Szafir Opublikowano 10 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2004 Czołgiem, zamierzam wypruć wydechy z VN /albo przebić/ :) - w związku z tym mam pytanko, czy rzeczywiście mogę odczuć spadek mocy po takiej akcji?Trochę się tego obawiam, bo powrót do oryginału jest później nie możliwy, a moc 55 KM to i tak niewiele...Czy po przeróbkach swoich moto odczuliście to podczas jazdy? /Ja przeważnie jeżdżę w 2 osoby i z bagażem/Pzdr Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2004 Przerabiałem ten temat przed trzema laty w HH i nie radzę pruć orginalnych wydechów, zamiast nich dopnij do kolanek długie proste rury z nierdzewki o tej samej średnicy co kolanka a kończące się koło tylnej osi.Mierzyliśmy na hamowni i przybyło 3 kM a efekt dzwękowy jest zaje***ty.Ewentualnie 500 eurynek kosztuje otwarty 2 w 2. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2004 Hej! spadek mocy zalezy od modelu motocykla ale po przewierceniu wydechow moglbys przeregulowac gazniki i i powinno byc ok. przy aktualnym kursie dolara warto sie zastanowic nad zakupem akcesoryjnych tlumikow typu slip-on np. Cobry,highway hawk itp. One zazwyczaj dodaja troche mocy ,ktorej w chopperach nigdy dosc! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 10 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2004 Na Twoim miejscu Szafir to bym się MOCNO zastanowił nad taka operacją. Ja w swoim VN 800 miałem wyprute wydechy. Kupiłem go już z rozwierconym wydechem więc nie moge się wypowiadac o spadku mocy (ale wykręcic na liczniku 110 MPH mogłem w każdym momencie). ALE VN 800 nawet na oryginalnym wydechu ma dosyc ubogi skład mieszanki (długo się rozgrzewa prawda?). Po rozwierceniu bedzie jeszcze uboższa. Rozejrzyj się za jakims "kitem" do gaźnika (a jak masz iglicę z kilkoma nacięciami to tylko dokupisz sobie 2-3 dysze gaxnikowe Kehini po 13 PLN w Larssonie). Wtedy napewno będzie jakiś przyrost mocy. Poszukaj w necie informacji na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 10 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2004 Dzięxy za wszelaaakie rady :) Niestety, wydechy w VN są w "jednym kawałku" /sprawdzałem na stronie/ - więc żeby coś dorobić do kolanek to i tak trzeba je ciąć . No jestem normalnie w kropce... :D :) ...ale gang silnika przypomina bzyczenie trutnia /na oryginalnych wydechach/ ! muszę coś wykombinować do wiosny...Pzdr :roll: Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 Rozwierć oryginały. Mają ładny kształt a po wycięciu tych zaślepek na końcu i wydłubaniu tłumików mają świetny dźwięk (z tym że pamiętaj o gaźniku). A tak to wygląda. Niestety nie mam lepszej fotki. http://img.photobucket.com/albums/v284/Bik...kle/Vulcan1.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 15 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Ok - znalazłem foto-instruktaż defloracji tłumików :lol: /vulcancruiser.net/.Teraz takie pytanko - czy w serwisie pomogą mi dobrać odpowiednią iglicę lub jakiś KIT do gaźnika, a potem wyregulować układ dolot-wydech?Pzdr Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Pytanie odnośnie tych dwóch modeli, czym one się różnią, napewno błotnikami, ale jak jest z ramą, przednie zawieszenie jest inne, ale czy do zwykłej wersji można wstawić to z classica ? Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 witam, z tego co mi wiadomo, technicznie nie różnią się niczym. sam posiadam vn i przygłąałem się clasicom - silnik, napęd, osprzęt - wszystko to samo. przednie zawieszenie - oprócz oczywistych różnic, mocowanie hamulca - różnica w rozstawie śrób (kupiłem dwutłoczkowy zacisk od clasica i niestety nie mogę go zamontować). sam jstm zainteresowany innymi opiniami. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 1. przełożenia - chopper ma 1,2 dłuższe 3,4,5 krótsze - classic odwrotnie2. inne zębatki3. więsze wyprzedzenie /nie wiem czy kąt główki ramy czy półki/4. zawieszenie chyba to samo - tylko classic ma nakładki na górną część -po ściągnięcu tego wygląda tak samo.5. blachy, siedzenie itp. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 No własnie najbardziej zastanawia mnie ta rama, mam do kupienia taki uszkodzony, ma lagi pokrzywione i bede wymienial zawieszenie, chodzi tylko o to czy glowka jest taka sama, bo polki mozne przeciez wymienic. Na zdjeciach wyglada ze tyl jest taki sam, tzn. mocowania blotnika, siedzenie tez sie zrobi inne, a co do przelozenia, to ktory jest szybszy ? bo podejzewam ze to robi roznica w przelozeniu.i ostatnie pytanie, ile moze kosztowac caly przod do classica Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Lagi kupujesz na bazarze /nie musi być od VN'a - po prostu jakieś dobre, np Upsy, itp/półki ci dorobią jakie chcesz za ok 500-700 zł... i już jeździsz.co do prędkości to obie wersje są mają zbliżoną v max. classic wyszedł 2 lata później i jest cięższy - stąd może zmaiany. ale także zębatki są inne - może chodzi o dynamikę jazdy a nie o prędkość /różny ciężar motocykli/ Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 tak bede wlasnie kombinowal, polki sa ok wiec je wykozystam, golenie sa ok wiec zostana, lagi sie dokupi, a potem zmiana blotnikow na jakies bardzo glebokie, takie jak dragstar ma no i wiekszy bak i kufry od vn1500 classic tourer, zmiana koloru itp. taki jest plan, zobaczymy co z tego wyjdzie. A tak apropos, jak to jest z rejstracja motocykla z zagranicy, trzeba miec tylko tlumaczenie ? Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilwizard Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Tłumaczenie + dokument nabycia +blachy zjazdowe (lub bez) ale za to domument wyrejestrowania pojazdu bądz dowód rejestracycji z tamtego kraju, potem do skarbowego, na przegląd i z kwitkiem z przeglądu i resztą do wydziału komunikacji, a po miesiącu z kwitkiem na opłacone OC po twardy dowód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 witam,czy ktoś z szanownego koleżeństwa nie orientuje się przypadkiem, jaką najszerszą oponę na tył mogę założyć do vn 800.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.