Skocz do zawartości

Kawasaki Ninja 250/300


Rekomendowane odpowiedzi

jak to jest że u nas za owiewkę chcą 1500 zł. (jedna sztuka duzy płat)

a na necie są po 120$:

 

http://tyga-performa...&sort=2a&page=1

 

 

testowaliscie juz jakies tylne gumy 150/70R17 ?

 

Jeśli tak to jakie wrażenia w stosunku do serii i czy huggery czyli błotniki na tylne koło które pasują do seryjnej 250R ktoś próbował zakładać z nową gumą ?

 

 

Kolejne pytanie jakich fender kitów używacie i z czego będą pasowały kierunki na owiewkę ? Jakieś uniwersalne ?

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ugFk1yKluN8

3:07 ma bardzo fajnie zrobiony tył. znalazłem na necie ten plastik: http://www.hotbodies...8-12_ninja_250r Lime Green 08-11' - Undertail €229.95

 

 

Czy niebiescy nie beda sie czepiali co do miejsca montazu tablicy i "widocznosci" kierunków ?

 

 

 

 

Jeszcze jedna sprawa. byłem dziś w salonie BMW i przymierzałem kask Shoei X-Spirit II rozmiary M i L.

Rozmiar M ciężko mi na głowę założyć, a jak się już wślizgnę to czuję się tak jakby mi miały oczy wyskoczyć ^^, żyły wychodzą i cały czerwony się robię. Zaś rozmiar L wchodzi zaskakująco gładko, ale machając głową w lewo i prawo kask troszkę jednak goni.

 

Powinienem szukać czegoś innego czy ewentualnie który rozmiar brać ?

Rozmawiałem z kuzynem który startuje w mistrzostwach polski, ma 2 X-spirity II i twierdzi że się za bardzo nie rozszerzają te pianki w środku, więc poleca rozmiar L.

 

Dodatkowo cena za biały świecący L to 1800 zł bo robią miejsce dla innych modeli. Chyba się coś nowego szykuje.

Edytowane przez Dwd89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie uważam, że nie ma co ładować tysięcy złotych w Ninję 250r. To jest 250 cm3 czyli choćbo się człowiek uparł to i tak nie pójdzie jak "600"seta. Frnder? Nie jestem jaimś estesą - mi nie przeszkadza firmowy ogon;) Hugger mógłby być - wiem, że Pyramid Plastics robią pod 250r nawet w kolorystyce odpowiedziej razem z osłoną łańcucha. Opony 150? Ktoś kiedyś powiedział, że nie po to przez kilka lat małe chińskie ludziki się głowyły i wymyśliły 130 do tego moto, by to teraz na siłę na 150 zmianiać. Zwłaszcza, że kolo mówi na filmie, że to za duże jak na tą felgę. Taka zmiana opony to dość poważna ingerencja w zawieszenie motocykla, które z racji tego, że są tylko 2 koła - jest dość ważne i osobiśie uważam, że nie ma co kombinować skoro fabryka dała tyle to lepiej przy takiej oponce zostać.

Jak za wąska opona to zawsze można Ninje popchnąć a za zaoszczędzony hajsik kupić używaną 600setę z większą oponą :)

Jedyne co ja zmieniłem to wydech. Fabryczny trochę za delikatny jest o ginie w ruchu ulicznym, przez co parę razy mi puszki dorgę zajechały. Z Akrapem nie mam już tego problemu;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh co do tego "ogona" to pierwsze co zrobilem to wzialem dremla odrysowalem proste linie linijką, i ładnie ściąłem :)

 

Tylko jeszcze odblask musze na kątowniczku zamontować pod śruby od tablic . Moto od razu wyglada duzo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest część kompletnego układu wydechowego Yoshimura, do europejskiej wersji nie nadaje się ponieważ nie ma miejsca na sonde lambda. Teoretycznie można to sobie dorobić ale trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy portfel wytrzyma taki układ wydechowy plus przeróbka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawasaki obniżyło ceny części oryginalnych i dodało też spis z możliwością kupienia on-line. Nie jest to dokładnie to samo co system amerykański ale jest duży postęp :) Przykład z brzegu, przednia tarcza hamulcowa przed obniżką cen 1888.47zł teraz 1668.58 uszczelniacze zaworowe przed 41.14zł teraz 36zł

 

http://www.kawasaki.pl/News/Details/34099377FF9

 

Teraz łatwo sobie policzyć opłacalność zamiennika i zaplanować budżet. W gardłowej sprawie też nie trzeba dyskutować z ASO i wisieć na telefonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Tylna opona wymieniona na bridgestone bt45 na poczatku sezonu. Przednia, do kompletu, zamówiona po tym jak na mokrym rondzie uślizneła sie obecna. Na szczęscie bez gleby.

 

Pozdrawiam

Alt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55'000 km

 

http://imageshack.us...3032012034.jpg/

 

Pierwsze trzy zdjęcia przedstawiają gotowy motocykl, pozostałe są etapami przy czym zdjęcia od 4 do 8 stanem początkowym.

 

Jako, że skończyłem z kurierką z powodu złodziei z ZUS'u motocykl dostał w prezencie gruntowne mycie i kilka napraw na które nie było czasu.

Czas spędzony nad tym ponad 60 roboczogodzin

Mechanicznie:

Przednia tarcza

Dwa zaciski hamulcowe z przebiegiem 10'000km i dwie podkładki do przedniego przewodu hamulcowego z okazji wycieku.

