wojtek101 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Witam mam zuzię gsx 550 ef 87 roku ostatnio skakałem sobie biegami bez sprzęgła ale nie przekraczałem 4tyś nie wiem czy to bezpieczne dla takich maszyn?? Wiem że nowe motocykle radzą sobie z tym bez problemu a jak to wygląda w waszych ogierach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Bezpieczne jak to umiejetnie robisz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 po co bez sprzegla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ale tylko do góry.A po co? No z wygody! A po co klamkę wciskać jak nie trzeba? Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 I nie tylko z wygody :].W mojej CBF bez sprzegla biegi wchodz ciszej i lepiej niz ze sprzeglem :lalag:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfazimotor Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 A na pewno szybciej :icon_question:Buber - ja tam w obie strony bez sprzegla przerzucam i nie mam problemow ( oczywiscie w dol z przegazowka ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 umnie w gore ida bez problema , ale w dol musze letko odciazyc skrzynie przez bardzo delikatne dodadnie gazu , aby wyrownac obroty skrzyni z kolem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
typeR Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 (edytowane) A na pewno szybciej :wink:Buber - ja tam w obie strony bez sprzegla przerzucam i nie mam problemow ( oczywiscie w dol z przegazowka ). A jak robisz przegazówkę bez sprzęgła? :icon_rolleyes: Edytowane 17 Czerwca 2008 przez typeR Cytuj http://lolcats.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 a tak ze zaraz przed zmiana biegu w dol trzeba lekko otworzyc przepustnice. ja w LC4 jak wracam z wypadów bez sprzegła to właśnie tak robie. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfazimotor Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ano dokladnie.Na R1 zapewne bedzie to wymagalo precyzyjniejszej reki :) generalnie zaczynam od leciutkiego nacisku na dzwignie zmiany biegow, potem leciutko gaz i klik - dzwignia.Nie wiem czy to zgodnie ze sztuka ale u mnie tak jest najkulturalniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomala122 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Zastanawiam sie po co producent w ogole zakłada sprzegło skoro wam nie potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Do ruszania :)I redukowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Tak jak koledzy napisali. Skrzynia kłowa jest po to właśnie stworzona żeby wbijać biegi bez sprzęgła :> W górę koniecznie z ujęciem gazu, w duł z lekkim uniesieniem przepustnicy... Z resztą były tematy o tym. Choć na różnych filmach zauważyłem, że np. podczas jazdy torowej biegi w górę idą z lekki naciśnięciem sprzęgła (ale nie pełnym wysprzęgleniem) Ja osobiście sprzęgła używam tylko do ruszania, chyba ze jadę rekreacyjnie to dla urozmaicenia czasem coś tam pomacam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ja RD jeździłem bez sprzęgła i też dobrze to znosiła ;) Ale w dół wolałem używać sprzęgła z dwóch powodów1 Ciężko schodziły w dół i z dwójki na jedynke to był poprsotu trzask2 Bardzo często jeżdże z wysprzęglonym silnikiem, (hamowanie, zwalnianie itd.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Bardzo często jeżdże z wysprzęglonym silnikiem, (hamowanie, zwalnianie itd.) błąd ja używam sprzęgła tylko jak chce koło zblokować i przy ruszaniu , a tak to delikatnie muskam po klamce Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.