Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. Ja zawsze zwalniam przed nieznanymi zakretami specjalnie jadac w dol. I wcale mi nie przeszkadza ze odwazniejszi czy lepiej jezdzacy koledzy w tych zakretach mi uciekaja. I tak moge ich pozniej dogonic na prostej. Wole jechac wolniej niz przekonac sie ze zakret sie zaciesnia a ja jade za szybko. W polowie lipca pojechalismy z kolegami na trase na polnoc Ontario wybierajac naprawde krete drogi np koncowka drogi z Sudbury do Timmins gdzie nie tylko zakrety ale spadki i wzniosy terenu byly zupelnie spore. Po jakims czasie i okolo 20 zakretach zaczalem jechac szybciej swiadomie stosujac lekki przeciwskret ( biorac pod uwage ze byla to moja pierwsza jazda motocyklowa w tym sezonie to niezbedny byl mi jakis czas na "odrdzewienie". Tak jak koledzy wyzej pisali najlepszym krokiem ktory mozesz zrobic jest szkolenie, a moja rada jest patrzenie jak najdalej w glab zakretu i odkrecenie gazu dopiero gdy widzisz wyjazd z tego zakretu. Jest jeszcze mozliwe przyhamowanie przednim hamulcem w luku ale to juz dalsza szkola jazdy.
  3. W 20 letnim motocyklu warto przejrzec instalacje elektryczna, wszystkie zlaczki i masy bo one jesli skoroduja to zwiekszaja opory pradu.
  4. To wyglada tak jakby ssanie nie dzialalo.
  5. Pozytywnie jesli jest w dobrym stanie technicznym.
  6. Jaki iskrownik??? To jest alternator. Trzeba sprawdzic prad zmienny z alternatora do reglera i zreglera do aku. Z powrotem do warsztatu z reklamacja.
  7. Nie zauwazyles ze to temat z 20 roku? Teraz sie znacznie poprawili, ale koledzy ktorzy jezdzili w Indiach tez kilka remontow generalnych na drodze musieli przeprowadzic. 🙂
  8. Chemikiem nie jestem ,ale czytalem ze dodaja jakies oleje roslinne. A jak one sie starzeja po wytaceniu z paliwa to juz ciezko powiedziec. Suzuki odstawilem jak idiota na chyba 8 z paliwem w zbiorniku i gaznikach i dostalem za swoje podczas przygotowania go do sprzedazy - miesiac albo nawet 6 tygodni prawie codziennej pracy przy czyszczeniu tego. W moim przypadku osad stwardnial w wielu miejscach na kamien.
  9. Ostatni tydzień
  10. W wielkim skrócie - jeśli się boisz, to znaczy, że za szybko jedziesz jak na swoje możliwości. Zwolnij. To nie jest tak, że z górki masz nagle 5% przyczepności i zaraz umrzesz. W Twojej głowie jest więcej strachu i obaw, niż to warte.
  11. O ile pamiętam, to tam były montowane dwa systemy. Starszy bez wspomagania i nowszy ze wspomaganiem.Jeżeli to jest z elektrycznym systemem wspomagania hamulców, to tak, hamowanie będzie jakby go nie było i trudno nawet mówić o jakiejś granicy.
  12. ABS jeśli padnie to stracę całkowicie hamulce czy tylko hamowanie na granicy blokowania kół?
  13. Bardzo dziękuję Kolegom i Koleżankom za zainteresowanie wspólnym wyjazdem.Ekipa szykuje się mega...Czekam na jeszcze jedną chętną osobę.
  14. Siema mam pytanie czy jakbym chciał przełożyć silnik z exc 450 rfs w ramę z exc 400 to jak wygląda sytuacja dyszę muszę zmieniać w gaźniku? coś więcej jest do zrobienia? posiadam exc 400 rfs po strzale korby i zastanawiam się co muszę zrobić jeśli chcę tam wsadzić silnik od 450 na rfsie.
  15. Ale gaźnik nie powinien puszczać w cylindry mimo niesprawnego kranika, więc gaźniki na stół 🙂 Może być tak że leje ci tylko jeden gaźnik na jednym cylindrze, więc żeby ci zatankowało silnik benzyną musi akurat silnik się zatrzymać tak, że zawory ssące na tym cylindrze będą otwarte. Więc raz ci może zalać po postoju a innym razem staniesz na zamkniętych zaworach i ci nie zaleje 🙂
  16. Czasem warto poczekać. Po akcji spuszczenia benzyny rozcieńczonej olejem z silnika moto stało dobrą dobę bez korka w misie z podstawioną zlewką. Potem wkręciłem korek tyle o ile palcami. Wczoraj przy okazji przestawiania uwagę moją zwrócił wskaźnik paliwa - niżej o jedną kreseczkę. Podstawiłem zlewkę, odkręciłem palcami korek i zleciały... ze 2 setki samej już benzyny. No oleiste jeszcze ciutkę ale cuchnące benzyną - sama wacha. Także trop z uwalonym kranikiem okazał się trafny. Myślę że wtorek/środa powinienem już go mieć. Potem zajrzymy do sprzęgła co tam się nawyrabiało.
