Shinigami Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Ta. Sama przyzwoitość nakazuje wsadzić tam pływającą tarczę i zacisk 4-tłoczkowy. Siła hamowania jest całkiem w porządku i tutaj nie mam uwag (jakiś indonezyjski psychol wsadził drugą tarczę na przód i stwierdził, że to niewiele zmieniło) ale serwis tego badziewia bez młotka i brzydkich słów jest niewykonalny. W fabrycznych zaciskach już w pierwszych miesiącach jazdy śruby nie dawały się wykręcić i skończyło się na nabijaniu innych bitów w łby, potem się to powtarzało a sztuka to około 53zł. Te same problemy są w niektórych Suzuki z tym samym typem hebli.Zaciski zaczęły się kruszyć więc teraz mam dwa inne kupione z przebiegiem równym 10'000km (teraz już więcej) i niestety przedni ma uszczelniacze do wymiany, bo tłoczki stają bokiem. Myślałem, że już nic nowego w temacie serwisu nie napiszę ale jednak ninja jest sprytniejsza. Rozbierając tył motocykla z okazji czyszczenia airboxu, filtra powietrza i rzutem na taśmę układu wtryskowego trafiłem na przetartą wiązkę od komputera O_o wybaczcie złą jakość, telefon nie ma autofocus'u.http://imageshack.us...1092012141.jpg/Przewód od bezpiecznika podgrzewania sondy lambda przetarty na amen a przewód o wtryskiwacza #1 był na najlepszej drodze do tego samego, już nie było izolacji. Niebieski nalot w całej okolicy.Przebieg teraz leniwie rośnie i właśnie dobijam do 60'000kmUżytkownik Shinigami edytował ten post 4.wrz. 2012 - 19:58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Wstępniak do testu na portalu ścigacz http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Ninja,300R,2013,pierwsze,wrazenia,19101.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Chłopaki idą w dobrym kierunku. Docelowo 400ccm, 70 koni i wszyscy początkujący (i nie tylko) ściganci będą zachwyceni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Nie koniecznie. 400 już jest i rozwija oszałamiające 43 kucyki http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/133207-kawasaki-ninja-400r/Szczerze wątpię żeby ostre ZXR'y 250 i 400 miały wrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Szczerze wątpię żeby ostre ZXR'y 250 i 400 miały wrócić. Szkoda, moim zdaniem gdyby weszły na rynek to dyskusje typu czy na początek R6, CBR600, GIX600 czo może lepiej 125 ccm 250 ccm czy GS500 by się skończyły. Wielu przyszłych scigantów wzięło by 60-70 konną 400ccm małą, zwinną i lekką ninje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 (edytowane) Poniższy tekst napisałem pod system komentarzy na ścigacz.pl ale mam nadzieję, że jest dość jasny. Kilka godzin temu wróciłem z jazdy próbnej. Motocykl jest tak dobry jak się po nim oczekuje. Żeby było ciekawiej to śmigałem sztuką z niemieckich testów :) Ogólna radość z jazdy bardzo duża, plusów znalazłem kilka ale i minusów. Tak po krótce. Silnik jest rewelacyjny, wysoka elastyczność nawet do 140km/h, sprzęgło miękkie na tyle, że nawet totalnie niewprawiona kobieca dłoń wciśnie klamkę dwoma palcami. Skrzynia biegów pracuje inaczej niż zmordowana ale coś pozmieniano, bo teraz wyraźnie czuć działanie niczym klawiatury komputera z dużym skokiem klawisza. Nie jest to złe ale nie wpada w kategorię "Quick Shift" albo "Sekwencja" abstrahując od konstrukcji. Bez sprzęgłowe zmiany biegów są możliwe ale też trzeba by poćwiczyć jeśli ma się nawyki z poprzedniej maszyny. Akustycznie, już nie ma wycia sporta, teraz wyraźnie słychać twina w całym zakresie. Nadal jest cicho. Heble żyleta minus za konstrukcję z zapiekającą się śrubką klocka. Pozycja kierowcy wygodna ale mam wrażenie, że osoby ponad 180cm będą musiały pogrzebać przy kierownicy, bo