nowytzrdt Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 No dobra taka 125 2T pali około 10l a ile spali 4T 250cm3 czyli porównywalna mocą do 125 w 2T??Bo chyba teraz raczej będe sie przesiadał na 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Znaj łaskę Pana - rozwieję w tej chwili wszelkie wątpliwości icon_mrgreen.gifSeta pali przy jeździe torowej na moim poziomie czyli taki średnio zaawansowany amator około 7-8 litrów na godzinę jazdy, czyli 14-16 litrów na 100km. Jakbyś chciał gdzieś dojechać i będziesz jechał cały czas poniżej użytecznego zakresu obrotów to może zejdziesz do tych 7-8l/100km. cała filozofia ....nie było tak odrazu :icon_razz: ?? krótko zwięźle na temat :lalag: ?? temat by był 10 postów krótszy nie zasyfiał forum a wiele można by było sie z niego dowiedzieć :buttrock: aczkolwiek o takie wypowiedzi mi chodziło dziękuje za zrozumienie :) cz cross 250 na fabrycznym silniku z fabrycznym przerywaczem (bez motoplatu )używana w cięzkim terenie leśnym (bagna piaszczyste drogi strome podjazdy)pali też około 16l/100km z tym że używana przez kompletnego amatora który żeby wykorzystać użyteczny zakres obrotów jeździ cały czas na 1 bardzo rzadko 2 pozatym ten silnik nie ma ani membramy ani zaworu wydechowego to też zmienia postać rzeczy .....także raczej nie ma co przyrównywać tego spalania do np cr 250........ Aha jakby Ci się chciało wysilić to jest już temat o utrzymaniu crossa i tam wypisywałem np wydatki z całego sezonu (spis części itd. ile za co zapłaciłem)Pzdr widziałem Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 No dobra taka 125 2T pali około 10l a ile spali 4T 250cm3 czyli porównywalna mocą do 125 w 2T??Bo chyba teraz raczej będe sie przesiadał na 4T 5-6 l CRF np no to z 7 moze wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Tyle samo spali co seta tylko że CRFy nie trzeba tak kręcić żeby jechała, ale mówimy o podobnych warunkach użytkowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 No dzieki czyli jednak troche mniej od sety no i remontów nie trzeba tak dużo przy amatorskich jazdach po lesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 nooo co do remontów w 250 4T wyczynie to wiesz .... remont i tak i tak trzeba robić a jak coś ci j*b**e pożądnego to koszty ogroooomne ... Jak masz dużo kasy na moto i na remonty to kup 4T , lepiej sie zbierają a jak cięko z kasą na moto i na cześci to kup 2T i masz automatycznie w 2T o dużo tańsze cześci niż do 4T . Ale jeżeli jeździsz amatorsko to 250 4T ci wystarczy w zupełności ;p Jak będziesz dbać o niego to ci posłuzy dlugo - pilnuj stanu wszystkich płynów i regularnie je wymieniaj to moto ci posłuży bezawryjnie przez długi czas ale to tyko jak jeździsz amatorsko ;p Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 nooo co do remontów w 250 4T wyczynie to wiesz .... remont i tak i tak trzeba robić a jak coś ci j*b**e pożądnego to koszty ogroooomne ... Jak masz dużo kasy na moto i na remonty to kup 4T , lepiej sie zbierają a jak cięko z kasą na moto i na cześci to kup 2T i masz automatycznie w 2T o dużo tańsze cześci niż do 4T . Ale jeżeli jeździsz amatorsko to 250 4T ci wystarczy w zupełności ;p Jak będziesz dbać o niego to ci posłuzy dlugo - pilnuj stanu wszystkich płynów i regularnie je wymieniaj to moto ci posłuży bezawryjnie przez długi czas ale to tyko jak jeździsz amatorsko ;p PzdrJaka jest definicja "amatorsko"? W moim mieście przeciętny amator zapie**ala w zawodach co 3 tygodnie więc wiesz :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InfernoRider Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Moja YAMAHA TDR 125 2T pali ok 6 litrów :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 (edytowane) Amator-za*****alam po lesie po czym sie da po torze nie jeżdże bo nie ma u nas Edytowane 8 Maja 2008 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Amator .... hmm to taka osoba co jeszcze zbyt dobrze na moto nie umie jeździć ( lecz nie do końca !! ) ogolnie to można powiedzieć że nie wyciska moto ile sie da tylko tak spokojnie śmiga po lesie czy jakimś tam łagodnym, terenie :) :) hehe to by było na tyle xD Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatex Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 mi crf na ok 1 mtg spala jakieś 3 lub 4l mało. W porównaniu do setek to jest jak rowerek:D Mierzone licznikiem motogodzin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Amator .... hmm to taka osoba co jeszcze zbyt dobrze na moto nie umie jeździć ( lecz nie do końca !! ) ogolnie to można powiedzieć że nie wyciska moto ile sie da tylko tak spokojnie śmiga po lesie czy jakimś tam łagodnym, terenie :) :) hehe to by było na tyle xD PzdrDla mnie amator to każdy kto nie ma kasy za jazdę. Wiadomo są różni amatorzy ale ten kto jeździ po zawodach typu za pierwsze miejsce=opona... to i tak jest to amator. mi crf na ok 1 mtg spala jakieś 3 lub 4l mało. W porównaniu do setek to jest jak rowerek:D Mierzone licznikiem motogodzinNigdy z życiu w coś takiego nie uwierzę bo to tania bajka. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Spalanie 3l na godzine w CRF jest możliwe tylko jakby mi tyle palił to bym się nie przyznawał bo to znaczy że wcale gazu nie odkręcam :smile: No a co do zawodów to za wygraną w amatorskich masz np. opone, a w MP uścisk prezesa więc to raczej nie o to chodzi :D Ja wam podam definicję amatora - amator to każdy kto jeździ w motocrossie czy enduro ale nigdy nie miał licencji zawodnika. Czyli tak naprawdę pojęcie amator nic nie mówi, tak samo jak "używany amatorsko". Lepiej podawać spalanie i od razu wiadomo jak kto jeździ :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 (edytowane) Spalanie 3l na godzine w CRF jest możliwe tylko jakby mi tyle palił to bym się nie przyznawał bo to znaczy że wcale gazu nie odkręcam :smile: No a co do zawodów to za wygraną w amatorskich masz np. opone, a w MP uścisk prezesa więc to raczej nie o to chodzi :D Ja wam podam definicję amatora - amator to każdy kto jeździ w motocrossie czy enduro ale nigdy nie miał licencji zawodnika. Czyli tak naprawdę pojęcie amator nic nie mówi, tak samo jak "używany amatorsko". Lepiej podawać spalanie i od razu wiadomo jak kto jeździ :icon_mrgreen:3 litry to mi paliła przy średnich obr/min XL 250 z mocą 18KM na godz "zegarkową" a swiatex pisał w motogodzinach. A właśnie zapomniałem napisał o tych licencjach. Bo moto tak samo można zjechać czy to będzie amator używał po lesie czy na amatorskich zawodach bez licencyjnych. Edytowane 9 Maja 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 miałem yz 125 z zarżnietym tłokiem to na 5l przejeździoem z pół godziny ostro, podkreslam ze zajezdzona bestia:). aKTM EGS380 jak szalałem po ulicach to potrafił 15l nosem wciągnąc:) tyle, że on już cfiągnie prawie jak 4t:) i rozbujałem sie 170km/h nim, jakieś długie przełożenia miał:/ ale nie polecam na kostkach po ulicy takich prędkości, bo miałem wrażenie że przednie koło mi odlatuje..... swoje 70km miał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.