  17. Wcześniejsza
  18. Drogi forumowiczu, w czym ty widzisz tam problem? Jakiego poradnika oczekujesz, jak rozwinąć kawałek przewodu pod siedzeniem może też bakiem? Rozciag, zabezpiecz przed uszkodzeniem i ciesz sie jazdą.
  19. Czemu na priv? Dawaj tutaj. Też chętnie skorzystam a może i ktoś jeszcze
  20. Drogie forum! W moim motocyklu mam gniazdo USB pod siedzeniem CB650R- prowadził ktoś z was kabel do kierownicy żebym mógł podłączyć telefon? Albo może widzieliście jakiś poradnik? Z góry dziękuję ✌
  21. "M11 nie miała kierunkowskazów " zwykła. ale były wersje z bogatym wyposażeniem (na tamten czas) i z serwisówki fabrycznej do M11 jest opis ale bez rysunku (pewnie błąd druku/skanowania). Osłona na nogi jest też z tej serwisówki, znalazłem na chomiku. Osłon było kilka w tamtym czasie, szukam dokładnie jak z rysunku, stan dowolny. "Nie jestem pewien, ale wersja lux miała czterobiegową skrzynię" M11-W, czyli ostatni rok produkcji, tak 4 biegi. Sam silnik miał trochę różnic wobec tego niby samego w późniejszej WSK 175. Tak były wysyłane do USA, Indii a nawet były pokazywane na targach w Chinach. Ludzie w tamtym czasie chwalili motocykl, wiec to co piszą w polskim internecie o tym jaki to jest zabójczy, to motocykl na zdjęciu jedynie widzieli. Mam odrobinę informacji, ale to nadal jeszcze za mało. Widzę że to był dobry produkt eksportowy. I samej wersji LUX były 2 rodzaje a może 3 lub 4. Ktoś może jeździł M11-W czyli z silnikiem Wiatra? Jestem ciekaw opinii M11 z tym silnikiem. shl m11 katalog czesci.pdf
  22. Nie jestem pewien, ale wersja lux miała czterobiegową skrzynię i był to również model eksportowy. Szły ponoć nawet do Stanów. I one miały 11 bądź 12 koni. Z kratką na zbiorniku nie widziałem nigdy, podobnie jak z kierunkowskazami. Shl miała 6-ciovoltową instalację, miejsce na akumulator, ale nie potrzebowała go do jazdy, bo odpalało i jeździła bez niego. Do tego miała w reflektorze żółtą żarówkę, ponoć fabrycznie, ale wiadomo, to była rzecz wymienna.
  23. Planuję na szybko wyskoczyć do Czarnogóry może Teth zależy.W sumie bez planu,żeby fajnie poganiać.Bez spinki ,noclegi w kwaterkach.Planuję poświęcić ok 10 dni plus minus 4.Zapraszam do kontaktu chętnych do luzackiego ganiania na moto.Mój wiek 50+objeżdzony ,od kilkunastu lat.
  24. M11 nie miała kierunkowskazów natomiast w modelu m17 czyli gazela byly. Nie pamiętam ale chyba też nie we wszystkich. Natomiast osłony na kolana, nogi. Gazela miała seryjnie a w m11 sie zdarzały. Podobnie jak w WSK Można też było dokupić takie osoby do wszystch tych motocykli, jak to wtedy nazywano rzemieślnicze a dziś akcesoryjne.
  25. To jak typowa M11 jest z opcją mocowania kratki, to świetnie. Motocykl zamierzam wykorzystać praktycznie. Mam jeszcze pytanie o wersje lux. Takie wersje miały aż o 1 koń mocniejszy silnik czyli S32-U i były oznaczone na tabliczce literą L. Ale nie wiem jak wygląda prawdziwa tabliczka od luxa, a nie chciałbym się naciąć na jakiegoś handlarza oszusta. Jak ktoś ma zdjęcie tabliczki od luxa, proszę załączyć tu lub na pw. I czytając serwisówkę, jest mowa o kierunkowskazach i osłonie na nogi. Jest jakieś zdjęcie M11 z fabrycznymi kierunkowskazami? Może ma ktoś osłonę na nogi dokładnie jak ze zdjęcia na sprzedaż?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...