Nowe klocki hamulcowe EBC SFA197 i SFA197HH plus w prezencie do zacisków lucasy

Tona smaru do zawieszenia i łożysk w kołach które o dziwo wytrzymały zimę

Nowa linka zamykająca gaz

Odnowiona elektryka tylnej lampy i żarówki z okazji niebieskiego proszku po dawnych miedzianych stykach

Używana osłona wydechu (To be installed )

Nowe tylne kierunkowskazy

Regulacja zaworów

Nowe świece DENSO U22ESR-N

Nowy olej Mobil 1 15W50 plus filtr KN401

Czyszczenie smarowanie łańcucha

Czyszczenie wszystkich elementów ze stali nierdzewnej plus wlewu dla chłodziwa.

Używana prawa owiewka

Dwie wyprostowane prawe kierownice z czego zamontowana moja oryginalna. Tak to jest z tym Allegro...

Używana dźwignia zmiany biegów z okazji zużycia mojej i usłyszenia "100zł minimum za doprowadzenie tego do porządku"

Sprężyny bocznej stopki (które i tak potem się katapultowały gasząc silnik przy 120km/h)

Wymiana kilku przegnitych śrubek na stal nierdzewną A2 i kwasoodporną A4

Stylistycznie:

Wspomniana wyżej owiewka

Lakierowanie rur chłodniczych

Umycie ramy, kół i silnika (wtedy zwątpiłem w istnienie boga)

Płukanie żeberek chłodnicy

Polerka podnóżków

Lakierowanie wysięgnika lusterka

Polerka wydechu

Mycie, mycie i jeszcze raz mycie, potem polerka i woskowanie (kolorowych) lub nabłyszczanie (czarnych) plastików, opon oraz tego zmęczonego od PDA baku.

Do zrobienia:

Czujnik STOP (przegnił do końca, nic z niego nie zostało)

Klakson (jak wyżej tylko, że dwie sztuki)

Uszczelniacze przedniego zawieszenia na które nie miałem już narzędzi ani chęci.

 

Z uwagi na rozmach prac i środków jakich użyłem nie napiszę tego czego używałem ale jeśli ktoś jest ciekaw to walić śmiało z konkretnymi pytaniami.

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie za bałdzo, bo wszystko robię sam bez wpisów do serwisówki. Ostatni mam chyba z 27'000 km. Zdaje sobie sprawę, że mówisz o forum ale papier jest papier :) Po za tym jeśli coś mi kiedyś odbije żeby ją sprzedać to ja nie będę podejrzany o kręcenie licznika i potencjalnego handlarza po odsprzedaży łatwiej będzie udupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

57'500km

Linka prędkościomierza skapitulowała. Nowa w ASO kosztuje skromne 160zł :banghead: 20zł za wkład w Autolinka załatwiło sprawę.

Dodatkowo jakiś czas temu wrócił na miejsce klakson razem z przepalonym bezpiecznikiem od niego :)

 

 

Z innych ciekawostek.

Sprężyny stopki które kupiłem za dychę od innej Ninja postanowiły, że w mojej nie będą pracować i wypadły po drodze odcinajac zapłon. Prawa owiewka równierz z innej Ninja pasuje jak chińska podróbka i ani myśli się spasować z czachą.

Stożkowe łożysko główki ramy założone ok 10'000km temu działało dobrze może przez 1'000km a po tym czasie po prostu nie idzie go poprawnie podkręcić. Nie wiem z czego to wynika, przy okazji remontu sprawdzałem przednie widelce i nie mają luzów które dałoby się dojrzeć gołym okiem. Marki łożyska nie znam ale moja dobra rada jest taka, ze jak macie możliwość to bierzcie coś markowego np. Allballs albo oryginał, bo na tym co teraz mam to motocykl nie chce ładnie skręcać.

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Po 23000 km kończy sie Kawie oryginalny łańcuch. W standardzie są 14-to i 43 zębne zębatki.

Można zamiast nich założyć 15-to i 45 na tył? Jaka długość łańcucha ? 106 standard czy nieco dłuższy 108 ?

w ogóle znalazł ktoś zestaw napędowy do naszej kawy ? Szukam, szukam i wychodzi, że trzeba sztukować.

Po 22000 km wymienione przednie klocki, teraz tylne sie kończą.

 

Pozdrawiam

Alt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo wytrzymały, zazdroszczę :)

 

Całego zestawu raczej nie znajdziesz, bo trochę trudno o zębatki do tego cuda. Przełożenie 15/45 możesz zakładać ale tak duża zębatka z przodu wymaga częstego sprawdzania naciągu łańcucha, bo zbyt luźny szybko zaczyna tłuc o obudowę. Długość łańcucha standardowa 106 ogniw, bo na regulacji jest duży zapas. Ja czasami kupuje 105 ogniw przy 14/44

Jeśli dobrze pamiętam to obie zębatki możesz zamówić w motolizak.pl i scigacz.pl i dodać do zamówienia łańcuch.

 

P.S A to sprawdzałeś ? http://allegro.pl/listing.php/search?category=19048&string=ninja+250

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
http://moto.onet.pl/1664133,1,wadliwe-motocykle-kawasaki-ninja-250r,artykul.html?node=2 - widzieliście? Dzwonili/pisali do Was w tej sprawie? Do mnie (jeszcze) nie, znalazłem to przypadkiem, a lista z numerami VIN jest z 19.07. A, i radzę szukać tam swojego nr używając ctrl+f, bo można się przejechać. Mieliście tak w ogóle problem z tym czujnikiem? Ja raczej sobie nie przypominam, na szczęście. Do zobaczenia w serwisie ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...