Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Dzisiaj
-
Technika zjazdu z zakrętami
Adam M. odpowiedział(a) na freesamen temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Ja zawsze zwalniam przed nieznanymi zakretami specjalnie jadac w dol. I wcale mi nie przeszkadza ze odwazniejszi czy lepiej jezdzacy koledzy w tych zakretach mi uciekaja. I tak moge ich pozniej dogonic na prostej. Wole jechac wolniej niz przekonac sie ze zakret sie zaciesnia a ja jade za szybko. W polowie lipca pojechalismy z kolegami na trase na polnoc Ontario wybierajac naprawde krete drogi np koncowka drogi z Sudbury do Timmins gdzie nie tylko zakrety ale spadki i wzniosy terenu byly zupelnie spore. Po jakims czasie i okolo 20 zakretach zaczalem jechac szybciej swiadomie stosujac lekki przeciwskret ( biorac pod uwage ze byla to moja pierwsza jazda motocyklowa w tym sezonie to niezbedny byl mi jakis czas na "odrdzewienie". Tak jak koledzy wyzej pisali najlepszym krokiem ktory mozesz zrobic jest szkolenie, a moja rada jest patrzenie jak najdalej w glab zakretu i odkrecenie gazu dopiero gdy widzisz wyjazd z tego zakretu. Jest jeszcze mozliwe przyhamowanie przednim hamulcem w luku ale to juz dalsza szkola jazdy. -
Kawasaki er6n nie odpala po nagrzaniu się
Adam M. odpowiedział(a) na skylerpl temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
W 20 letnim motocyklu warto przejrzec instalacje elektryczna, wszystkie zlaczki i masy bo one jesli skoroduja to zwiekszaja opory pradu. -
Problem z odpaleniem silnika 2t do roweru
Adam M. odpowiedział(a) na Korjel temat w Mechanika Motocykli 2T
To wyglada tak jakby ssanie nie dzialalo. -
Pozytywnie jesli jest w dobrym stanie technicznym.
-
Kymco zing 125 rf25 - iskrownik
Adam M. odpowiedział(a) na DziQ9011 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Jaki iskrownik??? To jest alternator. Trzeba sprawdzic prad zmienny z alternatora do reglera i zreglera do aku. Z powrotem do warsztatu z reklamacja. -
Motocykl na długą podróż 300cc-700cc?
Adam M. odpowiedział(a) na Artur 76 temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Nie zauwazyles ze to temat z 20 roku? Teraz sie znacznie poprawili, ale koledzy ktorzy jezdzili w Indiach tez kilka remontow generalnych na drodze musieli przeprowadzic. 🙂 -
Chemikiem nie jestem ,ale czytalem ze dodaja jakies oleje roslinne. A jak one sie starzeja po wytaceniu z paliwa to juz ciezko powiedziec. Suzuki odstawilem jak idiota na chyba 8 z paliwem w zbiorniku i gaznikach i dostalem za swoje podczas przygotowania go do sprzedazy - miesiac albo nawet 6 tygodni prawie codziennej pracy przy czyszczeniu tego. W moim przypadku osad stwardnial w wielu miejscach na kamien.
- Wczoraj
-
Technika zjazdu z zakrętami
Damian85 odpowiedział(a) na freesamen temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
W wielkim skrócie - jeśli się boisz, to znaczy, że za szybko jedziesz jak na swoje możliwości. Zwolnij. To nie jest tak, że z górki masz nagle 5% przyczepności i zaraz umrzesz. W Twojej głowie jest więcej strachu i obaw, niż to warte. -
KTM 990 SMT (Supermoto T ) / LC8 po serwisie.
tnt1200 odpowiedział(a) na tnt1200 temat w Sprzedam Motocykl
Podbijam - 18999 zł. - Ostatni tydzień
-
BMW K 1200RS opinie
jonaszko odpowiedział(a) na rekrut88 temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
O ile pamiętam, to tam były montowane dwa systemy. Starszy bez wspomagania i nowszy ze wspomaganiem.Jeżeli to jest z elektrycznym systemem wspomagania hamulców, to tak, hamowanie będzie jakby go nie było i trudno nawet mówić o jakiejś granicy. -
BMW K 1200RS opinie
rekrut88 odpowiedział(a) na rekrut88 temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
ABS jeśli padnie to stracę całkowicie hamulce czy tylko hamowanie na granicy blokowania kół? -
Bardzo dziękuję Kolegom i Koleżankom za zainteresowanie wspólnym wyjazdem.Ekipa szykuje się mega...Czekam na jeszcze jedną chętną osobę.
-
KacperRJS obserwuje zawartość Silnik exc 450 rfs w ramie exc 400
-
Siema mam pytanie czy jakbym chciał przełożyć silnik z exc 450 rfs w ramę z exc 400 to jak wygląda sytuacja dyszę muszę zmieniać w gaźniku? coś więcej jest do zrobienia? posiadam exc 400 rfs po strzale korby i zastanawiam się co muszę zrobić jeśli chcę tam wsadzić silnik od 450 na rfsie.
