kiedys swojego rodzaju test motocykli VOR w swiecie motocykli. Z tego co pamietam to moto jest popularne ale nie w polsce :( nazwa VOR pochodzi od Vertemati Off Road (Produkcja wloska) . W tych endurakach zastosowano dosc ciekawa konstrukcje sterowania rozrzadem za pomoca kol zebatych wiec problem lancuszka odpada :P co do czesci to takie jak opony tlok klocki lancuch zebatki sprzeglo dostaniesz nie oryginalne bo w koncu to uniwersalne albo od znanych producentow akcesoriow i czesci(Vertex, EBC, IRIS, PBR, Mitas itp). Coz wiecej sie moze psoc w takim moto, przy amatorskiej jezdzie.Jak znajde ten artykol to napisze cos wiecej.Jak narazie link do stronki producenta:http://www.vor.it/en/index.aspPozdro; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 3 Stycznia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Coz wiecej sie moze psoc w takim moto, przy amatorskiej jezdzie. Ma tam jakiś strasznie gówniany gaźnik, bodajże włoskie Dellorto. Przez to nie zapala. Wystarczający powód, żeby się w to nie pakować. Po nędznym gaźniku poznasz nędzne moto - stara jak świat zasada w enduro! (podobnie było z mnóstwem marek - Husqvarną, Husabergiem etc).pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Po nędznym gaźniku poznasz nędzne moto - stara jak świat zasada w enduro! (podobnie było z mnóstwem marek - Husqvarną, HusabergiemTo Husaberg jest gowniany ??Wyczytalem gdzies ze jest to to samo co KTM rozniacy sie tylko kilkoma rzeczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 3 Stycznia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 To Husaberg jest gowniany ?? Był bardzo gówniany, póki go KTM nie przejął i póki nie pozmieniał tam milion rzeczy. A w pierwszym rzędzie zmienił gównaniany gaźnik Dellorto, przez który ileś tam osób świecie umarło na zawał serca kopiąc beznadziejnie zapalające motocykle Husaberg, gdzieś podczas zawodów, w jakiś kniejach, zaroślach, tudzież krzakach na bagnach. I w Polsce niestety jeden z kolegów tak umarł na zawodach, przy czym on kopał jakiś inny motocykl, niemniej z równie gównianym gaźnikiem. Wyczytalem gdzies ze jest to to samo co KTM rozniacy sie tylko kilkoma rzeczami Nic bardziej mylnego. Ten motocykl łącza z KTMem tylko plastiki, oprzyrządowanie kierownicy, część zawieszenia i parę detali - reszta jest kompletnie inna. Od ramy, przez zupełnie inny silnik (rozpoławiany zupełnie inaczej niż w KTM), po takie sprawy jak wahacz, kąt główki ramy, wagę, etc. Jednym słowem - są to dwa zupełnie różne motocykle, które mają wspólne detale. Tylko detale, które najnormalniej w świecie można sobie kupić w sklepie. Natomiast fabryczne różnice są olbrzymie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Wyczytalem gdzies ze jest to to samo co KTM rozniacy sie tylko kilkoma rzeczamiA mnie karcisz za cytanie.Dominiku chodziło o to że był swego czasu w ŚM test husaberga i ktm'a (nie pamietam modeli) i podsumowanie bylo takie że husaberg jest "jeszcze lepszą" wersją ktm'a exc. Jeśli chcesz to mogę spróbować znaleźć ten numer.Pozdrawiam Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 ŚM 4/2005test motocykli Husaberg FE 550e oraz KTM 525 EXC Racing. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel119 Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 A co powiecie o TM-ach? Skąd ta firma się wzięła?Jest pochodna od ktm-a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 A co powiecie o TM-ach? Skąd ta firma się wzięła? Z włoch Jest pochodna od ktm-a?Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Ma tam jakiś strasznie gówniany gaźnik' date=' bodajże włoskie Dellorto. Przez to nie zapala. [/quote'] no w husce mam dellorto pali w zime z 1, ale cezeta na Ikovie też tak zapalała, może wada tego motocykla nie leży w gaźniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 daj sobie spokoj z wynalazkami za te pieniadze to kupisz pozadna maszyne jak dobrze poszukasz i sie potargujesz to kupisz wr 400 z 1999/2000 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Stycznia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Dominiku chodziło o to że był swego czasu w ŚM test husaberga i ktm'a (nie pamietam modeli) i podsumowanie bylo takie że husaberg jest "jeszcze lepszą" wersją ktm'a exc. To się autor mylił i uwiarygania coraz powszechniejszą opinię, że ŚM zeszło na psy totalnie. Chyba, że chodziło mu o skrót myślowy - że niby ten sam producent, więc Husaberg to taki lepszy KTM. Coś w stylu: Passat to "lepsza wersja" Golfa... Bo Husaber to Husaberg, a KTM to KTM. Mają wspólnego właściciela, który pakuje w motocykle wspólne detale, które kupuje na zewnątrz (np felgi, oprzyrządowanie kierownicy) lub sam produkuje (zawieszenia WP, etc). Ale pod względem kontrukcyjnym SĄ TO DWA ZUPEŁNIE INNE MOTOCYKLE. Zresztą, idźcie po prostu do sklepu i je sobie sami porównajcie, nie będę wyjaśniał oczywistych spraw. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.