chyba jest typowo pod drobne kobiety i nieświadomie kierownik opiera się na nadgarstkach w czasie jazdy. Prowadzenie bardzo bardzo dobre, wręcz pierwsze 500m i już wiedziałem co da się zrobić. Minus za bak, jego rozmiar powoduje problem przy maksymalnym skręceniu kierownicy. Odległość stóp do ziemi i ugięcie kolan bez zastrzeżeń. Podnóżki kierowcy raczej niewygodne. Szeroki but źle leży i są zupełnie nie elastyczne, goły metal i tyle. Zawieszenie tak samo jak poprzednio, przód miękki a tył twardy lecz w wygodnych granicach. Na temat opon trudno się wypowiedzieć ale przy dzisiejszej pogodzie ok +18 stopni tak sobie trzymały. Antyhopping pomagał nie dławić silnika ale tylny kapeć robił żabkę. Kokpit vel zegary na plus choć nie jestem fanem cyfrowego licznik. Obrotomierz bardzo dobry, kontrolki oblecą ale mam lekkie wątpliwości jak to będzie w ostrym letnim słońcu. Nie wiem, może wydziwiam ale mam dobry odnośnik. Nie uświadczyłem też problemu z widocznością zegarów mimo kasku z wysoką szczęką, bo Streetfighter Attack vel kask STIG'a.Dla kogo to moto ? Dla kobiet, które nie chcą zostać w tyle, nie chcą stać na paluszkach, chcą lekkiego sprzęgła. Dla starych wyjadaczy których zmęczyło jeżdżenie supersportem po mieście ale nie chcą skutera. Dla początkujących ale z zastrzeżeniem, że nie dają się zaskoczyć i nie są płochliwi. Ta moc może dać wiele dobrego i długo cieszyć ale chwila nie uwagi i ten moment obrotowy bez zastanowienia będzie prostował łokcie. Ninja '08 przy CBR wypada blado ale nowa jest twardą alternatywą. Jedno z kilku zdjęć. http://imageshack.us/f/16/15102012230.jpg/ Edytowane 15 Października 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Cena nowej Ninja to 20'900zł w standardzie i 21'900zł z ABS http://www.kawasaki.pl/motocykle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Troche lepiej. Ideał to:400 ccm70 kmsztywna rama, sportowe zawieszenie i hamulce.do tego niska masai cena na poziomie 30 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Może ideałem będzie CBR500R...:http://honda.pl/pl/motocykle/modele/nowosci-2013.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 To raczej nie taki sport o jakim myśli marcinrednose ale fajna opcja, bo nowe 500cc. Od dawna cisza w kategorii a kilka powodów do zakupu znalazłoby się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 A owszem, są http://motosp.pl/2012/11/inne-moto/puchar-europy-juniorow-w-2013-roku-na-motocyklach-honda-cbr500r-ejc/ Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Pokazałeś maszynę torową bez homologacji, takie coś można zrobić nawet z CBR125. To co 500 ma w serii powstało z zamysłu maszyny miejskiej. Taka moc owszem może pociągnąć i wyprostować łokcie ale trudno nazwać to huraganem na kołach. Pomysł i tak mi się podoba, konkurencja jest zdrowa dla portfela obywatela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Szargają nazwę cbr dając ją coraz to bardziej miejskim modelom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Ja na profilu hondy na youtubie pytałem o tą wersje torową, to jakby ktoś był bardzo zainteresowany, to odesłali mnie od organizatorów serii EJC czyli http://racedays.net/ i u nich prawdopodobnie będzie można kupić tą wersje. Ja dalej nie wnikałem, bo ani nie mam czasu, ani tymbardziej pieniędzy na taką zabawkę, ale może kogoś to zainteresuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Od dawna cisza w kategorii a kilka powodów do zakupu znalazłoby się.Pokazałeś maszynę torową bez homologacji, takie coś można zrobić nawet z CBR125. Pokazałem jeden z tych wspomnianych powodów. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.