zbir Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 I jak tam, korzystał ktoś z usług, moze polecić? mam uszkodzony alternator z cbr929 ale zastanawiam sie jak długo wytrzyma taki naprawiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Generalnie jest tak,że ktoś kto naprawia kilkanascie lat alternatory..przezwaja cewki -logiczne,że ma swoją marke i klientów wiec nie musi ich szukac na forum! oczywiscie nie jest to regula! kolega mógł pracowac u kogos jako pracownik a teraz postanowil przejsc na swoje.... w kazdym razie kilkanascie lat praktyki nie jest potrzebne! w ciagu miesiecy przy odpowiednim zaintereswaniu i podejsciu do tematu mozna zostac niezlym fachowcem! byle byli klienci i oddali sprzet aby sie na nim wyszkolic :)- kilkanascie lat to cala epoka :) troche mnie to rozbawiło ale fakt elektronika -wiedza podstawowa to moze zając kilka lat-- po za tym w elektronice zmienia sie technologia bardzo szybko natomiast cewki ...to dokladnosc i zdolnosci manualne..wszystko! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Nie jest to taka straszna filozofia, mój kolega też się tym zajmuje, w Polsce jest dostępny drut odporny na olej i wysokie temp, do tego kolega "zalewa" juz nawinięty altek jakimś lakierem na bazie żywic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asersan Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Generalnie jest tak,że ktoś kto naprawia kilkanascie lat alternatory..przezwaja cewki -logiczne,że ma swoją marke i klientów wiec nie musi ich szukac na forum! oczywiscie nie jest to regula! kolega mógł pracowac u kogos jako pracownik a teraz postanowil przejsc na swoje.... w kazdym razie kilkanascie lat praktyki nie jest potrzebne! w ciagu miesiecy przy odpowiednim zaintereswaniu i podejsciu do tematu mozna zostac niezlym fachowcem! byle byli klienci i oddali sprzet aby sie na nim wyszkolic :)- kilkanascie lat to cala epoka :) troche mnie to rozbawiło ale fakt elektronika -wiedza podstawowa to moze zając kilka lat-- po za tym w elektronice zmienia sie technologia bardzo szybko natomiast cewki ...to dokladnosc i zdolnosci manualne..wszystko! no kolego jak po kilku miesiącach chcesz zostać fachowcem na przewijalni to chylę czoła. nawet nie zdajesz sobie sprawy jak kłopotliwe mogą być uzwojenia i nie mam tu na myśli alternatorów ;) nie mam swojego rynku bo go zwyczajnie nie potrzebowałem ;) a co do samych uzwojeń, znam kilku zawodników którzy próbowali podejmować temat, na próbowaniu sie skończyło. jednym z problemów tych uzwojeń jest ODPOWIEDNIA IZOLACJA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Nie trzeba być alfą i omegą całej dziedziny motania drutem, żeby przewijać alternatory. Wbrew pozorom nie jest to wcale taka magia. Robi to zwykły człowiek. Wszystko to kwestia zdolnych rąk i znajomości tematu materiałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Nie trzeba być alfą i omegą całej dziedziny motania drutem, żeby przewijać alternatory. Wbrew pozorom nie jest to wcale taka magia. Robi to zwykły człowiek. Wszystko to kwestia zdolnych rąk i znajomości tematu materiałów. I takie teksty mi się podobają tylko mam jedno pytanie - jeżeli mamy aż tak zdolnych ludzi to dlaczego zamiast produkować w naszym kraju następcę Sokoła mamy montownię chińszczyzny pod nazwą ROMET ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Bo mamy ciulowych menagerów, oraz brak wizji. Poza tym ktoś musiałby wyłożyć kasę - a znaleźć takiego to problem (brak wizji sponsora) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Ze sie tak wpieprze w temat jak juz mowa o romecie przewija ktoś elektrowie w tych złomczydłach? Ostatnio kumplowi do nirvany udała sie cewka odpowiedzialna zasilanie modułu(bodajże) tak nawinienta bardzo cienkim drutem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Wszystko da się przewinąć, tylko czasem nie opłaca się taki zabieg. Nie da się kupić nowej za rozsądne pieniądze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 A mmoże kolega asersan wrzuci parę fotek wysokiej rozdzielczości wykonanych prac ? Mysle ze będzie to najlepszy sposób na rozwianie wątpliwosci. Pzdr. :flesje: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 bryś nowa to koszt z tego co pamietam 200zł;] A ja wiem czy to sa rozsadne pieniadze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 bryś nowa to koszt z tego co pamietam 200zł;] A ja wiem czy to sa rozsadne pieniadze? Zapytaj tu http://www.cyklo-motorelektryk.pl/ ile sobie życzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asersan Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Nie trzeba być alfą i omegą całej dziedziny motania drutem, żeby przewijać alternatory. Wbrew pozorom nie jest to wcale taka magia. Robi to zwykły człowiek. Wszystko to kwestia zdolnych rąk i znajomości tematu materiałów. nie trzeba być hydraulikiem żeby robić instalacje wodne, nie trzeba być murarzem żeby stawiać domy, nie trzeba itd... ogólnie to polak wszystko potrafi ;) Wszystko da się przewinąć, tylko czasem nie opłaca się taki zabieg. Nie da się kupić nowej za rozsądne pieniądze? nie wszystko da się przewinąć i nie wszystko też się opłaca. uzwojenia alternatorów da sie i sie opłaca, tylko trzeba to zrobić dobrze. największy problem stanowi izolacja na stojanie, bardzo często jest przegrzana i wymaga wymiany. Jeśli sie tego nie zrobi uzwojenie długo "nie pochodzi" A mmoże kolega asersan wrzuci parę fotek wysokiej rozdzielczości wykonanych prac ? Mysle ze będzie to najlepszy sposób na rozwianie wątpliwosci. Pzdr. :flesje: fotki możesz sobie pooglądać na forum fotograficznym, np "oph" pod tym samym nickiem bryś nowa to koszt z tego co pamietam 200zł;] A ja wiem czy to sa rozsadne pieniadze? nowy alternator kosztuje róznie, widziałem też takie za 500zł. używki chodzą po 200-250 można też kupić na 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asersan Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 A mmoże kolega asersan wrzuci parę fotek wysokiej rozdzielczości wykonanych prac ? Mysle ze będzie to najlepszy sposób na rozwianie wątpliwosci. Pzdr. :flesje: np takie http://motobracia.pl/forum/files/img09620__179.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asersan Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Bardzo proszę o dostarczanie wraz z uzwojeniem adresu zwrotnego najlepiej zapisanego na kartce ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.