-
Ale gaźnik nie powinien puszczać w cylindry mimo niesprawnego kranika, więc gaźniki na stół 🙂 Może być tak że leje ci tylko jeden gaźnik na jednym cylindrze, więc żeby ci zatankowało silnik benzyną musi akurat silnik się zatrzymać tak, że zawory ssące na tym cylindrze będą otwarte. Więc raz ci może zalać po postoju a innym razem staniesz na zamkniętych zaworach i ci nie zaleje 🙂
-
XJ600 51J - zginęło sprzęgło
Piasek80 odpowiedział(a) na Piasek80 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Czasem warto poczekać. Po akcji spuszczenia benzyny rozcieńczonej olejem z silnika moto stało dobrą dobę bez korka w misie z podstawioną zlewką. Potem wkręciłem korek tyle o ile palcami. Wczoraj przy okazji przestawiania uwagę moją zwrócił wskaźnik paliwa - niżej o jedną kreseczkę. Podstawiłem zlewkę, odkręciłem palcami korek i zleciały... ze 2 setki samej już benzyny. No oleiste jeszcze ciutkę ale cuchnące benzyną - sama wacha. Także trop z uwalonym kranikiem okazał się trafny. Myślę że wtorek/środa powinienem już go mieć. Potem zajrzymy do sprzęgła co tam się nawyrabiało. - Wcześniejsza
-
Poprowadzenie kabla spod siedzenia do telefonu
jonaszko odpowiedział(a) na Stahoo temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Drogi forumowiczu, w czym ty widzisz tam problem? Jakiego poradnika oczekujesz, jak rozwinąć kawałek przewodu pod siedzeniem może też bakiem? Rozciag, zabezpiecz przed uszkodzeniem i ciesz sie jazdą. -
Technika zjazdu z zakrętami
Andrzej JK odpowiedział(a) na freesamen temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
dziękuję, udanego weekendu. -
Technika zjazdu z zakrętami
jonaszko odpowiedział(a) na freesamen temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Czemu na priv? Dawaj tutaj. Też chętnie skorzystam a może i ktoś jeszcze -
Poszło priv.
-
Poprowadzenie kabla spod siedzenia do telefonu
Stahoo opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Drogie forum! W moim motocyklu mam gniazdo USB pod siedzeniem CB650R- prowadził ktoś z was kabel do kierownicy żebym mógł podłączyć telefon? Albo może widzieliście jakiś poradnik? Z góry dziękuję ✌ -
SHL M11 to był niebezpieczny motocykl?
motorniczy1L odpowiedział(a) na motorniczy1L temat w Weterany/Klasyki
"M11 nie miała kierunkowskazów " zwykła. ale były wersje z bogatym wyposażeniem (na tamten czas) i z serwisówki fabrycznej do M11 jest opis ale bez rysunku (pewnie błąd druku/skanowania). Osłona na nogi jest też z tej serwisówki, znalazłem na chomiku. Osłon było kilka w tamtym czasie, szukam dokładnie jak z rysunku, stan dowolny. "Nie jestem pewien, ale wersja lux miała czterobiegową skrzynię" M11-W, czyli ostatni rok produkcji, tak 4 biegi. Sam silnik miał trochę różnic wobec tego niby samego w późniejszej WSK 175. Tak były wysyłane do USA, Indii a nawet były pokazywane na targach w Chinach. Ludzie w tamtym czasie chwalili motocykl, wiec to co piszą w polskim internecie o tym jaki to jest zabójczy, to motocykl na zdjęciu jedynie widzieli. Mam odrobinę informacji, ale to nadal jeszcze za mało. Widzę że to był dobry produkt eksportowy. I samej wersji LUX były 2 rodzaje a może 3 lub 4. Ktoś może jeździł M11-W czyli z silnikiem Wiatra? Jestem ciekaw opinii M11 z tym silnikiem. shl m11 katalog czesci.pdf -
SHL M11 to był niebezpieczny motocykl?
grizzli odpowiedział(a) na motorniczy1L temat w Weterany/Klasyki
Nie jestem pewien, ale wersja lux miała czterobiegową skrzynię i był to również model eksportowy. Szły ponoć nawet do Stanów. I one miały 11 bądź 12 koni. Z kratką na zbiorniku nie widziałem nigdy, podobnie jak z kierunkowskazami. Shl miała 6-ciovoltową instalację, miejsce na akumulator, ale nie potrzebowała go do jazdy, bo odpalało i jeździła bez niego. Do tego miała w reflektorze żółtą żarówkę, ponoć fabrycznie, ale wiadomo, to była rzecz wymienna. -
Planuję na szybko wyskoczyć do Czarnogóry może Teth zależy.W sumie bez planu,żeby fajnie poganiać.Bez spinki ,noclegi w kwaterkach.Planuję poświęcić ok 10 dni plus minus 4.Zapraszam do kontaktu chętnych do luzackiego ganiania na moto.Mój wiek 50+objeżdzony ,od kilkunastu lat.
-
SHL M11 to był niebezpieczny motocykl?
jonaszko odpowiedział(a) na motorniczy1L temat w Weterany/Klasyki
M11 nie miała kierunkowskazów natomiast w modelu m17 czyli gazela byly. Nie pamiętam ale chyba też nie we wszystkich. Natomiast osłony na kolana, nogi. Gazela miała seryjnie a w m11 sie zdarzały. Podobnie jak w WSK Można też było dokupić takie osoby do wszystch tych motocykli, jak to wtedy nazywano rzemieślnicze a dziś akcesoryjne. -
SHL M11 to był niebezpieczny motocykl?
motorniczy1L odpowiedział(a) na motorniczy1L temat w Weterany/Klasyki
To jak typowa M11 jest z opcją mocowania kratki, to świetnie. Motocykl zamierzam wykorzystać praktycznie. Mam jeszcze pytanie o wersje lux. Takie wersje miały aż o 1 koń mocniejszy silnik czyli S32-U i były oznaczone na tabliczce literą L. Ale nie wiem jak wygląda prawdziwa tabliczka od luxa, a nie chciałbym się naciąć na jakiegoś handlarza oszusta. Jak ktoś ma zdjęcie tabliczki od luxa, proszę załączyć tu lub na pw. I czytając serwisówkę, jest mowa o kierunkowskazach i osłonie na nogi. Jest jakieś zdjęcie M11 z fabrycznymi kierunkowskazami? Może ma ktoś osłonę na nogi dokładnie jak ze zdjęcia na sprzedaż?