Pawik Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Witam Chcialbym sobie przesmarować linke sprzęgła w swoim klxie (zaczęło troche cięzej chodzic ) Czym to zrobić ? Potrzebuje jakies specjalistyczne narzędzie? Jaki smar?A moze wystarczy tylko WD-40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Olej silnikowy+strzykawka, to wszystko.Ew. możesz założyć przy pomocy taśmy klejącej lejek na jednym końcu linki, a drugi zwiesić swobodnie. Wtedy napełniasz lejek i czekasz aż zacznie kapać z zwieszonego końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Spróbuje . dzieki za rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 ja używam mixol + benzyna (1:1) i strzykawkę Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 no i dobrze by było aby drugim koncem oelj wypłynął wtedy cała linka jest nasmarowana ,a jak bardziej jest zapieczona o kłade w rope :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Witam A moze wystarczy tylko WD-40? Tym tylko narobisz sobie problemu... Olej silnikowy+strzykawka, to wszystko.Ew. możesz założyć przy pomocy taśmy klejącej lejek na jednym końcu linki, a drugi zwiesić swobodnie. Wtedy napełniasz lejek i czekasz aż zacznie kapać z zwieszonego końca. Kto chociazby raz probowal tego sposobu ten wie, ze miedzy linka a pancerzem jest tak malo miejsca, ze nie idzie tam wtoczyc zbyt wiele oleju... Polecam jakies spam w spayu. Osobiscie korzystam z probuktu Militec'a- polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 niektóre linki jeszcze mają tak jaby plastikowy kołnierz który dodatkowo zabezpiecza przed dostawaniem sie brudu do pancerza i w takiej jeszcze ciezej wpuscic olej :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Strzykawka moze sama nie wejdzie pomiedzy pancerz a linke. ale Strzykawka z igłą juz predzej ... Jutro spróbuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 No ta. Pewnie ze z igłą. Tylko przez cienką igłe gesty olej nie przejdzie tak łatwo więc musisz rozcieńczyć. Ogólnie to wiele łątwiej to robić jak masz taki specjalny przyrząd do smarowania linek - wkładasz końcówce linki w to, zaciskasz a przez boczny otwór podłączasz słomkę od spray`u do smarowania i psikach bezposrednio w linkę. Chwilka i zrobione. A WD40 odradzam. Dobre jest jak prowizorka, ale nie na dłuższą metę. WD40 ma właściwości myjące i czyści resztki smaru i szybko osusza wnętrze linki. Dodaj do tego jazdę w deszczu i po kilku dniach linka się zaciera. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 a ja mam pytanko , czy konczaca sie linkas sprzegla ( pekaja wlokna) moze powodowac ze sama linka sie wyciaga ? bo musialem ostatnio ze 2 razy podciagnac linke o pare obrotow w uchwycie dzwigni sprzegla . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 a ja mam pytanko , czy konczaca sie linkas sprzegla ( pekaja wlokna) moze powodowac ze sama linka sie wyciaga ? bo musialem ostatnio ze 2 razy podciagnac linke o pare obrotow w uchwycie dzwigni sprzegla . Logicznie rozumujac, kazdy material sie w jakims stopniu rozciaga, wiec te obrywajace sie wlokna to te, ktore sa krotsze od wyciagajacej sie linki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Opisywane przez Was techniki smarowania linek skończyły się wraz z epoką Junaka.Linek w japońcach się nie smaruje - je się wymienia !!!Wewnątrz linek japońców jest koszulka teflonowa nie znosząca żadnego smarowidła poza szmalcem którym możemy posmarować z zewnątrz linkę i rzucić psu do zabawy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Opisywane przez Was techniki smarowania linek skończyły się wraz z epoką Junaka.Linek w japońcach się nie smaruje - je się wymienia !!!Wewnątrz linek japońców jest koszulka teflonowa nie znosząca żadnego smarowidła poza szmalcem którym możemy posmarować z zewnątrz linkę i rzucić psu do zabawy. Wszystko dobrze jeśli linka jest oryginalna . W przypadku akcesoryjnej bywa różnie. Olej na pewno jej nie zaszkodzi a kto smaruje ten jedzie. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Akcesoryjne firmy TSK też mają teflon no chyba że z Fabryki Linek Rożnych Pcim. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 (edytowane) ciekawe rzeczy piszesz.... to widać wszystkie moje motocykle były wyprodukowane przed junakiem, bo w każdym od nich manualu jest napisane, żeby linki smarować olejem. Edytowane 26 Maja 2008 przez Barnaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.