Skocz do zawartości

eeeeeeennnnn eeeeennnnn eeeeennnnnn bez sprzęgłą


wojtek101
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam zuzię gsx 550 ef 87 roku ostatnio skakałem sobie biegami bez sprzęgła ale nie przekraczałem 4tyś nie wiem czy to bezpieczne dla takich maszyn?? Wiem że nowe motocykle radzą sobie z tym bez problemu a jak to wygląda w waszych ogierach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tylko do góry.

A po co? No z wygody! A po co klamkę wciskać jak nie trzeba?

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umnie w gore ida bez problema , ale w dol musze letko odciazyc skrzynie przez bardzo delikatne dodadnie gazu , aby wyrownac obroty skrzyni z kolem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na pewno szybciej :wink:

Buber - ja tam w obie strony bez sprzegla przerzucam i nie mam problemow ( oczywiscie w dol z przegazowka ).

 

A jak robisz przegazówkę bez sprzęgła? :icon_rolleyes:

Edytowane przez typeR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano dokladnie.

Na R1 zapewne bedzie to wymagalo precyzyjniejszej reki :)

 

generalnie zaczynam od leciutkiego nacisku na dzwignie zmiany biegow, potem leciutko gaz i klik - dzwignia.

Nie wiem czy to zgodnie ze sztuka ale u mnie tak jest najkulturalniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy napisali.

Skrzynia kłowa jest po to właśnie stworzona żeby wbijać biegi bez sprzęgła :>

W górę koniecznie z ujęciem gazu, w duł z lekkim uniesieniem przepustnicy... Z resztą były tematy o tym. Choć na różnych filmach zauważyłem, że np. podczas jazdy torowej biegi w górę idą z lekki naciśnięciem sprzęgła (ale nie pełnym wysprzęgleniem)

 

 

Ja osobiście sprzęgła używam tylko do ruszania, chyba ze jadę rekreacyjnie to dla urozmaicenia czasem coś tam pomacam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja RD jeździłem bez sprzęgła i też dobrze to znosiła ;) Ale w dół wolałem używać sprzęgła z dwóch powodów

1 Ciężko schodziły w dół i z dwójki na jedynke to był poprsotu trzask

2 Bardzo często jeżdże z wysprzęglonym silnikiem, (hamowanie, zwalnianie itd.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Bardzo często jeżdże z wysprzęglonym silnikiem, (hamowanie, zwalnianie itd.)

 

błąd

ja używam sprzęgła tylko jak chce koło zblokować i przy ruszaniu , a tak to delikatnie muskam po klamce

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...